پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در قلات شیراز: شیراز یکی از شهرهای ایران است که به عنوان بهترین مقصد گردشگری است. شهر قلات یکی از شهرهای بسیار دیدنی در اطراف شیراز است که بسیار دیدنی است. شهر قلات به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تابستان است که می توانید با اجاره باغ ویلا در قلات سفری دلچسب داشته باشید. اگر شما هم به دنبال اجاره ویلا در قلات هستید می توانید با ما همراه باشید.

اجاره باغ ویلا ارزان در قلات

شما با ورود به شهر قلات گویی به بهشت روی زمین وارد شده اید. شاید کمتر کسی از وجود این بهشت زمینی خبردار باشند اما به شما قول می دهیم که آخر هفته و یا حتی سفر به قلات بسیار لذت بخش باشد. در قلات درخت های بسیار زیبا و تنومندی وجود دارد که بیش از هزار سال که عمر دارند.

در واقع برای کسانی که این بهشت را ندیده اند کار بسیار سخت و دشواری که توصیف کنیم و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که حتما برنامه سفر به قلات شیراز را داشته باشید و با اجاره باغ ویلا در قلات شیراز سفری به یاد ماندنی را رقم بزنید.

اجاره باغ ویلا ارزان در قلات

اجاره سوئیت در قلات شیراز

در قلات شیراز شما می توانید برای اقامت از سوئیت های اجاره ای استفاده کنید. اجاره سوئیت در قلات بر اساس معیارهای مختلف دارای قیمت های متنوعی هستند و هر فرد با توجه به نیازهای خود اقدام به اجاره سوئیت در قلات میکنند.

اگر می خواهید بدانید که قیمت اجاره سوئیت در قلات شیراز چگونه است باید بدانید که قیمت هر ویلا با توجه به امکانات و مکان و موقعیت شهری قرار دارد. البته اجاره باغ ویلا در قلات شیراز کمی گران تر می باشد اما ارزش هزینه را دارد.

اجاره سوئیت در قلات شیراز

اجاره اقامتگاه بوم گردی در قلات

اجاره اقامتگاه بوم گردی در قلات برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی این شهر می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. اقامتگاه های بوم گردی که مانند خانه های قدیمی تزئین شده اند به شما کمک می کنند تا تجربه ی جدیدی در سفر بدست آورید و خاطرات خوشی بسازید. در سپنجا می توانید تمامی اقامتگاه های بوم گردی در قلات را مشاهده کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در قلات

اجاره اقامتگاه کوهستانی در قلات

آب و هوای خوش قلات به علت کوه های اطراف آن است! شما می توانید در این اقامتگاه های کوهستانی اقامت داشته باشید، البته اگر می خواهید تجربه ی شیرینی از سفر به قلات داشته باشید. اقامتگاه های کوهستانی که بر روی کوه مستقر شده اند و دور تا دور شیشه دارند، برای کسانی که به دنبال منظره های خاص و زیبا می گردند، بهترین گزینه برای اقامت در قلات اجاره باغ ویلا در قلات شیراز هستند.

دیدنی های شیراز

شیراز با جاذبه های بی شماری که در خود دارد، سالانه پذیرای تعداد بیشماری از مسافران و گردشگرانی است که برای دید و بازدید از این آثار و بناهای تاریخی و طبیعی وارد این شهر می‌شوند.

علاوه بر تمام جاذبه هایی که در خود شهر شیراز وجود دارند، در دور و اطراف شهر شیراز نیز مکان هایی هستند که دیدن از این مکان ها را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از این مکان های جذاب و دیدنی، روستای هدف گردشگری قلات می باشد.

دیدنی های شیراز

روستای قلات شیراز

روستای قلات در منطقه ای کوهپایه ای واقع شده و مملو از درختان و باغ‌های قدیمی است. موقعیت مکانی قلات به گونه‌ای است که حتی در گرم ‌ترین ماه‌های سال نیز دارای آب و هوایی خنک می باشد. این روستا در ارتفاع ۲۰۶۵ متری از سطح دریا واقع شده و جمعیتی در حدود ۷ هزار نفر را در خود جای داده است.

تا زمانی که وارد قلات نشده اید هرگز نمی توانید تصور کنید که چه طبیعت بکر و بی نظیری در انتظار شماست. درختان سربه فلک کشیده و رودخانه‌ها و آبشار هایی که شما را مسحور خود می کنند و می‌ توانید در سایه سار درختان آن لذت و آرامش خاصی را تجربه کنید. در قلات سه آبشار وجود دارند که دسترسی به دوتا از آنها از آبشار سوم راحت تر است.

روستای قلات شیراز

کوچکترین آبشار در نزدیکی بافت قدیم روستا قرار گرفته. رودخانه های شب شتری و چشمه انجیری از جاذبه های دیگر قلات می باشند که با گیاهان و گل های وحشی و دارویی همچون بومادران، ختمی، آویشن، پونه و ... احاطه شده و رنگ و بوی دیگری به این منطقه بخشیده است.

برچسب ها

قیمت اجاره سوئیت در قلات شیراز قیمت اجاره ویلا در قلات اجاره ویلا با قیمت مناسب در قلات اجاره ویلا باغ در شیراز اجاره سوئیت ارزان قمیت در قلات اجاره سوئیت ارزان در قلات اجاره ویلا در قلات شیراز روستای قلات شیراز دیدنی های شیراز اجاره اقامتگاه کوهستانی در قلات اجاره سوئیت در قلات شیراز اجاره اقامتگاه بوم گردی در قلات اجاره ویلا ارزان در قلات شیراز اجاره ویلا ارزان در قلات اجاره خانه لوکس در شیراز اجاره ویلا در قلات اجاره ویلا قلات اجاره ویلا استخردار قلات شیراز ویلا اجاره ای قلات شیراز اجاره ویلا قلات شیراز اجاره باغ ویلا در قلات شیراز



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی