پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در شما از بهترین انتخاب هاست. از طرفی اجاره ویلا در گلستان با توجه به آب و هوای خوش و طبیعت بی نظیر آن، از بهترین تصمیم های عمرتان خواهد بود. هر شهر استان گلستان جاذبه های دیدنی منحصر به فرد خود را دارد. از مینودشت و اجاره ویلا در ده چناشک تا علی آباد و اجاره ویلا در خاک پیرزن و همین طور با اجاره بوم گردی در ساسنگ می توانید از این نعمت های خدادادی بهترین استفاده را ببرید. روستای لوه از توابع شهرستان گالیکش با طبیعت بکر، جنگل های سر سبز و آبشارهای زیبای خود، دل هر مسافری را می برد. گردشگران با اجاره اقامتگاه بوم گردی در لوه ، هم از طبیعت اطراف روستا لذت می برند و هم با زندگی روستایی مردم لوه آشنا می شوند. در کل اجاره اقامتگاه بوم گردی در گلستان به انسان اجازه می دهد تا با سنت مردم اصیل روستایی و سبک زندگی شان همراه شود. اجاره ویلا در لوه هم از این نکته مستثنی نیست.

اجاره ویلا در لوه

برای اقامت و ماندن در روستای لوه و بهره مندی از طبیعت زیبا و آبشار زیبای لوه، اجاره ویلا در لوه گزینه خوبی برای شماست. با اجاره ویلا در لوه می توانید از طبیعت جنگل های هیرکانی، هوای تازه و آرامش و سکوت روستا لذت ببرید. اجاره ویلا در لوه امکاناتی نظیر پارکینگ، دسترسی به مراکز خرید و نزدیکی به جنگل و آبشارهای روستا را به همراه دارد.

اگر عاشق سفر به دل روستا و همزاد پنداری با مردم روستا هستید، حتی گزینه بهتری پیش روی شماست. اقامت در اقامتگاه های بوم گردی در گلستان این امکان را به شما می دهد که از هوای صبح دم در روستا و صدای خوش مرغ و خروس لذت ببرید و با دیدن تکاپوی مردم روستا شوق زندگی به شما تزریق شود. با اجاره اقامتگاه بوم گردی در لوه، سفر به آبشار لوه برای شما خاظره انگیز تر خواهد بود.

اجاره ویلا در لوه

اجاره اقامتگاه بوم گردی لوه

اجاره اقامتگاه بوم گردی لوه از این جهت که با هدف حفظ بافت روستا و جو حاکم بر آن است، برای ریلکس کردن در تعطیلات و دور شدن از شلوغی های شهر گزینه فوق العاده ای است. اقامتگاه های بوم گردی لوه، در استان گلستان و شهرستان گالیکش با فضایی سرسبز و محیطی کاملا روستایی قرار دارند.

فاصله روستا با آبشار لوه زیاد نیست و با اجاره اقامتگاه بوم گردی در روستا می توانید به آبشار لوه بروید و در طبیعت اطرافش یک روز خوب را سپری کنید. اقامتگاه های بوم گردی در هر واحد از اتاق خواب، هال پذیرایی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه با امکانات مناسب تشکیل شده اند.

محیط اطراف اقامتگاه های بوم گردی هم زیباست و امکان استفاده از حیاط برای نوشیدن چای عصرانه در هوایی عالی وجود دارد. برخی از اقامتگاه های بوم گردی برای رفاه حال مسافران، در خارج روستا یا نزدیک اقامتگاه پارکینگ ماشین را در نظر گرفته اند. سیستم سرمایشی و گرمایشی در هر اقامتگاه در نظر گرفته شده است. حداقل امکانات سرمایشی پنکه است و برای امکانات گرمایشی نیز معمولا بخاری گازی یا بخاری هیزمی تعبیه شده است که لذت خوابیدن کنار بخاری هیزمی را تجربه خواهید کرد.

در صورتی که به غذاهای محلی علاقه داشته باشید می توانید با هماهنگی با پرسنل مجموعه اقامتگاه های بوم گردی ، از انواع غذاهای سنتی و محلی مانند آش دوغ، آش ترش، مرغ ترش با پلو و سایر غذاهای لذیذ سفارش دهید.

اجاره ویلا در لوه

مناسب‌ترین زمان برای سفر به روستا لوه

با در نظر داشتن آب و هوای بی نظیر شمال ایران و طبیعت سر سبز روستاهای استان گستان، بدون شک فصل بهار و تابستان زمان خوبی برای سفر به این بهشت زمین است. البته طبیعت روستا در فصل پاییز و زمستان هم دیدنی است. در فصل پاییز وقتی به این روستا سفر کنید با طبیعتی سرخ و زرد و نارنجی رو به رو خواهید شد. مناظر اطراف آبشار لوه واقعا جادویی می شود. اما برای سفر به این روستا در زمستان، حتما تجهیزات زنجیرچرخ و سایر لوازم برای نماندن در راه را داشته باشید. حتی می توانید با اجاره اقامتگاه بومگردی در ساسنگ، علاوه بر دیدن آبشارهای زیبای ساسنگ، از آبشار لوه هم دیدن کنید.

روستاهای شهرستان گالیکش آبشارهای فراوانی دارند که در میان همه آن ها  آبشار لوه با ارتفاعی در حدود 75 متر از جمله مرتفع ترین و زیباترین آبشار استان گلستان محسوب می شود. طبیعت این روستا زیبایی های زیادی را در مقابل چشمان شما قرار می دهد از جمله جنگل های سرسبز هیرکانی و آبشارهای زیبا و خروشان لوه.

این آبشار با شیب پلکانی طبیعی از چند صخره تشکیل شده که به دره ای با عمق حدود 35 متر سرازیر می شود. این آبشار و محیط اطرافش محلی زیبا و بکر را برای تفریح و گردش یک روزه فراهم کردند.

با اجاره اقامتگاه بوم گردی در لوه می توانید از این طبیعت بی بدیل بهره مند شوید. پوشش گیاهی جنگل لوه از درختان ممرز، توشکا و افرا می باشد. این جنگل ها در هر فصلی زیبایی خاصی برای به نمایش گذاشتن دارند. این روستا با طبیعت جنگل های اطرافش همواره مورد توجه گردشگران از سراسر ایران بوده است. در کنار آبشار و جنگل لوه، پارک ملی گلستان، آبشارهای ساسنگ، غار کیارام، تنگه چهل چای، پارک ملی گلستان و برج آجری گنبد از زیبایی های تاریخی و تفریحی این منطقه هستند.

اجاره ویلا در لوه

آبشار لوه

این آبشار در 20 کیلومتری گالیکش و در فاصله  5 کلومتری از جاده اصلی گلستان- مشهد و در نزدیکی روستایی به نام لوه واقع شده است. برای رسیدن به آبشار لوه باید به استان گلستان  و شهرستان گالیکش سفر کنید و از زیبایی های محیط اطراف آبشار لذت ببرید. موقعیت قرار گیری این آبشار در نزدیکی پارک ملی گلستان و مجاورت جاده گلستان- مشهد، بر ارزش توریستی این منطقه افزوده است.

برای سفر به لوه و لذت بردن از پوشش گیاهی بی نظیر جنگل لوه و آبشار زیبای این منطقه، بهتر است برای اجاره ویلا یا اجاره اقامتگاه بوم گردی در لوه اقدام کنید. قطعا با دور شدن از شهر و هوای آلوده  آن و قرارگیری  در میان حجمی عظیم از اکسیژن و هوای پاک، ذهن تان آسوده خواهد شد و می توانید خاطره های زیبایی را در خاظر خود ثبت کنید.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی