پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کاغذ دیواری با پوستر چه تفاوت هایی دارد : کاغذ دیواری و ژوستر یکی از بهترین و پرکاربردترین لوازم دکوراسیون داخلی می باشد. امروزه این دو محصول طرفداران بسیار زیادی دارند .اما کاغذ دیواری با پوستر تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در این مطلب سعی بر آشنایی شما داریم.

کاغذ دیواری با پوستر چه تفاوت هایی دارد

اولین تفاوتی که می توان به آن اشاره کرد اندازه و نوع آن می باشد.کاغذ دیواری به صورت رولی و با عرض های متفاوت به بازار عرضه می شود اما پوستر به صورت پازل می باشد و شما برای نصب آن باید قطعات پازل را کنار یکدیگر نصب کنید تا تصویر نهایی کامل شود. کاغذ دیواری بر روی هر رول یک طرح تکرار شده است و با نصب تمام رول ها طرح تکراری در کنار هم قرار می گیرد اما پوستر ممکن است عکس یک طبیعت ؛ حیوان ، منظره و یا هر عکس دیگری باشد که بر روی هر قطعه از آن یک تکه از تصویر چاپ شده است .

از تفاوت های دیگراین دو می توان به میزان هزینه آن اشاره کرد. هزینه پوستر نسبت به کاغذ دیواری کمتر می باشد و نصب آن آسان تر هم است.پوستر را می توان بر روی هر دیواری به جز کاشی و سنگ نصب کرد . پوستر ها را می توان طرح و نقش آن را سفارشی انتخاب کرد و یا تصویر مورد نظر را برای چاپ ارسال کرد اما کاغذ دیواری این مزیت را دارا نمی باشد.

چرا از پوستر دیواری استفاده کنیم؟

برای اینکه یک محصول مناسب انتخاب کنیم و یک خانه شیک و زیبا درست کنیم استفاده ی رنگ ها نترسیم و بگذاریم لذت رنگ های شاد و متضاد محیط ما را شاد و از یک نواختی روزانه جدا کند. استفاده از رنگ های تیره تر در پوستر دیواری مثل مشکی و قهوه ای برای محیط هایی با فضای بزرگ تر بهتر است و رنگ های روشن تر در پوستر دیواری مثل سفید و زرد برای فضا های کوچک مناسب تر است.

گلستانی ها تشکیل شده از نصابان با سابقه چندین ساله که کار خود را به صورت تضمینی تاانجام می دهند و بازدید و مشاوره رایگان می باشد.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی