پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

باغ پرندگان اصفهان: اصفهان می‌تواند هر آدمی با هر سلیقه‌ای را راضی کند. بناهای تاریخی‌اش چشم‌ها را می‌گیرد، پاساژهایش آدم‌های خوش‌پوش را جذب می‌کند و پارک‌هایش هم دل کودکان را می‌برد. برای مثال هر تعطیلات، صف ورود به باغ پرندگان اصفهان تا بیرون از ساختمان بلیط‌فروشی کشیده می‌شود. صفی که نه فقط کودکان و اردوهای مدرسه، بلکه بزرگسالان هم در آن دیده می‌شوند. 

باغ پرندگان کجاست؟

امروز را با گلستانی ها همرا باشید تا شما را با باغ پرندگان اصفهان  که یکی از جاذبه های دیدنی اصفهان است آشنا کنیم؛ جاذبه ای در پارک ناژوان که این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در اینجا می توانید پرنده های رنگین را تماشا کنید و آنها را بیشتر بشناسید. در این مطلب شما را از ساعت کار باغ پرندگان اصفهان آگاه می کنیم، به معرفی دیدنی هایش می پردازیم و قیمت بلیط باغ پرندگان اصفهان را هم به شما می گوییم تا برنامه ریزی بهتری برای بازدید از آن داشته باشید. این باغ تقریبا در غرب شهر قرار دارد. باید از پل وحید در حاشیه پارک ناژوان به سمت سه راه سیمین برویم. نرسیده به خیابان سهروردی که مردم محل به آن خیابان سیمین می‌گویند، بعد از میدان از سمت راست وارد پارک ناژوان می‌شویم و خیابان الفت را تا انتها می‌رویم.

باغ پرندگان کجاست؟

مطلب مرتبط

لمس اعماق اقیانوس با آکواریوم اصفهان

پرندگان موجود در باغ پرندگان

انواع سار، باز، عقاب، طوطی، پلیکان، شترمرغ، جغد، لاشخور، قرقاول، فلامینگو، بوقلمون و مرغ شاخدار در این باغ زندگی می کنند که بازدید از آنها برای هر فرد جذاب است. همین طور باغ پرندگان اصفهان نمونه هایی از پروانه های زیبا و کمیاب و نمونه هایی از انواع خزندگان موجود در طبیعت را برای آشنایی و وسعت بخشیدن به انواع گونه های جانوری باغ و تنوع بیشتر برای بازدیدکنندگان گرد آوری کرده است و در مجموعه ی باغ پروانه ها و باغ خزندگان نگهداری می کند. باغ پرندگان، فقط به ارائه خدمات تفریحی مشغول نیست و علاوه بر داشتن جاذبه های تفریحی و گردشگری، واحدهای آموزشی علمی و تحقیقاتی جانوری و پرندگان را در دل خود نیز دارا می باشد.

بلیط و ساعت بازدید از باغ پرندگان

نزدیک باغ همچنین تونل آکواریوم ساخته شده و کودکان را با دنیای ماهی‌ها آشنا می‌کند. داخل این آکواریوم بزرگ شش هزار و ۵۰۰ آبزی زندگی‌ می‌کنند. برای دیدن باغ پرندگان باید نفری هشت هزار تومان و برای دیدن تونل نفری ۱۸ هزار تومان پول بلیط بدهیم و تا ساعت ۱۸ هم بیشتر فرصت نداریم.

بلیط و ساعت بازدید از باغ پرندگان

امکانات باغ پرندگان

باغ پرندگان در مجموعه تفریحی ناژوان قرار دارد و این مجموعه برای رفاه هرچه بیشتر بازدیدکنندگان امکاناتی نظیر رستوران، کافه و نمازخانه های متعدد را در اختیار آنها قرار می هد. تله­ سيژ این مجموعه به شما این امکان را می دهد که از شمال زاینده رود به جنوب آن بروید و مسافت بین ورودی مجموعه تا باغ پرندگان را به راحتی بپیمایید.

راه دسترسی و شماره تماس

آدرس:  اصفهان، میدان سهروردی، خیابان الفت

 شماره تماس: 37713500-031

ساعات بازدید: 08:30 تا 18:00 در شش ماه اول سال و 08:30 تا 16:30 در شش ماه دوم سال.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی