پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

ورمیه روستای زیبا در دل کوهای ماسال در مسیر جاده ییلاقات ماسال هم جوار روستای میرمحله دردامنه کوه های ماسال قرار دارد . ورمیه ویوی عالی و زیبا دارد که فصل بهار و تابستان این روستا بسیار خاص می باشد .

 

اجاره ویلا در ماسال با شماره  09114481870

 

ادرس روستای وریمه

روستای ورمیه یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان ماسال است که در فاصله 7 کیلومتری از جنوب غربی شهر ماسال قرار داد. جهت دسترسی به این روستا شما می توانید پس عبور از شهر ماسال به سمت جاده ییلاق رفته و سپس جاده روستای میرمحله را انتخاب کنید. در انتهای مسیر جاده میر محله، روستای ورمیه قرار دارد.

این روستا دنج و بم بست بعد از روستای میرمحله ماسال واقع می باشد ، ورمیه در مسیر جاده ییلاقات ماسال قرار دارد و چون نزدیک به مرکز شهر ماسال هست همیشه مورد توجه مسافرین و محل مناسبی برای ویلا سازی و گردشگری می باشد ، روستای جنگلی دور تا دور کوه و جای دنج و آرام می باشد ، ورمیه مثل یک گودال بزرگ بسیار زیبا می باشد که دورتادور این روستا رو کوهای زیبا و بلند ماسال احاطه کرده اند .

روستاهای ماسال بسیار دیدنی و رویایی هستند برای آشنایی بیشتر با ییلاقات ماسال پیشنهاد می کنم کیلک کنین.

فاصله روستای ورمیه تا ماسال چقدره؟

فاصله روستای ورمیه به مرکز شهر ماسال ۴ الی۵ دقیقه تا شاندرمن ۷ الی ۸ دقیقه و تا دریا ۲۷ دقیقه می باشد . از نظر آمار جمعیت‌ تقریبا دارای‌ جمعیت زیادی در منطقه میباشد و جز روستاهای پرجمیعت شهرستان ماسال و همچین از نظر وسعت هم داری مساحت زیادی می‌باشد وجز روستاهای بزرگ ماسال می باشد . ویلاهای زیبای در این روستا ساخته شده است .

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی