پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلای استخردار در گرگان: استخر صرفا یک محل زیبا نیست، استخر می‌تواند مکانی باشد صمیمی و فضایی باشد دلنشین برای خانواده‌هایی که مایلند مدتی هر چند کوتاه را کنار هم بگذراند ,از روزمرگی‌ها دور شوند یا در جوار مهمانانشان شاد باشند. به همین دلیل اقدام به اجاره ویلا استخردار در گرگان می کنند. برای بسیاری از مسافرین که به گرگان تشریف می برند اجاره ویلا استخردار در گرگان بسیار مهم و هیجان انگیز است که بتوانند در یک محیط آرام و دنج با خانواده خود یک روز رویایی و عالی داشته باشند. شما می خواهید برای اقامت یک ویلای استخردار در گرگان را اجاره کنید پس ما هر گونه واحد استخرداری را که نیاز دارید با بهترین امکانات در اختیار شما قرار میدهد. جهت اجاره ویلا استخردار در گرگان و یا گلستان با قیمت های بسیار عالی همراه ما باشید.

اجاره ویلا استخردار در گلستان 09114481870

یک ویلای رؤیایی از نظر شما چیست؟ احتمالا از نظر شما نیز استخر پای ثابت یک ویلای لوکس و باشکوه است، زمانی که از ویلا برایمان می‌گویند ناخودآگاه منتظریم نام ویلای استخردار به میان بیاید و از امکاناتی هم‌چون سونا و جکوزی صحبت شود. استخر را در قسمت‌های متفاوتی از یک ویلا می‌توان احداث کرد.

می‌توان فضای داخلی ویلا را برای ایجاد استخر و امکانات این چنینی برگزید، می‌شود از محیط خارج برای این امر استفاده کرد، حتی نمونه‌هایی وجود دارند که سقف ویلا را نشانه گرفته‌اند تا استخری بسازند و ویلایی تمام عیار رقم بزنند. برای اجاره ویلا استخردار در گرگان می توانید در زمان اجاره بپرسید که استخر سرپوشیده و یا روباز است و ویلای استخردار مورد نظر خود را رزرو نمایید.

اجاره ویلا استخردار در پاقلعه رامیان

اگر در گلستان به دنبال یک ویلای استخردار لوکس و با ویوی بسیار دیدنی و زیبا هستید حتما باید سری به شهرستان رامیان بزنید بهشتی زیبا با امکانات فوق العاده در انتظار شماست.

این ویلای دوبلکس دارای دو اتاق خواب که یک خواب آن مستر و با ویوی بسیار دیدنی که شما هرگز دوست ندارید برگردید.

اجاره ویلا در پاقلعه رامیان - گلستانی ها

اجاره ویلا استخردار در گرگان تنگراه

ویلای استخردار آبگرم تنگراه از محبوب ترین ویلاهای استخردار اطراف گرگان است که شما می توانید برای تعطیلات اخر هفته میباشد و فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که این ویلاها استخر آبگرمه و طرفدار زیادی داره و باید حداقل 10 روز قبل اقدام به رزرو کنید.

ویلای تنگراه گلستان دارای دو اتاق خواب به همراه تراس با ویوی بسیار عالی و یک سالن بزرگ استخر به همراه جکوزی ، فوتبال دستی ، تاب و حیاط بزرگ و بسیار تمیز است.

اجاره ویلا استخرادار در تنگراه - گلستانی ها

اجاره ویلا استخردار گالیکش

ویلای گالیکش دو طبقه با ویوی عالی و دسترسی بسیار عالی می باشد. این ویلا دو خواب با امکانات کامل و مسیر دسترسی مناسب ، ویلا دارای استخر سرپوشیده آبگرم ، جکوزی و بیلیارد است. ویلای استخردار گالیکش مناسب برای 8 الی 10 نفر می باشد.

اجاره ویلا استخردار آب سرد در النگ

این روستا در فاصله چند قدمی گرگانه و دو تا استخر داره که یکی سرپوشیده و یکی دیگه روبازه. این ویلا در داخل روستا با حیاط بسیار زیبا و سرسبز و قشنگه. این ویلا دارای دو اتاق خواب و استخر آب سرد می باشد و بهترین انتخاب برای فرار از گرمای تابستان میباشد. اگر اهل ابتنی در روزهای گرم تابستان یه انتخاب عالی در چند قدمی گرگانه. این ویلا به صورت استخر روباز و استخر سرپوشیده است.

اجاره ویلا استخردارآب سرد در یالو

این روستا هم یکی از روستاهای قشنگ نزدیک گرگانه. برای رسیدن به این روستا شما باید از کنار دانشگاه علوم پزشکی گرگان عبور کنید و روستای روشن آباد هم عبور کنید و سپس به روستای دیدنی یالو برسید. این روستای سرسبز یک ویلای استخردار روباز با آب سرد داره و جون میده واسه تفریح و تعطیلات آخر هفته ، البته ناگفته نمونه این ویلا وسایل بازی و یک حیاط بزرگ برای بازی بچه ها هم داره.

نکاتی در خصوص اجاره ویلای استخردار در گرگان

ویلای استخردار به عقیده برخی‌ها گلی است از گل‌های بهشت مشروط به این که چند نکته را مد نظر داشته باشیم. سایز و اندازه استخر نیاز است که پیرو قاعده خاصی باشد، به عبارت بهتر زمانی که می‌خواهید برای اجاره ویلا استخردار در گرگان اقدام کنید حتما مساحت استخر ویلا را بپرسید. معمولا استاندارد استخر در ویلا باید به ترتیب 4 و 6 متر می‌باشد.

سخن پایانی

اگر شما هم به دنبال اجاره ویلا استخردار در گلستان هستید اما نمی دانید چگونه این ویلاها را در شهر گرگان و یا استان گلستان پیدا کنید کافی است یکبار به سایت گلستانی ها مراجعه کنید.  اطمینان داریم که نتیجه این اعتماد، رضایتمندی همیشگی شما خواهد بود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی