پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

برج میلاد تهران از جاهای دیدنی تهران و ششمین برج مرتفع مخابراتی در جهان است. امروزه برج میلاد را با عنوان نماد شهر تهران و قطب گردشگری پایتخت می‌شناسند. مجموعه برج میلاد تهران بخش‌های مختلف اداری، تجاری و گردشگری را شامل می‌شود؛ اما در حال حاضر، این مجموعه به‌دلیل ارائه خدمات و امکانات گسترده تفریحی، بین ساکنان شهر بسیار محبوب است. گرچه استفاده از قسمت‌های اصلی در نقاط مرتفع برج هزینه دارد، استفاده از بخش‌های پایین برج و محوطه مجموعه برج میلاد برای عموم مردم رایگان ست.

برج میلاد تهران امروزه به یکی از برترین جاذبه ها و مراکز تفریحی شهر تهران تبدیل شده است و سالانه افراد بسیاری از آن بازدید می کنند، اگر شما نیز قصد بازدید از این سازه را دارید بهتر است پیش از مراجعه، اطلاعاتی در رابطه با قیمت بلیط برج میلاد کسب کنید، به همین جهت در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی این جاذبه، به بررسی هزینه های بازدید از آن و قیمت بلیط های این مجموعه بپردازیم.

میلاد در واقع نام بلندترین سازه موجود در کشور ایران می باشد که در شهر تهران واقع شده است و باید بدانید که این برج به عنوان ششمین دکل مخابراتی دنیا شناخته می شود، باید بدانید ارتفاع برج میلاد حدود 435 متر ارتفاع می باشد و در سال 1387 افتتاح شده است، همانطور که در ابتدا اشاره کردیم و با توجه به بخش های مختلفی که در آن وجود دارد، امرزوه یکی از برترین جاذبه های گردشگری موجود در تهران به شمار می آید.

برج میلاد تهران

برج میلاد کجاست؟

مجموعه برج میلاد تهران در مساحتی در حدود ۷۵ هکتار روی تپه‌ای در منطقه کوی نصر تهران قرار دارد و در منطقه ۲ شهرداری تهران در شمال غرب پایتخت واقع شده است. برج میلاد از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله می‌رسد.

بیشتر بخوانید : پل طبیعت تهران کجاست؟

معرفی تفریحات غیر رایگان برج میلاد

اولین دلفیناریوم غیر ساحلی خاورمیانه

اولین دلفیناریوم غیر ساحلی خاورمیانه در برج میلاد ساخته شده است که در آن یک شیر دریایی و دو دلفین تربیت شده نگهداری می شوند، گردشگرانی که به دلفیناریوم برج میلاد مراجعه می کنند می توانند فعالیت های تفریحی متعددی نظیر تماشای نمایش های مهیج، عکاسی، شنا و قایق سواری را به همراه دلفین ها انجام دهند، لازم به ذکر است که برای ورود به دلفیناریوم برج میلاد باید بلیط تهیه کنید و قیمت بلیط های این بخش به ازای هر نفر 600000 ریال می باشد، البته توجه داشته باشید که هزینه شنا، عکاسی و یا قایق سواری باید به صورت مجزا پرداخت شود.

سالن های برگزاری کنسرت در برج میلاد

در مجموعه برج میلاد سالن های متعددی برای برگزاری کنسرت وجود دارد که در طول سال خوانندگان و هنرمندان مختلف در آن ها به برگزاری کنسرت های موسیقی، کنسرت های خنده و غیره می پردازند، اگر قصد شرکت در هر یک از کنسرت های این مجموعه را دارید باید بدانید که قیمت بلیط آن ها با توجه به نوع کنسرت و شخص برگزار کننده حدوداً بین 400000 تا 3000000 ریال می باشد.

سالن های برگزاری کنسرت در برج میلاد

لذت تجربه پرواز با زیپ لاین برج میلاد

یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در برج میلاد انجام بدهید زیپ لاین می باشد، زیپ لاین این مجموعه به شما این امکان را می دهد که در ارتفاع 30 متری از سطح زمین یک مسیر 150 متری را با سرعت 60 کیلومتر بپیمایید. قیمت بلیط این بخش از برج میلاد برای هر نفر 350000 ریال می باشد.

لذت تجربه پرواز با زیپ لاین برج میلاد

هیجان بازی درسینما گیم برج میلاد

سینما گیم برج میلاد در واقع سینمای چند بعدی است که بازدیدکنندگان با مراجعه به آن می توانند بازی هایی نظیر ترن سواری و جنگ با زامبی ها را انجام دهند، وجود صندلی های پیشرفته و همچنین افکت های ویژه به گردشگران کمک می کند که اوج هیجان را در سینما گیم برج میلاد تجربه کنند، خوب است بدانید که بلیط سینما گیم نت برای سینمای 6 بعدی و 7 بعدی، 120000 ریال می باشد.

هیجان بازی درسینما گیم برج میلاد

هزینه تماشای فیلم درسینما برج میلاد

علاقمندان به فیلم و سینما باید بدانند که در برج میلاد حدود 6 سالن سینما وجود دارد که فیلم های روز در آن ها اکران می شود، قیمت بلیط سینما برج میلاد همانند سایر سینما های کشور، 200000 ریال می باشد

قیمت بلیط بازدید از برج میلاد

برای بازدید از برج زیبای میلاد دو پکیج مختلف ارائه می شود که قیمت های متفاوتی دارند و بازدیدکنندگان می توانند از میان این بسته ها، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند

توجه داشته باشید که پکیج اول تنها شامل بازدید از سکوی دید باز می باشد و برای خرید آن باید 120000 ریال پرداخت کنید، اما گردشگران تور تهران در صورت تمایل می توانند با پرداخت 350000 ریال پکیج کلی را خریداری کرده و از تمامی قسمت های قابل بازدید برج یعنی سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه شهرداری و موزه مشاهیر بازدید کنند.

 

برچسب ها

جاذبه های دیدنی تهران برج میلاد تهران کجاست دیدنی های تهران جاهای دیدنی تهران برج میلاد تهران



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی