پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟ شمال ایران از جاذبه‌های بی‌شماری برخوردار است که باعث شده همه ساله و در هر فصلی از سال میزبان گردشگران داخلی باشد که می‌خواهند از هوای پاک و طبیعت زیبای شمال ایران لذت ببرند. برای بسیاری دغدغه اقامت و اجاره ویلا در شمال از اصلی‌ترین مشکلات سفر به شمال است. همیشه سوال اصلی این است که به کجای شمال برویم وبرای اجاره ویلا در شمال کدام شهر را انتخاب کنیم؟ همراه ما باشید تا بهترین شهرها را برای اجاره  ویلا در شمال به شما معرفی کنیم.

شماره تماس برای اجاره ویلا در شمال 09114481870

رامسر نگین شهرهای شمالی

رامسر با لقب «عروس شهر‌های ایران» از جذابیت‌های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است. این شهر با مناطقی جنگلی زیبا و البته دریا همه ساله میزبان خیلی عظیمی از طبیعت‌گردی است که به استان مازندران سفر کرده‌اند.

جاهای دیدنی رامسر بسیار زیبا نظیر تله کابین رامسر، جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه‌های آب گرم، جنگل دالخانی و… تعطیلاتی بی‌نظیر همراه با خاطره‌های فراوان خواهد ساخت اجاره ویلا رامسر یکی بهترین پیشنهادهای سایت گلستانی ها برای کسانی است که می‌خواهند اقامتی دلچسب را در طبیعت کم نظیر رامسر بگذرانند.

اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها

محمود آباد

شهر محمودآباد به نسبت سایر شهرهای شمالی قدمت چندانی ندارد. ولی از جمله شهرهای محبوب ساحلی برای اجاره ویلا در شمال محسوب می‌شود. محمودآباد یکی از مدرن ترین و مجهزترین شهربازی‌های شمال است. سرزمین رویاها، مناسب‌ترین ساحل محمودآباد برای شنا و تفریح است. چون تمام امکانات را یک جا دارد و در یک مکان می‌توانید از شهربازی، آلاچیق، قایق سواری، سفره‌خانه سنتی و رستوران‌های اطراف استفاده کرد و لحظات خوشی را برای خود و همسفران رقم زد. با اجاره ویلا در محمود آباد سفری رویایی برای خود بسازید.

اجاره ویلا در محمود آباد

روستای جواهرده رامسر

روستای جواهرده با طبیعتی دلفریب و آب و هوایی خنک و دلپذیر، هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. با بازدید از روستای جواهرده می توانید از زندگی در کنار مردم روستا لذت ببرید و با این نوع زندگی بیشتر آشنا شوید. سفر به جواهرده همزمان با گردش و گشت و گذار در شهر زیبای رامسر، برای کسانی که در طبیعت گردی های خود دوست دارند امکانات خوبی نیز داشته باشند گزینه خوبی‌ست.

همان طور که گفته شد از امکانات خوب روستای جواهرده شرایط اقامتی آن است، هتل ها و ویلاهای دربست و اتاق های اجاره ای خیال شما را برای ماندن در جواهرده راحت می کند؛ اما برای اقامت در روستای جواهرده هرگز به کمپینگ و اقامت در چادر فکر نکنید مگر اینکه امکانات گرمایشی، پتوی کافی و لباس گرم داشته و با شرایط بیرون ماندن در هوای سرد نیز آشنا باشید. شب های جواهرده حتی در تابستان بسیار سرد است.

اگر دوست دارید در ویلای جواهرده ساکن شوید یا یک اقامتگاه لوکس و ارزان داشته باشید یا یک سوئیت کوچک و زیبا، کافی است از بین اقامتگاه‌های سایت گلستانی ها یکی را رزرو کنید. اگر به جواهرده سفر کردید دیدن دریاچه قو، چشمه آب علی و سلیمان چشمه را از دست ندهید.

جواهرده رامسر کجاست؟

ماسال

ماسال در همه فصول سال یکی از مقاصد گردشگری است. ماسال با پدیده اقیانوس ابر معروف شده. تصور کنید در یک مکان ایستاده‌اید و از زیر پای شما تا جایی که چشم‌ها قادر به دیدن هستند، مملو از ابر است. حس آرامش و لذتی که در دیدن این پدیده وجود دارد واقعاً کم‌نظیر خواهد بود. ماسال شهری در گیلان است و خاطر طبیعت دست نخورده آن در ایران معروف است.

ماسال همجوار کوه‌های تالش است و جالب است که بدانید ماسال به معنی کوه وار یا کنار کوه است. اجاره ویلا در ماسال می‌تواند یکی از زیباترین تجربه‌های سفر به شمال و طبیعت گردی را برایتان رقم بزند.

اجاره ویلا در ماسال

چالوس پاتوقی برای پایتخت نشینان

سفرهای جاده ای همیشه لذت بخش بوده است و چالوس یکی از بهترین شهرهای شمال است که می توانید خاطره سفر جاده ای در ذهن شما ثبت کند.

شهر چالوس دارای ویلاهای متنوع و زیبایی است که شما را شگفت زده میکند. این ویلا ها لوکس و دارای امکانات فوق العاده با استخر ابگرم و چشم انداز دریا می باشد.

از ساحل رادیو دریا تا چند قدمی تصویر سرسبز جنگل‌های مرزن‌آباد، شما مهمان طبیعت سرسبز و آب‌وهوایی بی‌نظیر، در ویلاهای زیبای چالوس خواهید بود.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره کلبه در سوباتان

در فاصله ۲۲ کیلومتری شهر لیسار تالش، ییلاقی سرسبز و زیبا با چشم اندازهای منحصر به فرد وجود دارد که می توان آن را بدون تردید، زیباترین جاذبه طبیعی ایران دانست.

ییلاق سوباتان به دلیل واقع شدن در منطقه جغرافیایی ویژه، دارای چشمه های فراوان و آب و هوایی خنک بوده و در روزهای گرم سال به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر شناخته می شود.

با سفر به ییلاق سوباتان می توان جاذبه های فراوانی نظیر منطقه غار گنجخانه، آبشار ورزان، چشمه باتمان بلاق، آبشار ماهار، گودال سنگی، دشت گل های شقایق، دره های زیبا و سرسبز و بسیاری چشم انداز زیبای دیگر را مشاهده کرد.  

رشت شهر باران و پاریس کوچک ایران

شهر رشت یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور است که برای یکبار هم که شده باید راهی این شهر زیبا شوید وگرنه که شما اصلا شمال نیامده اید.

شهری که در کوچه پس کوچه هایش بازارهای محلی و عطر سبزی های محلی تمام فضا را با صدای فروشندگان فرا گرفته است و وصف تمام زیبایی ها کم است و باید برای اقامت چند روزی را در این شهر بمانید.

اجاره ویلا در شهر رشت

برچسب ها

بهترین شهر شمال برای ماه عسل بهترین شهرهای شمالی برای سفر بهترین شهر شمال برای سفر در تابستان بهترین شهر شمال در تابستان بهترین شهر شمال برای مسافرت در تابستان بهترین شهرهای شمالی برای مسافرت شهرهای محبوب شمال شهرهای شمالی برای سفرهای تابستانی بهترین مقاصد سفر در تابستان بهترین شهرهای شمال برای سفرهای تابستانی اجاره ویلا جنگلی در شمال اجاره ویلا با قیمت مناسب در شمال بهترین شهرهای شمالی برای اجاره ویلا اجاره ویلا با قیمت مناسب اجاره ویلا ارزان در شمال اجاره ویلا در شمال بهترین شهر شمال برای اجاره ویلا



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی