پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

شهرهای توریستی مازندران :مازندران، جدا از دریا و سبزی جنگل‌هایش، جاهای زیادی برای دیدن دارد، جاهایی که به دلیل فاصله کم شهرهای شمالی با هم و دسترسی آسان به این مناطق، رفتن و گشت و گذار در آنها  آنقدر که تصورش سخت است اتفاق دور از ذهنی نیست. شما می تونید قبل از اینکه به هر کدام از این شهرهای توریستی مازندران سفر کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با شهرهای توریستی مازندران بیشتر آشنا شوید.

شماره تماس اجاره ویلا درشمال 09114481870

شهرهای توریستی مازندران

روستای جواهرده رامسر

یکی از قشنگ‌ترین جاهای دیدنی رامسر، عروس شهرهای شمالی ایران، روستای جواهرده است. روستایی با طبیعتی دلفریب و هوایی خنک که می‌تواند برای من و شمایی که دلمان رفتن به جایی سرسبز و دور از هیاهو می‌خواهد، بهترین باشد. چطور برویم؟ از رامسر و بازارش که گذشتید، سه راهی فلسطین را به سمت جنوب رامسر می‌روید تا در جاده جواهرده قرار بگیرید.

جواهرده و مسیر افسونگرش در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا واقع شده. رضا شاه برای سهولت رسیدن به روستا، دستور ساختن این مسیر را داده بود و حالا با گذشت این همه سال جواهرده به عقیده خیلی‌ها تکیه‌ای از بهشت است، جایی که بیشترین و ماندگارترین تصویر آن جنگل‌های مه‌آلودش است.

در روستای جواهرده  آب چشمه بسیار خوبی وجود دارد.این چشمه ها باعث شده که در نزدیکی جواهرده رامسر کارخانه تولید آب معدنی نیز تاسیس گردد.در این روستا چندین چشمه وجود دارد.از جمله این چشمه ها می توان به برتل چشمه،چشمه آب علی،سلیمان چشمه و... اشاره کرد.

بهترین فصل سفر به جواهرده

شهر رامسر آب وهوای شرجی و مرطوبی دارد و در فصل های بهار و تابستان آب وهوای آن بسیار گرم و غیر قابل تحملی است. به این علت اکثر مردم در فصل های بهار رو تابستان به ییلاق های رامسر می روند.اغلب ییلاق های رامسر در فاصله دوری از شهر رامسر قرار دارند و به این علت مورد توجه مسافران نمی باشند.

جاذبه های توریستی جواهرده رامسر

صنایع دستی در جواهرده ،نمد مالی وآهنگری می باشد،در سال های نه چندان دور سفالگری نیز در آن میان به حساب می آمد که به مرور زمان با شهر نشینی از بین رفته است.میوه های موجود در جواهرده نیز متنوع و کم نظیر است،این میوه ها عبارتند از:گردو،به،فندق،ازگیل،آلوچه جنگلی،سیب ترش و... .

از سوغات جواهرده می توان به ماست، دوغ،کره،پنیر،عسل طبیعی اشاره کرد که توسط بومیان منطقه به فروش می رسد.

جواهرده رامسر

فیلبند کجاست؟

روستای فیلبند با تمام زیبایی های بکرش در 240 کیلومتری تهران به سمت آمل و در جاده هراز قرار دارد . روستای شگفت انگیز فیلبند از توابع دهستان خوشرود شهرستان بابل محسوب می گردد. برای رسیدن به این روستا باید از تهران راهی جاده هراز شوید و نرسیده به جنوب آمل جاده ای فرعی از سمت شرق شما را به روستای فیلبند می رساند.

بهترین فصل سفر به فیلبند

فصل بهار و تابستان از فصل هایی است که شما می توانید فیلبند را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نمایید. در فصل بهار شما در طول روز می توانید تمام اتافاقات جوی ابر و مه و باران و برف و تگرگ و رگبار و ناگهان رنگین کمان و هوای صاف و آفتابی را بدون لکه ابری مشاهده کنید. در تابستان هوای این روستا خنک است . یادتان باشد حتی اگر در فصل‌های گرم سال به منطقه فیلبند سفر می‌کنید، لباس گرم را فراموش نکنید. همان طور که گفته شد، آب و هوای این منطقه غیرقابل پیش بینی و شگفت انگیز است.

از چه راهی به فیلبند بریم؟

فیلبند آخرین روستای منطقه چلاو می‌باشد و راه دسترسی ماشین رو به آن وجود دارد.  برای رسیدن به فیلبند باید راهی جاده هراز شوید، حدودا 140 کیلومتر از سمت تهران برانید تا به 25 کیلومتری جنوب آمل برسید سپس وارد فرعی (سنگچال) شوید که در سمت راست شما قرار دارد و راه تان را به سمت روستای فیلبند در پیش بگیرید.

شما می توانید برای خوش گذرانی بیشتر یک روزرا در روستای زیبای چلاو هم سپری کنید و آرام آرام خود را در میان طبیعت زیبای فیلبند رها کنید.

فیلبند کجاست؟

رامسرعروس شهرهای شمالی

اسم شمال که می آید اولین شهری یادتان می آید رامسر زیباست جایی که شما تلاقی بین دریا و کوه و جنگل را خواهید داشت. رامسر یکی از شهرهای چهار فصل است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران را در دل خود جای می دهد.

جاهای دیدنی رامسر بسیار زیاد است و شما باید چند روزی را در این شهر بگذرانید تا حسابی خوش بگذرانین و یکی از بهترین جاهای رامسر برای هیجان زیاد تله کابین رامسر است که حتما یکبار هم شده امتحان کنید.

مسیر دسترسی به شهر رامسر

تهران-کرج-مرزن آباد-چالوس-کلارآباد-سلمانشهر-عباس آباد-نشتارود–تنکابن-کتالم-رامسر

فاصله رامسر تا تهران : ۲۵۵ کیلومتر

رامسر یکی از شهرهایی است که شما باید چند روزی را در این شهر زیبا اقامت داشته باشید و با جاهای دیدنی رامسر آشنا شوید

رامسرعروس شهرهای شمالی

سوادکوه از جاهای دیدنی مازندران

یکی از زیباترین مناطق استان مازندران، شهر بسیار زیبای سوادکوه است. شهر سوادکوه یکی از شهرهای اعجاب‌انگیز استان مازندران است که به علت زیبایی محصورکننده‌ای که دارد، توانسته لقب بهشت گردشگری را برای خود به دست بیاورد.

شهر سوادکوه از نظر جغرافیا، بین دو منطقه خشک و مرطوب و همچنین جنگل و کوهستان قرار دارد که همین موضوع منجر به ایجاد آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای در این شهر و همچنین موجب محبوبیت سوادکوه در بین گردشگران شده است.

مسیر دسترسی به شهر سواد کوه

برای دسترسی به شهر سوادکوه از تهران، بهترین گزینه طی کردن جاده فیروزکوه است. فاصله استان تهران تا شهر سوادکوه از جاده فیروزکوه ۲۰۳ کیلومتر و مدت زمانی که باید برای رسیدن به این شهر طی کنید، حدود دو ساعت است.

سوادکوه از جاهای دیدنی مازندران

کلاردشت بهشتی در چند قدمی تهرانی ها

کلاردشت به عنوان یکی از مناطق خوش آب و هوا و معروف برای گردشگران است که هر فصلی از سال یک شگفتی دارد و شما را متعجب می کند. کلاردشت دارای معروف ترین جاهای دیدنی است که می توانید برای چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید. کلاردشت در هر فصلی زیبایی‌های خاص خود را دارد بنابراین اگر به‌دنبال رقص زیبای رنگ‌ها میان برگ‌های درختان هستید، فصل پاییز به این منطقه سفر کنید تا زیبایی واقعی را ببینید.

کلاردشت حدود ۵۰ کیلومتر با شهر چالوس در استان مازندران فاصله دارد.

این جاده جنگلی آنقدر زیباست که عبور از آن می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر شما باشد. بنابراین فقط به فکر رسیدن به مقصد نباشید و از مسیر جاده کلاردشت عباس آباد لذت ببرید. در مسیر می‌توانید توقف کرده و از میوه‌های جنگلی شامل ازگیل، انار، تمشک، ولیک، عشقه و آلوچه بچینید.

شماهم علاقه مند به سفرهای جاده ای هستید در اینجا ما زیباترین جاده های شمال را به شما معرفی کرده ایم.

کلاردشت کجاست؟

 

 

برچسب ها

مکان های بکر مازندران جاهای دیدنی مازندران اجاره ویلا در شمال اجاره ویلا در مازندران اجاره ویلا در نمک ابرود روستای جواهرده رامسر کجاست؟ چرا باید روستای اروست را ببینیم؟ مسیر دسترسی به روستای اروست روستای اروست بهترین فصل سفر به جواهرده جاذبه های توریستی جواهرده رامسر بهترین فصل سفر به فیلبند فیلبند کجاست؟ از چه راهی به فیلبند بریم؟ نمک آبرود کجاست؟ کندلوس کجاست؟ محمود آباد کجاست؟ شهرهای توریستی مازندران دیدنی های کندلوس



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی