پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مرداب کندوچال کجاست؟  از دلایل محبوبیت و شهرت چالوس می توان به آب و هوای خوب و خنک، طببیعت زیبا و سرسبز وجاهای دیدنی و متنوع این منطقه  اشاره کرد. مرداب کندوچال یکی از مکان های دیدنی و البته نا شناخته استان مازندران و شهرستان چالوس است. برای سفربه چالوس و رزرو اقامتگاه با شماره زیر تماس بگیرید

09114481870

آدرس مرداب کندوچال

مرداب کندوچال در میان جنگل فین چالوس در ارتفاع ۷۳۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این تالاب یک هکتار وسعت و حدود ۴ تا ۵ متر عمق دارد. آب این مرداب از چشمه های اطراف تامین می شود و شیرین است.

این مرداب پناهگاهی برای پرندگان و سایر گونه های جانوری موجود در این منطقه می باشد، همچنین این منطقه محوطه ای برای اقامت گردشگران و چادر زدن دارد که به همین دلیل مورد توجه مسافران بسیاری قرار گرفته است.

مرداب کندوچال کجاست؟

پارک جنگلی فین چالوس

پارک جنگلی چالوس که در مجاورت تالاب کندوچال و رودخانه چالوس واقع شده، ویژگى های خاص و منحصر به فردی برای این منطقه به ارمغان آورده و همچنین امکاناتی از قبیل سوارکاری در محوطه و مکان هایی برای نشستن، این پارک را به مکانی گردشگرپذیر تبدیل کرده است.

مرداب کندوچال کجاست؟

مرداب کندوچال کجاست؟

بیشتر بخوانید

جاهای دیدنی چالوس

بهترین فصل سفر به مرداب کندوچال

در اردیبهشت ماه سطح مرداب پوشیده از گل های نیلوفر آبی است و زیبایی غیر قابل وصفی دارد.

مرداب کندوچال کجاست؟

مرداب کندوچال کجاست؟

کجا اقامت کنیم

برای اسکان در این منطقه می توانید از چادر استفاده کنید. اطراف مرداب محوطه مناسبی جهت چادر زدن وجود دارد. همچنین می توانید به چالوس بروید و برای اجاره ویلا در چالوس اقدام نمایید..




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی