پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تجربه هیجان انگیز اقامت در بومگردی گلستان: گلستان به دلیل سرسبزی وجاذبه های دیدنی بسیار چندین سال است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این استان با توجه به رشد گردشگری اقدام به ساخت اقامتگاه های بومگردی در گلستان نموده اند و خوشبختانه مسافران از اقامت در بومگردی استقبال زیادی کرده اند.

اقامتگاه سرونوش

سرونوش در روستای غریب آباد ، شهرستان علی آباد کتول ، در استان گلستان واقع شده است. این اقامتگاه به مساحت 3000 متر مربع با 6 اتاق با ظرفیت 50 نفر می باشد. این بنا از دو طبقه ساخته شده است و دارای چوب محلی و مصالح سنتی و بام است.

امکانات و خدمات اقامت شامل خدمات راهنمای تور ، اینترنت نامحدود ، پارکینگ ، کارکنان انگلیسی ، آشپزخانه عمومی ، سرویس بهداشتی و توالت عربی ، حمام معمولی ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی است.

انواع درختان میوه در محوطه سنگی در باغ اقامتگاه محصور شده است. همچنین می توان سفارش غذاهای مختلف محلی و غذاهای ارگانیک و محلی را سفارش داد.

استان گلستان ، علی آباد کتول ، 20 کیلومتر ، جاده گرگان ، مشهد فاضل آباد ، دهانه محمد آباد ، غریب آباد.

اقامتگاه ریگ چشمه

این مهمانخانه در شهر فاضل آباد ، شهر علی آباد کتول ، استان گلستان ، در دهکده تاریخی و توریستی ریگ چشمه با مصالح بومی با معماری سنتی خانه های بومی واقع شده است که منظره زیبایی از طبیعت بکر این روستا دارد.

دارای 8 واحد با ظرفیت اقامت 112 گردشگر است. امکانات و خدمات محل اقامت عبارتند از: سرویس با اینترنت ، خدمات راهنمای تور ، اینترنت نامحدود ، پارکینگ ، کارکنان انگلیسی انگلیسی ، آشپزخانه عمومی ، سرویس بهداشتی و توالت عربی ، کباب. همچنین می توان سفارش غذاهای مختلف محلی و غذاهای ارگانیک و محلی را سفارش داد.

در واحدهای اقامتی نیز آشپزخانه وجود دارد که می تواند نیاز عمده گردشگران را تأمین کند.

اقامتگاه خالد نبی

این اقامتگاه در نزدیکی روستایی به نام گچی سو در 55 کیلومتری شهر کلاله استان گلستان واقع شده است. تابستان های گرم و زمستان های سرد در این منطقه به دلیل ساخته شدن در قله است. این استراحتگاه یکی از بهترین گزینه های اقامتی در مسیر منطقه خالد نبی است که با دشت های سرسبز اطراف آن محاصره شده است.

اقامتگاه سنتی خالد نبی دارای 7 اتاق با ظرفیت 60 گردشگر است. همه اتاق ها دارای لوازم و سرویس بهداشتی نیستند ، از جمله امکانات اقامتگاه می توان به پارکینگ ، سیستم پوزو ، سرویس بهداشتی مشترک و سرویس بهداشتی عربستان ، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد.

همچنین امکان رزرو تفرجگاه زیبا برای گردشگری و طبیعت گردی نیز وجود دارد و می توانید یک شام کامل با قیمت مناسب  و صبحانه تهیه کنید.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی