پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین رستوران های رشت را در این مقاله از سایت گلستانی ها به شما معرفی کرده ایم چرا که در سفر به شمال خوردن یک غذای باکیفیت و پیدا کردن یک رستوران خوب کار بسیار ساده ای نیست به این دلیل که سفر به گیلان و رشت با انواع غذاهای محلی و خوراکی‌های خوشمزه گره خورده است. اگر پیش از این به رشت سفر کرده باشید، احتمالا اولین خاطره‌ای که ذهن شما نقش می‌بندد، غذاهای خیابانی و جذاب میدان شهرداری و مواد خوراکی تر و تازه بازارش باشد، بی دلیل نیست که به یونسکو به رشت لقب شهر خلاق خوراکی را داده است. اما درباره بهترین رستوران های رشت هم می‌دانید؟ استان گیلان به‌عنوان پایتخت غذای ایران شناخته می‌شود؛  و با وجود غذاهای لذیذ، مکانی فوق‌العاده برای شکم‌گردی به شمار می‌آید. غذاهای گیلانی تنوع بسیاری دارند و هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی می‌کنند. در سفر به این شهر رویایی در شمال کشور، پس از بازدید از جاهای دیدنی رشت، سری به بهترین رستوران‌های رشت بزنید و خودتان را به یک مهمانی دعوت کنید.

شماره تماس اجاره ویلا در شمال کشور  09114481870

بهترین رستوران های رشت

رستوران شکم‌ الملوک

رستوران شکم‌ الملوک یکی از مشهورترین و لاکچری‌ترین رستوران‌‌های سنتی رشت است که غذاهای بسیار لذیذ و با کیفیتی را سرو می‌کند. این رستوران بسیار بزرگ با دکوراسیون داخلی منحصربه‌فرد در محوطه هتل پنج ستاره مدرن و معروف کادوس رشت قرار دارد. رستوران شکم‌ الملوک با پخش موسیقی زنده و کارکنان خوش برخورد و حرفه‌ای، خاطره‌ای رویایی و به‌یادماندنی را از رستوران‌گردی در رشت برای شما رقم خواهد زد. این رستوران امکان سفارش آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت آن‌ها، به‌صورت آنلاین غذا سفارش دهید.

آدرس شکم الملوک: رشت، بلوار منظریه،هتل بزرگ کادوس

شماره تماس رستوران شکم الملوک: 01333334251

اینستاگرام رستوران شکم الملوک: @shekamolmolouk

ساعت کار رستوران شکم الملوک:‌ 12 تا 22:30

آدرس رستوران شکم الملوک

رستوران محرم

رستوران محرم را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین رستوران‌های شهر رشت دانست که با کسب بیش از ۷۰ سال تجربه موفق توانسته یکی از مشهورترین برندهای رستوران در سطح کشور را به خود اختصاص دهد. فضای این رستوران بسیار بزرگ و زیبا بوده و از غذاهای ایرانی و محلی بسیار لذیذ و باکیفیتی برخوردار است. بد نیست بدانید که محلی‌ها، عنوان سلطان کباب را به رستوران محرم نسبت داده‌اند. یکی از اولویت‌های رستوران محرم که در حقیقت مهم‌ترین عامل برای تبدیل شدن به یک رستوران خوب محسوب می‌شود، کیفیت مواد اولیه است. کیفیت بالای مواد اولیه برای این رستوران بسیار حائز اهمیت بوده و مهم‌ترین دغدغه مدیریت رستوران محرم را می‌توان تهیه مواد اولیه درجه یک عنوان کرد. سرآشپزان رستوران محرم بسیار مجرب بوده و همواره سعی در سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه دارند.

محرم یکی از بهترین رستوران های رشت است و طبیعتا مراجعه کننده زیادی دارد، بنابراین ممکن است شما مجبور شوید، برای مدتی در صف انتظار باشید.

آدرس رستوران محرم: رشت، بلوار امام خمینی، کوچه اداره چی، روبه روی دانشکده دندانپزشکی

شماره تماس رستوران محرم: 01333666090

اینستاگرام رستوران محرم: @moharam_restaurant

ساعت کاری رستوران محرم: 11 تا 23

رستوران محرم رشت

رستوران چلو شیش (۴۶)

رستوران چلو شیش (۴۶) یکی از رستوران‌های جدید رشت است که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این رستوران با فضایی خلاقانه و بکر، غذاهای سنتی و محلی گیلانی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. نام این رستوران بسیار هوشمندانه انتخاب شده است و به شماره پلاک خودروهای رشت (ایران ۴۶) اشاره دارد. پرسنل رستوران چلو شیش بسیار حرفه‌ای و خون‌گرم هستند و فضایی آرامش‌بخش را در این رستوران برای شما مهیا می‌کنند. جالب است بدانید در این رستوران به‌جای شماره میز از نام یک خیابان یا محله قدیمی در رشت استفاده شده است و تمام غذاها در ظروف مسی به سر میز آورده می‌شوند.

آدرس: رشت، میدان توشیبا، خیابان کنار هتل پامچال رشت به طرف بیمارستان حشمت، روبه‌روی بنفشه سه

تلفن: ۳۳۶۱۰۱۲۰ ۰۱۳

ساعت فعالیت: همه‌روزه ۱۲ تا ۲۲:۳۰

محدوده قیمت: متوسط

رستوران چلو شیش رشت

رستوران عاشوری

 رستوران عاشوری را به پلوکباب مشهورش می‌شناسند و طاووس‌هایی که در محوطه رستوران نگهداری می‌شوند. این رستوران هم جزو رستوران‌های قدیمی و یکی از بهترین رستوران های رشت محسوب می‌شود و همچنان به همان سبک و روش مخصوص گیلانی‌ها غذا را سرو می کند. علاوه بر این، رستوران عاشوری فضای اختصاصی برای پارک خودرو و همینطور بازی بچه‌ها در نظر گرفته‌ است که برای مشتریان یک موهبت محسوب می‌شود. رستوران عاشوری برای خیلی از افراد تداعی کننده نوستالژی سفرهای قدیمی به شمال است و افراد زیادی به عنوان بهترین رستوران رشت (هرچند که در مرکز شهر نیست و حتی کمی از شهر هم دور شده است) می‌شناسند.

آدرس رستوران عاشوری: رشت کیلومتر ۶ جاده رشت انزلی

شماره تماس رستوران عاشوری: 01334220116

اینستاگرام رستوران عاشوری : restouranashouri@

ساعت کاری رستوران عاشوری:‌ 11:30 تا 23

رستوران عاشوری رشت

رستوران دوران

یکی دیگر از بهترین رستوران های رشت که علاوه بر کیفیت بی‌نظیر از قیمت مناسبی هم برخوردار است، رستوران دوران بوده که دیزی سنگی‌اش نظیر ندارد. اگر دلتان برای یک دیزی خوش‌مزه و لذیذ لک زده است، حتما دیزی سنگی رستوران سنتی دوران را امتحان کنید. این رستوران محیط بسیار بزرگی ندارد، اما فضای دنج و گرم آن واقعا لذت‌بخش است. در کنار رستوران دوران همیشه جای پارک بوده و ساعت کاری آن هم از ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب است.

منو رستوران سنتی دوران: دیزی کلاسیک با گوشت گوسفندی، دیزی کلاسیک با گوشت گوساله، دیزی کنجدی، دیزی زعفرانی، کشک بادمجان و سایر موارد.

آدرس رستوران سنتی دوران: میدان جهاد، ابتدای رشتیان، ۲۴ متری، جنب پیتزا حاتم

شماره تلفن رستوران سنتی دوران: ۰۱۳۳۳۵۸۴۷۲۳

اگر خواستید از رشت بیرون بروید و غذا را در جای دیگری صرف کنید، نگران نباشید! گیلان بهشت رستوران های عالی است و می‌توانید در این نوشته درسایت گلستانی ها  بهترین رستوران های گیلان را یکجا ببینید.

رستوران دوران رشت

کباب مهدی رشت

کباب مهدی رشت از رستوران‌های جدید رشت است که با وجود قدمت کم، موفق شده است با کیفیت بالای غذاها و نوآوری در سرو غذا، جای خود را در لیست بهترین رستوران‌های رشت باز کند. این رستوران به سرعت در شهر رشت معروف شد؛ زیرا در پیج اینستاگرامی خود ویدیوهای خلاقانه‌ای از سرو غذا به تقلید از سرآشپز معروف ترکی (نصرت) به اشتراک گذاشت و به این ترتیب نام کباب مهدی رشت بر سر زبان‌ها افتاد. کباب مهدی رشت از رستوران‌های شلوغ رشت است؛ پس بهتر است که حتما از قبل در این رستوران جا رزرو کنید.

آدرس: رشت، بلوار منظریه، خیابان نامجو، رو‌به‌روی ورزشگاه عضدی

تلفن: ۳۲۰۳۶ ۰۱۳

ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴

محدوده قیمت: متوسط

بعد از کلی شکم گردی حالا نوبت گشت و گذار در شهر رشت است و در این مقاله از سایت گلستانی ها جاهای دیدنی رشت را بهتر آشنا می شوید.

کبابی مهدی رشت

رستوران جهانگیر

رستوران جهانگیر احتمالا قدیمی‌ترین رستوران رشت یا حداقل یکی از قدیمی ترین‌ها است، هوس پلو کباب اصیل رشتی را دارید؟ جهانگیر جای خوبی برای امتحان کردن این غذاست! فضای رستوران جهانگیر شما را به دهه هفتاد یا حتی شصت می‌برد با همان سادگی و غذاهای‌ خوشمزه. منو رستوان هم به اندازه بقیه متنوع نیست، اما کیفیت غذا به گونه‌ای است که اگر از یک محلی آدرس رستوران با کیفیت در رشت را بپرسید حتما به رستوران جهانگیر اشاره خواهد کرد.

آدرس رستوران جهانگیر: رشت میدان زرجوب

شماره تماس رستوران جهانگیر:01333822667

اینستاگرام رستوران جهانگیر:‌ @jahangir.restaurant

ساعت کاری رستوران جهانگیر: 12 تا 16:30 و 19:30 تا 23

رستوران جهانگیر

کباب سرای حاج حسین

با این‌که رستوران‌ها و کبابی‌های بسیاری در شهر رشت وجود دارد، اما به جرات می‌توان گفت که کبابی حاج حسین هنوز یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های رشت به شمار می‌رود. معروف‌ترین غذای کبابی حاج حسین، کباب دوش آن است. شهر رشت علاوه بر طبخ بهترین کباب ترش، به کباب دوش هم شهرت دارد. روی گردن گاو نر یا همان ورزا یک برآمدگی بوده که به آن دوش کول می‌گویند. این قسمت در گاوهای نر پیر فایده چندانی ندارد، اما در ورزاهای جوان دارای خواص زیادی بوده و دارای لایه لایه گوشت قرمز و چربی است.

منو کباب سرای حاج حسین: جوجه ترش، چنجه، کوبیده، فیله کباب، کباب کوبیده بناب و دوش کباب.

آدرس کباب سرای حاج حسین: میدان زرجوب، جنب پل آهنی

شماره تلفن کباب سرای حاج حسین: ۰۱۳۳۳۳۴۰۸۱۹

یادتان باشد که شمال بسیار دیدنی و جذاب می باشد و شما می توانید در این مطلب از سایت گلستانی ها با جاهای دیدنی شمال آشنا شوید تا سفرتان به شمال زیبا بی نظیر شود.

رستوران حاج حسین رشت

پلوکبابی بابک

نوبتی هم باشد نوبت به کبابی‌های فوق العاده مشهور رشت می‌رسد. رشت فقط به غذاهای خیابانی و چرخی‌های میدان شهرداری مشهور نیست. یکی از بهترین رستوران های رشت که می‌توانید در آن پلو کبابی خوبی پیدا کنید، پلوکبابی بابک است. این کبابی فضای کوچک و ساده‌ای دارد، اما انواع کباب‌ها از کوبیده تا جوجه ماستی و کباب ترش را می‌توانید در آن پیدا کنید.

آدرس پلوکبابی بابک: رشت خيابان معلم ميدان سرگل اول بلوار شمسی پور سمت راست

تلفن پلوکبابی بابک: ۳۴۲۲۷-۰۱۳

اینستاگرام پلوکبابی بابک : @babakabab95

ساعت کاری پلوکبابی بابک: 12 تا 24:30

پلو کبابی بابک

رستوران دلیجان

یکی از رستوران‌های قدیمی و معروف رشت، رستوران دلیجان بوده که غذاهای شمالی آن طعم بی‌نظیری داشته و از کیفیت مطلوبی برخوردارند. فضای این رستوران بسیار دنج است و ویو فوق‌العاده‌ای دارد، همچنین سعی کرده دکوراسیون سنتی را در کنار سبک مدرنیته حفظ کند. کته کباب و ترش شامی جز بهترین غذاهای رستوران دلیجان به شمار می‌روند. اگر برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خود به دنبال یک رستوران خوب هستید، دلیجان می‌تواند برای شما یک انتخاب عالی باشد.

منو رستوران دلیجان: کته کباب، ترش شامی و سایر موارد.

آدرس رستوران دلیجان: بلوار امام رضا، نبش جاده کوچصفهان رشت، بعد از پمپ بنزین آج بیشه

شماره تلفن رستوران دلیجان: ۰۱۳۱۸۸۹۲۶۸۲

رستوران های دلیجان

رستوران رازقی

رستوران رازقی در واقع فقط یک رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی نیست، بلکه مجموعه‌ای از کافه، فست فود و رستوان است که می‌تواند سلیقه‌های مختلف افراد را پوشش دهد. به همین دلیل آن را در لیست بهترین رستوران های رشت قرار می‌دهند. در این رستوران شما می‌توانید تجربه خوبی از غذاهای محلی در فضایی شیک و مناسب برای پذیرایی از مهمانان داشته باشید. از نکات مثبت رستوران پخش موسیقی زنده در هنگام صرف غذا (پیانو) است. از محبوب‌ترین غذاهای مجموعه، سبزی پلو آن است که در صورت سفر به رشت امتحانش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس رستوران رازقی: رشت،گلسار، خیابان استاد معین نبش خیابان ۱۶۹

شماره تماس رستوران رازقی: 01333723322

اینستاگرام رستوران رازقی: @razeghi_resturant

سایت رستوران رازقی: webapp.razeghigroup.com

ساعت کاری رستوران رازقی: 7 تا 23:30

رستوران رزاقی

رستوران اردشیر

رستوران اردشیر از رستوران‌های قدیمی رشت است که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرد. سرآشپزی باتجربه و ماهر در این رستوران با مواد اولیه با کیفیت، غذاهای گیلانی را به روش سنتی طبخ می‌کند؛ غذاهایی که طعم آن‌ها را هیچ‌گاه از یاد نخواهید برد. پلو کباب با مخلفات، پلو کباب کوبیده، پلو کباب ترش با مخلفات، جوجه کباب محلی با مخلفات، جوجه کباب زعفرانی با مخلفات، شیشلیک گوسفندی با مخلفات، ماهی سفید، میرزاقاسمی و باقالی خورشت از جمله غذاهای لذیذی هستند که در رستوران اردشیر سرو می‌شوند؛ البته باید بدانید که شیشلیک، ماهی سفید و مرغ شکم‌پر از بهترین‌های آن‌ها به شمار می‌آیند.

رستوران اردشیر  بسیار محبوب و معروف است و هنرمندان و بازیگران بسیاری برای صرف غذا به این رستوران می‌روند. امکان سفارش غذا به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت اختصاصی این رستوران نیز مهیا است.

آدرس: رشت، سه راه پاستوریزه، ابتدای خیابان فلسطین، خیابان شهید ایزددوست

تلفن: ۰۱۳۳۳۸۳۳۹۹۵ و ۰۱۳۳۳۸۲۰۲۰۱

ساعت فعالیت: همه‌روزه ۱۲ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳

وب‌سایت: ardeshirdelivery.ir

محدوده قیمت: متوسط

رستوران اردشیر

رستوران شورکولی

رستوران شور کولی بدون شک بهترین رستوران رشت و یکی از بهترین رستوران‌های ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و به سرعت موفق شد تا به شهرت برسد. شورکولی در زبان محلی به‌معنای ماهی کولی شور است. رستوران شورکولی بهترین انتخاب برای مزه کردن انواع غذاهای گیلانی است. منوی این رستوران بسیار متنوع است و تقریبا بیشتر غذاهای محلی گیلانی در آن سرو می‌شوند. کارکنان شورکولی غذاها را در ظروف سفالی آبی رنگ به سر میز می‌آورند؛ ظروفی که آرم رستوران روی آن‌ها حک شده است.

آدرس: رشت، بلوار گلسار، ابتدای بلوار توحید

تلفن: ۳۲۱۲۱۷۴۹ ۰۱۳

ساعت فعالیت: ۱۲ ظهر تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۴

محدوده قیمت: گران

رستوران شورکولی رشت

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی