پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار جوزک : استان گلستان استانی است سرسبز و زیبا که با طبیعت فوق العاده خود از مسافران و گردشگران استقبال می کند. در جای جای این استان طبیعت بکر و سرسبزی دیده می شود که بهترین مکان برای سپری کردن تعطیلات و گردشگری می باشد . گلستان جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که یکی از طبیعی‌ترین و زیباترین این جاذبه ها آبشارهای استان گلستان می باشند .

اجاره ویلا در پاقلعه با شماره 09114481870 تماس بگیرید

آبشار جوزک کجاست؟

آبشار جوزک در سه کیلومتری جنوب شرق شهر رامیان و وسط جنگلی بکر و دست نخورده بین دو کوه که منظره ای بسیار زیبا را پدیداورده است، قرار دارد.

آبشار جوزک
این آبشار یکی از طبیعی‌ترین و زیباترین آبشارهای استان گلستان و از جلوه‌های زیبا و منحصربفرد طبیعت بکر و سرسبز منطقه رامیان میباشد. سرچشمه این آبشار تامین کننده آب مورد نیاز کارخانه آب معدنی است که در پایین دست آن قرار گرفته است.

هوای خنک و با طراوت، سرسبزی و شادابی کوههای بلند و دلنشین اطراف این آبشار را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

آبشار جوزک
برای رسیدن به آن باید از چشمه نیلبرگ از رود خانه اق چای عبور کنیم. پس از آن از رودخان آق سو و زمینهای کشاورزی اطراف وارد راه مال رو آبشار و رودخانه کوچک جوزک میشوید. از این نقطه با یک ساعت نیم پیاده روی به آبشار جوزک میرسید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی