پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا جنگلی در رامسر : در شهر رامسر ویلاهای اجاره ای به سه دسته ویلا جنگلی، ویلا ساحلی و ویلا استخردار تقسیم می‌شوند. هرکدام از این مدل ویلا‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند و برای مسافرانی که به دنبال اجاره ویلا در رامسر هستند بهترین گزینه می باشد. رامسر در حاشیه کوه‌ها واقع شده است و تا دریا امتداد دارد که یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت شهر رامسر در بین گردشگران می‌باشد،با اجاره ویلا در رامسر از چشم اندازی بکر و مثال زدنی برخوردار هستند، این مناطق بسیار زیبا از قله های مخروطی، باغ‌های مرکبات، مزارع چای، آبشارهای متعدد، شالیزارهای برنج، بوستان‌های جنگلی، غارها، دریاچه و آب‌و‌هوایی بسیار خوش تشکیل شده‌اند که تمامی این موارد باعث شده تا شهر رامسر جایگاه مناسبی در صنعت گردشگری به خود اختصاص دهد. همیشه زندگی در جنگل و بودن در طبیعت برای همه ما بسیار دل‌نشین بوده و حس خوب و قشنگی را به ما منتقل می‌کند. برای تجربه این حس یکی از راه‌ ها اجاره ویلا جنگلی رامسر است در سایت گلستانی ها می‌توانید با جست‌ و‌جوی راحت دسترسی سریعی به اجاره ویلا جنگلی در رامسر داشته باشید و شما بهترین‌ گزینه‌ها را آنجا خواهید دید.

 

برای اجاره ویلا جنگلی در رامسر با شماره 09114481870 تماس بگیرید

 

اجاره ویلا و سوئیت جنگلی در رامسر

از دیرباز تاکنون رامسر به دلیل زیبایی طبیعی و بکر آن به عروس شهرهای شمالی ایران معروف بوده است .شهر رامسر را می‌توان میعادگاه مسافران به شمال کشور دانست، شهری که هم جنگل‌های سرسبز و هم ساحل جادو کننده آن را می‌توان در یک قاب نگاه به نظاره نشست.

اگر تا به حال به این شهر زیبا شمالی سفر نکرده اید و برای مکان اقامتی خود مشکل داشته اید باید به شما این مژده را بدهیم که با مجموعه گلستانی ها اجاره ویلا جنگلی در رامسر به راحتی انجام می گیرد و تنها با یک تلفن می توانید ویلای مورد نظر خود را در رامسر رزرو کنید.

اجاره کلبه جنگلی در رامسر

کلبه تمام چوبی با ویوی جنگل های زیبای رامسر آرامش خاصی رو به مهمان های عزیز هدیه میدهد.به دلیل فاصله اندک بین کوه‌های سربه فلک کشیده البرز با دریای خزر، لقب عروس شهرهای ایران به شهر رامسر تعلق گرفته است. اجاره کلبه جنگلی در رامسر یکی از خدماتی است که مجموعه گلستانی ها در اختیار مسافریم و گردشگران قرار می دهد.

کلبه چوبی دوبلکس که در طبقه بالا یک بهار خواب با سرویس بهداشتی مستقل دارد در یک باغ چای و درختان میوه و در فاصله ۱ کیلومتری از ساحل ماسه ای دریای خزر در رامسر قرار گرفته است.

این کلبه جنگلی سه خوابه با امکانات رفاهی کامل و تجهیزات نو, با دو تراس دلباز رو به طبیعت و باغ چای تماما از چوب ساخته شده. این ویلا از نظر جغرافیایی در جنگل های سرسبز رامسر قرار گرفته که امکان دسترسی به امکانات تفریحی رامسر مانند آبگرم رامسر و تله کابین و مراکز خرید رامسر و همچنین امکانات تفریحی تنکابن مانند مناطق ییلاقی و جنگلی دو هزار و سه هزار رابسیار ساده کرده و رستوران ها و فروشگاه های پوشاک نیز در این مسیر بسیار مفید خواهد بود.

شما می توانید اجاره ویلا جنگلی در رامسر را در موقعیت های مختلف جغرافیایی شهر رامسر را از مجموعه گلستانی ها اجاره کنید و تنها با یک تماس می توانید کلبه جنگلی خود را با توجه به شرایط خود رزرو کنید.

اجاره کلبه در اربکله رامسر

اجاره ویلا جنگلی در رامسر

اجاره ویلا جنگلی در رامسر با جکوزی

همیشه از کودکی بازی با آب بسیار لذت بخش و خوب بوده است و اگر شما پس از خستگی از کار و تحلیل انرژی به فکر گردش و تفریح افتادید حتما برای لحاظتی آرامش به فکر اجاره ویلا جنگلی در رامسر با جکوزی باشید تا انرژی از دست رفته را دوباره باز گردانید. برای این کار کافی است وارد سایت گلستانی ها شوید تا با راهنمایی بتوانید اجاره  ویلا جنگلی در رامسر با جکوزی آشنا شوید و انتخاب کنید.

اجاره ویلا جنگلی در رامسر با جکوزی

اجاره ویلا جنگلی استخردار در رامسر

همه شما برای یک بار هم که شده برنامه سفر به شمال را داشته اید و اجاره ویلا جنگلی در رامسر یکی از بزرگترین چالش های سفر شما در شمال می باشد. در بین شهرهای شمالی رامسر یکی از شهرهای پر مسافری است که مساله اجاره ویلا جنگلی در رامسر دردسر بیشتری دارد. برای اجاره ویلا در شهر رامسر اولین گزینه انتخابی اکثر مسافرین اجاره ویلا جنگلی استخردار در رامسر می باشد که بسیار لاکچری و محبوب می باشد.

رامسر یکی از شهرهای شمالی است که هم جنگلی و هم ساحلی .پس اجاره ویلا جنگلی در رامسر را داشته باشید بهتر است روی گزینه اجاره ویلا جنگلی استخرداردر رامسر هم دقت کنین و وقتی که کمی از دریا دور شوید با اجاره ویلا جنگلی استخردار در رامسر امکان شنا کردن در هر زمانی از شبانه روز برای شما مهیا می باشد.

اجاره ویلا جنگلی استخردار در رامسر

اجاره ویلا جنگلی لوکس در رامسر

اگر شما هم شهر رامسر را برای خوش گذرانی انتخاب کرده اید و دوست دارید چند روزی را از دغده های شهری دور بمانید پیشنهاد ما به شما اجاره ویلا جنگلی لوکس در رامسر می باشد. شهر رامسر به دلیل داشتن ویلاهای لوکس و لاکچری به راحتی می توانید ویلای مورد نظر خودتان را از سایت گلستانی ها اجاره کنید. با اجاره ویلا جنگلی لوکس در رامسرامکاناتی مختلفی نظیر استخر، سونا، جکوزی، زمین‌بازی، حیاط بزرگ، دسترسی عالی و بسیاری دیگر برخوردار می شوید.

رزرو ویلا جنگلی در رامسر با  ویوی زیبا

همیشه زندگی در جنگل و بودن در طبیعت برای همه ما بسیار دل‌نشین بوده و حس خوب و قشنگی را به ما منتقل می‌کند. برای تجربه این حس یکی از راه‌ ها اجاره ویلا جنگلی رامسر با ویوی زیبا است در سایت گلستانی ها می‌توانید با جست‌ و‌جوی راحت دسترسی سریعی به اجاره ویلا جنگلی در رامسر داشته باشید و شما بهترین‌ گزینه‌ها را آنجا خواهید دید.

قیمت اجاره ویلا جنگلی در رامسر

قیمت اجاره ویلا جنگلی در رامسر با یکدیگر متفاوت بوده و بستگی به امکانات و موقعیت قرار گرفتن ویلا دارد. معمولا قیمت ویلاهای جنگلی در رامسر که فاصله کمی با دریا دارند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. علاوه بر فاصله معیار مساحت ویلا جنگلی ، تعداد اتاق ، وجود استخر یا جکوزی و همچنین داشتن فضای باز و لوازم سرگرمی در ویلا تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ویلای جنگلی دارد.

اجاره ویلا جنگلی در جنت رودبار

روستای جنت رودبار را با عنوان پایتخت گل گاو زبان می شناسند، این روستا پر از مزارع کشت گل گاو زبان است و بیش تر سوغاتی هایی که گردشگران از این روستا می خرند همین گل گاو زبان است. این روستا حدود ۶۰ کیلومتر با رامسر فاصله دارد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا جاذبه های گردشگری

فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا بازار جنت رودبار: ۲۵۰ متر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا ییلاق نمک دره: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا آبشار سیاسرت رامسر: ۱۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا جنگل دالخانی: ۲۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا فرودگاه رامسر: ۵۵ کیلومتر

اجاره ویلا جنگلی در دالخانی

جنگل دالخانی یکی از زیباترین جاذبه ‌های گردشگری طبیعی شهرستان رامسر در روستایی به همین نام قرار گرفته است. این جنگل بسیار زیبا نیمه کوهستانی بوده و با ارتفاع تقریبی ۸۰۰ متر از مناظر بکر و جاذبه‌ های تماشایی و طبیعی برخوردار است. جنگل دالخانی از جنوب شرقی رامسر ۳۰ کیلومتر فاصله دارد و انتخابی مناسب برای کوهنوردی و طبیعت‌ گردی است.

یکی از ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد در این جنگل مه غلیظ است که بسیار تماشایی بوده و یکی از مهم ‌ترین دلایل جذب مسافر و توریست به شمار می رود، حتی گردشگران به این منطقه نام دالان بهشت داده اند؛ جنگلی افسانه‌ ای با درختان سر به ‌فلک کشیده که سرسبز و خرم هستند.

این جنگل زیبا در جاده‌ رامسر به تنکابن واقع شده و برای دسترسی به جنگل دالخانی باید از جاده‌ کتالم به هریس بروید یا از خروجی شهر رامسر نیز پس از ۷ کیلومتر از جاده آسفالته‌ رامسر به تنکابن، به سه راهی جنت رودبار برسید، سپس مسافتی ۲۳ کیلومتری را طی کرده و وارد جنگل افسانه ‌ای و رویایی دالخالی شوید.

برای اجاره ویلا جنگلی در دالخانی از گلستانی ها عجله کنید و کافیست با شماره های مربوطه تماس بگیرید تا خاطرات خوشی را برای خود و خانواده تان در این اقامتگاه بوم گردی جنگلی در رامسر رقم بزنید.

اجاره کلبه جنگلی در شهر رامسر

اجاره اقامتگاه در جنگل دالخانی

رویای زندگی در کلبه‌ای جنگلی را در سر دارید؟ در جنگل دالخانی رویای‌تان را تبدیل به واقعیت کنید! زندگی یکی دو روزه در دل جنگلی مه‌آلود می‌تواند آرزوی هر کسی باشد. با وجود اقامتگاه‌های مختلف در این جنگل امکان زندگی در قلب یک جنگل، ییلاقات سرسبز و دشت‌های رنگارنگ وجود دارد.

اجاره ویلا جنگلی در جنگل دالخانی

سکوت و آرامش جنگل را با امکانات کامل می‌خواهید؟ ویلا جنگلی در دالخانی بهترین انتخاب برای شما است. اقامتگاهی به دور از شلوغی شهر در دل جنگلی سرسبز و آرامش‌بخش. صدای آواز پرندگان و جاری شدن آب چشمه‌ها تنها صداهایی هستند که در ویلاهای جنگلی دالخانی به گوشتان خواهند رسید. برای اجاره ویلا در جنگل دالخانی می‌توانید از سایت معتبر گلستانی ها استفاده کرده و پیش از سفر خیال خود و خانواده را از بابت جایی مطمئن و تمیز راحت کنید.

اجاره ویلا در جنگل دالخانی رامسر

اجاره سوئیت در جنگل دالخانی

برای اجاره سوئیت در جنگل دالخانی پیش از سفر اقدام کنید. چون سوئیت‌های ارزان و مستقل زودتر پُر می‌شوند و بهترین راه برای پیدا کردن این گونه اقامتگاه‌ها، استفاده از سایت‌های معتبر اجاره سوئیت و ویلا مانند گلستانی ها است.

اجاره کلبه چوبی در جنگل دالخانی

اگر اهل سفر هستید و دوستان پایه‌ای دارید، کلبه جنگلی در دالخانی را انتخاب کنید. این کلبه‌ها حس زندگی در قصه‌ی مادربزرگ‌های‌مان را تداعی می‌کند و کارتون‌های زمان کودکی را به تصویر می‌کشند.

اجاره ویلا در جنگل دالخانی رامسر

جنگل دالخانی رامسر یک جنگل بکر و رویایی است که به دالان بهشت شهرت یافته است. بهترین جاذبه تفریحی طبیعی رامسر به شمار می‌آید. پس با اجاره ویلا در جنگل دالخانی رامسر می توانید یک سفر عالی را تجربه کنین.

اجاره ویلا در بوستان جنگلی صفارود رامسر

بوستان جنگلی صفارود در میان دره قرار گرفته است و شامل جاذبه های بکر و طبیعی مانند جنگل و رود خانه و آب های معدنی است که این منطقه را به توریست پذیرترین منطقه تبدیل کرده است. این بوستان زیبا با آب و هوای مطبوع خود در پایین جاده قرار دارد که از طریق چندین پله به آن دسترسی خواهید داشت.

راه دسترسی به بوستان جنگلی صفارود از ابتدای جاده جواهرده در میدان غربی شهر رامسر آغاز می شود و پس از طی مسیری زیبا به طول ۹ ‪ کیلومتر به کنار رود صفارود خواهید رسید. آب‌ معدن نام دیگر این بوستان جنگلی زیبا است که در طی سال مخصوصا آخر هفته ها میزبان گردشگران زیادی می شود.

از ویژگی‌ های این منطقه می توان به مسیرهای بکر با چشم ‌اندازهای ویژه اشاره کرد که برای علاقه ‌مندان به طبیعت ‌گردی جای ایده آلی است. همچنین وجود جنگل و رودخانه، آب و هوای این منطقه را مطبوع کرده است. همچنین در جنگل صفارود دوست ‌داشتنی می توانید درختان بلند قامت و تنومند مانند درختان ممرز، درختان انجیلی، یا توسکا، افرا، ون را تماشا کنید. برای بازدید از این بوستان زیبا ساعت خاصی وجود ندارد و در طی شبانه روز می توانید مراجعه کنید. برای اجاره کلبه در بوستان جنگلی صفا رود می توانید با مجموعه گلستانی ها تماس بگیرید.

اجاره کلبه چوبی در رامسر

اجاره ویلا جنگلی در گرسماسر ییلاقی زیبا در رامسر

منطقه‌ ییلاقی گرسماسر یکی از جاذبه‌ های گردشگری طبیعی شهرستان رامسر به شمار می رود که قدمتی بیش از ۱۰ قرن دارد و در میان گردشگران از محبوبیت و شهرت خوبی برخوردار است. گرسماسر در اصل روستایی با طبیعت زیبا و آب و هوای خوبی است و جزو جاذبه ‌های گردشگری شهر رامسر به شمار می رود که با شهر رامسر ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. ارتفاع این روستا از سطح دریا ۲ هزار متر است و همین امر سبب شده تا زمستان های بسیار سرد و تابستان های معتدل و خنک داشته باشد.

روستای گرسماسر دارای بافت مسکونی پراکنده، کوچه‌ های پیچ در پیچ و خانه‌های قدیمی با سقف ‌های شیروانی و دیوارهای گل ‌اندود است که همگی جلوه های‌ زیبایی از معماری سنتی و ساده روستایی هستند. به دلیل قرارگیری روستای گرسماسر در میان رشته‌ کوه البرز چشم ‌اندازها و مناظر دیدنی زیبا شما را مدهوش خواهند کرد.

برای دسترسی به منطقه ییلاقی گرسماسر باید از جاده تنکابن وارد جاده هریس شوید و حدود یک ساعت و نیم بعد کوه های بلندی را پیش رویتان خواهید دید. برای بازدید از این منطقه نیز نیازی به ساعت خاص ندارید و در طی شبانه روز می توانید سر بزنید. اگر می خواهید در سفر خود به رامسر در منطقه ییلاقی گرسماسر نیز اقامت داشته باشید می توانید با اجاره ویلا در رامسراز مجموعه گلستانی ها خاطرات خوشی را برای خود در این منطقه ییلاقی ثبت کنید.

مسیر رامسر به گرسماسر

گرسماسر در 59 کیلومتری جنوب غربی رامسر قرار گرفته است. در مسیر رامسر به کتالم که مسیری آسفالته است پس از حدود 30 کیلومتر به جنگل زیبای دالخانی می‌رسید که امتداد آن ییلاق بی‌بدیل گرسماسر قرار گرفته است.

نکات ضروری برای سفر به گرسماسر

 داشتن سوخت کافی، ماشین مناسب، لباس گرم در تابستان و زنجیر چرخ در زمستان از ضروریاتی‌ست که پیش از سفر باید به آن‌ها توجه کنید.
در مسیر منتهی به روستا با احتیاط رانندگی کنید، جاده پر پیچ و خم است و اگر مه باشد دید کافی ندارید.
علائم هشدار در طی مسیر نصب نشده و آسفالت جاده در بعضی قسمت‌ها با دست‎‌انداز همراه است، پس جوانب احتیاط را رعایت کنید.

فاصله رامسر تا گرسماسر با ماشین چقدر است؟

فاصله زمانی رامسر تا روستای گرسماسر با ماشین سواری حدودا 1.5 ساعت است. برای این مسیر تقریبا 50 کیلومتر را باید طی کنید.

مسیر جاده دسترسی و راههای رفتن به گرسماسر چطور است؟

تنها راه رفتن و جاده دسترسی به گرسماسر، یک جاده بن بست است که انتهای آن به روستای جنت رودبار منتهی می شود. مسیر مسافرت به ابتدای جاده گرسماسراز طریق رامسر یا روستای هریس در میانه جاده رامسر به تنکابن است. جاده گرسماسر ، آسفالت و مناسب سواری است.

اقامتگاه بوم گردی در گرسماسر

برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در گرسماسر با شماره 09114481870 خام بیات تماس حاصل نمایید.

اجاره ویلاهای خاص و باحال در رامسر

جواهرده جایی شناخته شده است با مردم مهربان و مهمان نواز. تا این ویلای چوبی از ابتدای جاده جواهرده ۴۵ دقیقه راه می باشد. اگه دنبال شب ماندن در یک جای دور و بی سر و صدا هستید این ویلا گزینه خیلی خوبی می تواند برای شما باشد چون در عین نزدیکی به جواهرده از شلوغی به دور می باشد و تنها ۵ دقیقه با خود جواهرده فاصله دارد.  طبیعت بکر و محیط آرامش بخش روستا، خاطراتی فراموش نکردنی برای شما در این سفر به یادگار می گذارد. اگر مایل به اجاره ویلاهای خاص و باحال در رامسر هستید کافیست با مجموعه گلستانی تماس بگیرید.

اجاره ویلا در کتالم رامسر

کتالم هم مانند دیگر شهرهای شمالی یک شهر مهمان پذیر و پر رفت و آمد در نزدیکی رامسر است. هر کسی که گذری از رامسر داشته حتما شبی را در این شهر سپری کرده است. شهر کتالم به دلیل توریستی بودن دارای تعداد زیادی ویلا ، هتل و سوئیت است . بنابراین شاید فکر کنید اجاره ویلا در کتالم رامسر زیاد سخت نباشد . درست است که این شهر دارای تعداد زیادی ویلا و سوئیت است اما در پایان هفته و روزهای تعطیل شما قادر به اجاره ویلا در این شهر نخواهید بود ..اما گلستانی ها امکان اجاره ویلا در رامسر و کتالم را با هر قیمتی که بخواهید برای شما امکان پذیر کرده است.

اجاره ویلا ارزان در رامسر

شهر رامسر یکی از شهرهایی می باشد که توریست بسیار زیادی دارد به همین دلیل ویلاها دارای امکانات بسیار خوبی هستند. از نظر تنوع ویلا و قیمت اجاره ویلا در رامسر این شهر بسیار غنی میباشد و شما هر بودجه ای که برای اجاره ویلا در رامسر در نظر گرفته باشید می توانید ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید.

حال اگر فرض کنید به رامسر سفر کرده اید ، بهترین چیزی که می تواند خستگی شما را از تنتان خارج کند اجاره ویلا ارزان در رامسر است. شما می توانید با تماس با مجموعه گلستانی ها از اجاره ویلا ارزان در رامسر که یکی از خدمات این مجموعه به گردشگران و مسافران می باشد استفاده کنید.

اجاره ویلا لاکچری در رامسر

خیلی از مسافرین با توجه به شرایط مالی خود عقیده دارند که در سفر باید هزینه کرد تا بتوانید لذت ببرید پس به جای اجاره ویلا ارزان در رامسر برنامه اجاره ویلا لاکچری در رامسر را در برنامه خود قرار می دهند. ویلاهای لاکچری در رامسر دارای امکانات فوق العاده از جمله استخر , مبلمان لوکس , لوازم بازی مانند فوتبال دستی , بیلیارد و ... می باشند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به اجاره ویلا لاکچری در رامسر با مجموعه گلستانی ها را تجربه کنید و خاطرات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان از سفر به رامسر ثبت کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی