پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار سیاسرت رامسر کجاست؟ این آبشار از جاهای دیدنی رامسر است و در مجاورت مسیر ارتباطی به منطقه‌ی ییلاقی جنت رودبار قرار دارد. این پدیده‌ی طبیعی را می‌توان در فاصله‌ی ۳۰۰ متر پایین‌تر از جاده‌ی اصلی جنت رودبار مشاهده کرد که فضای اطراف آن بهره‌مند از طبیعتی بی‌نظیر و بسیار تماشایی است. بازدید از ابشار سیاسیرت رامسر برای کسانی که که به این شهر سفر می کنند و دوست داران و علاقمندان طبیعت می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب باشد و تجربه ای زیبا را برای آنها در طی سفرشان رقم بزند. لازم است بدانید که به دلیل قرار گیری این آبشار در بخش جنگل های زیبایی هیرکانی، شما برای بازدید از این ابشار می بایست از دل جگل عبور کنید. آبشار سیاسرت رامسر قسمتی از رودخانه 40 کیلومتری چالک ررود می باشد که از کوه های سماسوس نشات می گیرد و با رود های جالیسان، ارمو و لاک تراشان هم مسیر می شود و در انتها به دریای خزر می پیوندند.

شماره تماس اجاره ویلا در رامسر 09114481870

آبشار سیاسرت کجاست و مسیر دسترسی به آن

همانطور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم، آبشار سیاسرت از جمله مناطق دیدنی رامسر است که این آبشار در 35 کیلومتری جنوب رامسر و در مسیر رودخانه چالک و نزدیکی روستای زیبا و ییلاقی جنت رودبار واقع شده. گردشگران می توانند با طی کردن مسافت 300 متر در قسمت پایینی جاده اصلی روستای جنت رودبار، به این آبشار برسند  و از طبیعت بی نظیر و تماشایی این مکان لذت ببرند و زمانی را در این منطقه بگذرانند.

همچنین از بین سایر آبشار های منطقه جنت رودبار می توان به آبشار آزارک، آبشار حسینیه، آبشار چاردر، آبشار خشکا، آبشار ریش بزار و آبشار هیسیان اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به آبشار سیاسرت رامسر

در ابتدا باید بدانید که به دلیل قرار گیری این آبشار در قسمت ییلاقی روستای جنت رودبار، این منطقه اغلب دارای آب و هوای معتدل است. اما از آنجایی که شمال کشور در فصل تابستان آب و هوای گرم و شرجی دارد و در زمستان ها هوای بسیار سردی دارد، بهترین فصل برای سفر و بازدید از آبشار زیبای سیاسرت، فصل بهار و اوایل پاییز است. آب و هوای این منطقه در فصل بهار بسیار معتدل و مطبوع است و شما می توانید با خیال آسوده به این منطقه سفر کنید و از آن لذت ببرید.

جاهای دیدنی اطراف آبشار سیاسرت

یکی از مهم‌ترین مناطقی که در نزدیکی آبشار سیاسرت قرار دارد جنگل زیبای دالخانی است، این جنگل انبوه و پوشیده از مه از وسیع‌ترین جنگلهای ایران است که به علت نیمه کوهستانی بودن، هوای آن برخلاف سایر نواحی شمالی شرجی نیست و همیشه تازه و با طراوت است.

در امتداد جنگل دالخانی روستای ییلاقی دیگری با نام گرمساسر وجود دارد، ییلاق گرمساسر نیز فاصله‌ی چندانی با آبشار سیاسرت ندارد و می‌توان در طی بازدید از آبشار سیاسرت به این ناحیه گذری کرد. روستای گرمساسر به خاطر صنایع دستی خاص و غذاهای محلی خود در بین مسافران بسیار محبوب است، پیشنهاد می‌کنیم اگر به این روستا سفر کردید حتما غذاهای محلی این منطقه مثل شیرین تره، سیرواویج و نان کماج را امتحان کنید.

سد میجران هم از دیگر جاذبه‌های دیدنی نزدیک آبشار سیاسرت است که زیبایی آن هوش از سر انسان می‌برد. مسیر آن مانند روستای گرمساسر از جنگل دالخانی می‌گذرد. می‌توانید بعد پیاده روی و گردش در آبشار سیاسرت و جنگل دالخانی، در کناره‌ی سد به ماهیگیری بپردازید و تجربه‌ی متفاوتی از سفر به این ناحیه کسب کنید.

لوازم مورد نیاز برای بازدید از آبشار

همان طور که اشاره کردیم آبشار سیاسرت در فاصله‌ی 300 متری از روستای جنت رودبار واقع شده است. اما از آنجایی که مسیر رسیدن به آبشار اندکی پر پیچ و خم است پیشنهاد می‌کنیم حتما از کفش مناسب و لباسهای راحت استفاده کنید تا از مسیر نهایت لذت را ببرید. می‌توانید همراه خود چادر مسافرتی و غذا هم داشته باشید تا اندکی در طبیعت اطراق کنید و به همراه عزیزانتان غذا بخورید و به استراحت بپردازید. بهتر است هنگام سفر به طبیعت یک جعبه‌ی کمک‌های اولیه نیز برای مواقع ضروری همراهتان باشد.

اجاره ویلا در رامسر

برای اقامت در رامسر  می‌توانید از اجاره ویلا در رامسر، اقامتگاه مورد نظر خود را از قبل رزرو کرده و با آرامش خاطر سفری دلچسب در رامسر را تجربه کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی