پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کلیسای بیت اللحم از قدیمی ترین جاذبه های اصفهان و کهن ترین کلیساهای این شهر بشمار می رود که در حوالی میدان جلفای اصفهان قرار دارد.کلیسای بیت‌اللحم یکی از کلیساهای نسبتا بزرگ به شمار می‌رود که در نزدیکی کلیساهای هاکوپ و مریم مقدس قرار گرفته است. با بزرگ‌ترین گنبد در میان کلیساهای اصفهان، بیت‌اللحم را می‌توان از نظر نقاشی‌های دیواری داخل بنا و نمای خارجی نیز باشکوه‌ترین کلیسای شهر دانست. شهر هزارتوی باشکوه معماری‌های ایرانی، اسلامی و ارمنی. هنر در کلیسای بیت اللحم به اوج خود رسیده. در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله‌های قدیمی اصفهان قدم بزنید و به دوران اوج ترکیب هنر و انواع مذهب سفر کنید. کلیسای بیت اللحم نمونه‌ی کاملی از این تلفیق باشکوه است که به عنوان دومین کلیسای جذاب اصفهان معروف شده. با گلستانی ها همراه باشید تا با این کلیسا بیشتر آشنا شوید.

بهترین زمان دیدن کلیسای بیت اللحم

بهار، بهترین فصل سفر به شهرهای مرکزی و گرم ایران مانند اصفهان است. فصلی که می‌توان در هوای لطیف آن در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله‌های قدیمی اصفهان مانند جلفا، آزادانه قدم زد و خود را به تقابل مذاهب و معماری‌ها سپرد. هر ساله در ایام نوروز و از سوم تا نهم اردیبهشت ماه، شهرداری اصفهان تورهای رایگان اصفهان گردی دایر می‌کند که بازدید از کلیسای بیت اللحم و محله‌ی جلفا نیز گاهی در این تورها گنجانده می‌شود. اوایل پاییز و اواخر تابستان نیز می‌توان گردشگرانی با ملیت‌های مختلف را در کوچه‌ها و کافه‌های جلفا دید که در خنکای خوش این روزها در حال کلیساگردی و بازدید از کلیسای وانک و کلیسای بیت‌اللحم هستند.

بهترین زمان دیدن کلیسای بیت اللحم

آدرس و راه‌های دسترسی به کلیسای بیت اللحم

برای رفتن به کلیسای بیت اللحم کافی‌ست در محله‌ی جلفای اصفهان به خیابان نظر برسید تا بتوانید میدان بزرگ این خیابان و گنبد عظیم کلیسای بیت اللحم را ببیند. اگر با ماشین خود به اصفهان سفر کرده‌اید فقط باید کمی به دنبال جای پارک در کوچه‌های اطراف کلیسای بیت اللحم بگردید.

آدرس کلیسای بیت اللحم: خیابان نظر شرقی، جنب میدان بزرگ

هزینه‌ی بلیت و ساعات دسترسی به کلیسای بیت اللحم

هزینه‌ی بلیت اتباع ایرانی و خارجی: 5000 تومان

ساعت بازدید: از 8:30 تا 18:30
 

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی