پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بازارهای معروف نمک ابرود| سفر بدون رفتن به بازار و خرید زیاد لذت بخش نیست. در سفر کردن رفتن به بازار و گشت و گذار در میان آن یکی از لذت بخش ترین برنامه هایی است که می توان در سفر انجام داد. اما در نمک ابرود شما نگران خرید نباشید در این شهر بازارهای برند و قیمت مناسب زیادی وجود دارد. شهرک توریتس نمک ابرود یکی از بهترین مقاصد گردشگری در شمال می باشد و شما می توانید یکی از لذت بخش ترین لحظات را در این شهر سپری کنید. نگران اجاره ویلا در نمک ابرود نباشید. در این شهر ویلاهای استخردار , ساحلی به وفور یافت می شود. جهت رزرو ویلا با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

نمک ابرود کجاست

شهرک نمک آبرود یک دهکده توریستی که بلند ترین خط تله کابین در ایران را در خود جای داده است که از سطح دریای خزر شروع شده و به بالای رشته کوه البرز می رسد. تله کابین نمک آبرود یکی از قابل توجه ترین جاذبه های این شهرک می باشد که در قسمت جنوب شرقی آن واقع شده و دارای دسترسی به قله مدوبن و دیوحمام است. این تله کابین دارای 42 کابین چهار نفره می باشد و سرعت آن 3 متر بر ثانیه است. با این حساب رسیدن به بالای تپه که 2.1 کیلومتر مسافت دارد 15 دقیقه طول می کشد.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

نمک آبرود منطقه ای توریستی و بسیار زیبا می باشدکه دارای سرگرمی های متنوعی می باشد. قیمت ویلا درنمک آبرود به عوامل زیادی بستگی دارد. ویلاهای ساحلی که دارای امکانات عالی و مدرن هستند از گران ترین ویلاهای این منطقه  محسوب می شوند. ویلاهای استخردار و همچنی ویلاهای ییلاقی اطراف نمک آبرود بستگی به انکاناتی که دارند دارای قیمت های متنوعی هستند.

بازارهای معروف نمک ابرود

فروشگاه سله بن نمک آبرود

این برند در سال 1388 آغاز به کار کرد و به دلیل کیفیت و جنس پارچه بسیار مرغوب در مدت بسیار کوتاهی معروف شد و در میان خریداران جایگاه مناسبی برای خود باز کرده است.

مازندران، چالوس، نمک آبرود

فروشگاه زنجیره ای خانه و کاشانه نمک آبرود

مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، بعد از پلیس راه

فروشگاه جین وست نمک آبرود

مازندران، کلارآباد، بعد از نمک آبرود ، نرسیده به میدان کلار آباد

فروشگاه کیف و کفش دنیلی نمک آبرود

مازندران؛ چالوس، نمک آبرود، مابین شهر کلار آباد و چالوس، جنب فروشگاه ایران کتان

نمایندگی فروشگاه بالنو نمک آبرود

این برند طی زمان کمی پیشرفت چشمگیری داشته و در سال ۱۹۹۶ به هلدینگ تغییر پیدا می‌کند. بالنو با داشتن استراتژی‌های موفق در تولید پوشاک و بازاریابی، جامعه‌ی مشتریان خود را در آسیا به سرعت گسترش داده است.

این برند به خوبی متوجه این مساله بوده است که با داشتن یک برند و یک سبک پوشش نمی‌توان سلیقه و خواسته‌های تمامی مشتریان را پوشش داد.
به همین علت در مجموعه‌ی خود چندین برند با سبک‌های مختلف پوشش را شامل می‌شود.

مازندران، چالوس بعد از نمک آبرود

نمایندگی ساموئل اند کوین نمک آبرود

برند ساموئل اند کوین (Samuel & Kevin) یکی از بزرگترین و معروفترین تولید‌کنندگان لباس، محصولات خود را مطابق با مد، مبتکرانه و خاص طراحی نموده و  به تولید محصولات متنوعی همچون لباس زنانه و لباس مردانه می‌پردازد. این برند علاوه بر تولید لباس مطابق مد، به کیفیت محصولات خود نیز اهمیت می‌دهد. شلوار جیــن‌ و پوشاک این برند از بهترین نوع پارچه طراحی و تولید شده‌اند.

مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود

فروشگاه پوشاک سالیان نمک آبرود

مازندران، چالوس - نرسیده به نمک آبرود

فروشگاه نوین چرم نمک آبرود

مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، هچیرود، روبروی شهرداری، پلاک 1293

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی