پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

گردشگری گیلان

21/اردیبهشت/1399 مقالات
بدون دیدگاه

گردشگری گیلان : گسترش Covid-19 مانع از لذت های فراوان زندگی از اجتماعی شدن روزمره تا مسافرت شده است. با این وجود پیشرفت فناوری باعث شده است که حتی در حین انزوا نیز بتوانید از زندگی لذت ببرید ، درست همانطور که می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با عزیزان ارتباط برقرار کنید ، می توانید از سفر مجازی نیز لذت ببرید. گلستان گردشگری شما را به یک تور مجازی به استان گیلان دعوت می کند.

سفر به شمال ایران؟

سفر به شمال ایران تجربه حضور در بهشت ​​را به شما ارائه می دهد! این استان اززیبایی بی نظیر دریای خزر برخوردار است و رطوبت برخاسته از دریا دارای هوای مطبوع با درجه حرارت معتدل و پوشش غنی از گل است. جنگل های پهن برگ هیرکانی باستان و قدمت 25 تا 50 میلیون سال پیش بر می گردد و از آخرین مرحله عصر یخبندان روی زمین زنده مانده است. جاذبه های جذاب فرهنگی و طبیعی وجود دارد که می توانید از دیدن ، حتی به طور واقعی ، در این استان شگفت انگیز لذت ببرید. بگذارید یک تور مجازی به گیلان داشته باشیم.

موزه میراث روستایی گیلان

موزه میراث روستایی گیلان تنها تجربه ملی در زمینه صیانت از فرهنگ و معماری روستایی با مفهوم موزه فضای باز در ایران می باشد. موزه های روستایی، تصاویری ملموس از زندگی سنتی‌اند که در آنها می توان معماری، آداب و رسوم، صنایع دستی و هنرهای بومی را از نزدیک مشاهده و زندگی روستایی را تجربه کرد .

گردشگری گیلان

این موزه در فضای باز نمونه ای کوچک اما واقعی از شیوه زندگی و فرهنگ سنتی در روستاهای گیلان برای معرفی تاریخ ، فرهنگ و زندگی مردم در این استان است.

نمایش ها و بازی های سنتی ، پرورش گیاهان دارویی و درختان بومی ، بازار روز ، کارگاه صنایع دستی ، مزارع برنج و باغ چای ، معماری روستایی ، زمین بازی کودکان ، استیک خانه های سنتی و رستوران ها ، همه در این موزه دوست داشتنی نمایش داده می شوند. پیشنهاد می کنیم در لینک زیر از این موزه دیدنی بازدید کنید.

گردشگری گیلان

ماسوله

ماسوله یکی از شگفت انگیزترین و معروف ترین روستای پله پله ایران است. با قدم زدن در این دهکده می توانید مناظر شگفت انگیزی مانند ماسوله بازار را مشاهده کنید که انواع صنایع دستی که توسط اهالی روستا تهیه شده است ، مربا و ترشی و صنایع دستی گیلان به فروش می رسد.

گردشگری گیلان

آبشارهای کوشام و لار چشمه ، تفرجگاه تابستانی کوبار ماسوله و قله شاه معلم از دیگر جاذبه های طبیعی گیلان در نزدیکی ماسوله است که باعث شده است این منطقه به مکانی محبوب برای کوهنوردان و کوهنوردان تبدیل شود.

گردشگری گیلان

ساختمان شهرداری در رشت

قدم زدن در یک شهر می تواند به اندازه بازدید از جاذبه های آن جذاب باشد. عمارت سفید و زیبا که به کاخ شهرداری معروف است و به عنوان سمبل شهر رشت در نظر گرفته می شود ، ساختمان شهرداری به همراه برج ساعت ، برج نزدیک آن ، محبوب ترین جاذبه های رشت محسوب می شوند. این مکان پس از گذشت چندین دهه همچنان به عنوان شهرداری مرکزی رشت در نظر گرفته شده است.

گردشگری گیلان

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی