پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

دریاچه ولشت کلاردشت مازندران

برای رسیدن به دریاچه ولشت باید راهی جاده چالوس شویم و پس از جدا شدن از آن به مسیری خاکی قدم بگذاریم. در این مسیر مناظر روستایی و کلبه های کوچکی از مقابل چشمان تان می گذرند و بر زیبایی های سفر می افزایند. بد نیست بدانید که مسیر دریاچه ولشت یکی از مسیرهای محبوب دوچرخه سواری نیز هست و بسیاری در قالب گروه های دوچرخه سواری ترجیح می دهند راه دریاچه را رکاب بزنند و به گونه ای دیگر غرق در لذت شوند. البته به یاد داشته باشید که مسیر دریاچه ولشت چندان هموار نیست و گذر از آن با سختی هایی همراه است.

دریاچه ولشت یکی از پاتوق های ماهیگیری است که علاقه مندان به این رشته را به سوی خود می خواند. البته اینجا خبری از امکانات ماهیگیری نیست و شما برای تجربه آن باید وسایل تان را به همراه ببرید. یادتان باشد برای دریافت مجوز باید به مسئولان مستقر در حوالی دریاچه مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که دریاچه ولشت، کپور ندارد و باید وسایلی را به همراه ببرید که با آنها امکان صید ماهی سفید، کولی یا اردک ماهی را دارید.

 

برچسب ها

عکس دریاچه ولشت کلاردشت مازندران عکسهای دریاچه ولشت کلاردشت عکس دریاچه ولشت کلاردشت دریاچه ولشت+عکس تصاویر دریاچه ولشت چالوس دریاچه ولشت چالوس مازندران دریاچه ولشت چالوس کلاردشت عکس دریاچه ولشت چالوس سفر به دریاچه ولشت فاصله دریاچه ولشت تا کلاردشت فاصله دریاچه ولشت تا تهران فاصله دریاچه ولشت تا چالوس فاصله دریاچه ولشت تا مرزن اباد دریاچه ولشت در تابستان دریاچه ولشت جاده چالوس دریاچه ولشت چالوس کجاست چگونه به دریاچه ولشت برویم دریاچه ولشت استان مازندران دریاچه ولشت از کلاردشت دریاچه ولشت ادرس دریاچه ولشت کجاست دریاچه ولشت سوادکوه دریاچه ولشت مرزن آباد دریاچه ولشت ماهیگیری دریاچه ولشت چالوس دریاچه ولشت مازندران دریاچه ولشت کلاردشت مازندران دریاچه ولشت کلاردشت



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی