پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

معروف ترین پیست اسکی های شمال که شما به یک سفر زمستانه دعوت می کند. اسکی یکی از ورزش های پرطرفدار دنیاست که متاسفانه فقط می توانیم در مدتی از سال از آن لذت ببرید. اما خبر خوب اینجاست که پیست اسکی در شمال کشور به تعداد کافی وجود دارد. پیست‌های اسکی معمولا در ارتفاعات برف‌گیر ساخته می‌شوند. در کشور ما نیز در ارتفاعات رشته‌کوه‌های مختلف و در طول بیش از ۵۰ سال، تعداد زیادی پیست اسکی ساخته شده استپس اگر به اسکی علاقه مند هستید همراه سایت گلستانی ها باشید.

شماره تماس اجاره ویلا در شمال کشور 09114481870

پیست اسکی توچال

پیست توچال یکی از معروف‌ترین پیست‌های ایران است که سالانه از ورزشکاران خارجی نیز میزبانی می‌کند. پیست اسکی توچال، خود شامل سه پیست است که به ترتیب، ۱۲۰۰، ۹۰۰ و ۵۵۰۰ متر طول دارند. البته پیست اول به طول ۱۲۰۰ و با ارتفاع ۳۵۵۰ تا ۳۸۵۰ متر، کامل‌تر از بقیه است. پیست توچال مجهز به تله‌کابین، تله‌سیژ، اسنوموبیل، هتل و غیره بوده و از اواسط پاییز قابل‌استفاده است.

آدرس پیست توچال: انتهای خیابان ولنجک، شمیرانات

پیست اسکی دیزین

اگر نگوییم بهترین پیست اسکی شمال ، اما بی‌تردید دیزین یکی از بهترین پیست‌های اسکی کشورمان است. پیست دیزین اولین پیست اسکی کشورمان محسوب می‌شود که فدراسیون جهانی اسکی آن را برای برگزاری مسابقات رسمی تایید کرده است. این پیست در شمال شهر تهران در منطقه گاجره قرار گرفته و حدود 71 کیلومتر با شمشک فاصله دارد.

امکانات رفاهی مناسبی نظیر هتل، رستوران و… در این پیست وجود دارد تا آسایش مسافران تامین شود. برای دسترسی به پیست دیزین 3 تله کابین، 2 تله سیژ، 7 تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در نظر گرفته شده است.

زمان مناسب برای رفتن به این پیست از اواسط آبان تا اواخر خرداد ماه است. این پیست یک هتل نیز دارد تا علاقه‌مندان به اسکی بتوانند در آن اقامت کنند.

پیسا اسکی شمال کشور

تله کابین توچال

تهران فقط شلوغی‌ و آلودگی‌ نیست و مجموعه توچال فرصتی ایدئال برای دورشدن از این همه هیاهو و تجربه طعم واقعی زندگی است. مجموعه تفریحی توچال در نزدیکی شمال تهران قرار دارد و تفریح‌های متنوعی همچون تله کابین، پیست اسکی، تله‌سیژ، سورتمه، بانجی جامپینگ و... را در خود جای داده است. علاوه بر کوهنوری، اسکی و تله کابین که از تفریح‌های معروف توچال هستند، فعالیت‌های مختلف دیگری از سورتمه سواری تا تیراندازی با کمان و واقعیت مجازی نیز در این مجموعه وجود دارد که می‌توان اوقاتی سراسر هیجان و لذت را تجربه کرد.

اگر علاوه بر اسکی علاقه زیادی به تله کابین سواری دارید حتما سری به تله کابین رامسر بزنید که هیجان فوق العاده ای دارد و لذت سفر به رامسر را زیاد می کند.

پیست اسکی توچال

پیست اسکی آبعلی

همه ما آبعلی را به دوغ ترش و گازدارش می‌شناسیم و برای همین نامش در ذهنمان حک شده است. این منطقه در ارتفاعات تهران قرار دارد و به دلیل مسیر دسترسی خوبش، معمولاً یکی از شلوغ‌ترین پیست های اسکی شمال به شمار می‌رود. در پیست اسکی آبعلی می‌توانید از مبتدی تا حرفه‌ای تفریح کنید. اگر هم دوست داشته باشید آموزش‌های حرفه‌ای‌تر ببینید، برایتان کلاس‌های آموزشی گذاشته‌اند.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی