پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا محمود آباد: این روزها تا هوای دریا به سرمان می‌زند، نام محمودآباد اولین مقصدی است که در ذهنمان تداعی می‌شود. آخر هفته‌ها، تعطیلات و هر فرصتی که پیش بیاید، گردشگران از جاهای مختلف کشور و به خصوص تهران راهی سفر به این شهر مازندرانی می‌شوند.درست است که محمودآباد به نسبت دیگر شهرهای شمال قدمت چندانی ندارد، ولی از جمله شهرهای ساحلی محبوبِ نه تنها مازندران که شمال کشور محسوب می‌شود. پس اگر هوس شمال‌گردی به سرتان زده، بار سفر را ببندید. از جنگل‌های انبوه تشبندان، اهلم و بونده گرفته تا ویلاهای کنار دریای خزر برای سفری تمام‌عیار انتظارتان را می‌کشند! اجاره ویلا محمود آباد در تعطیلات کمی دشوار است و شما باید حداقل 15 روز قبل اقدام به اجاره ویلا در محمود آباد کنید تا بتوانید با آزادی بیشتر ویلای مورد نظرخود را انتخب کنید.

 

شماره تماس اجاره ویلا در محمود آباد 09114481870

 

 قیمت اجاره ویلا در محمود آباد

با توجه به محبوبیت زیادی که شهر محمود آباد در بین شهرهای شمالی دارد، قیمت اجاره ویلا در محمود آباد در آن نسبتا بالاتر است و این موضوع باعث می شود که افراد زیادی نتوانند به این شهر سفر کنند و از امکانات آن لذت ببرند. ما در گلستانی ها سعی کردیم با فراهم کردن محیطی که در آن بتوانید ویلاهای ساحلی و داخل شهر را بر اساس قیمت دسته بندی کنید به شما کمک کنیم که بر اساس میزان بودجه ای که در نظر دارید، ویلای مناسب خود را پیدا کنید.

اجاره ویلا ساحلی در محمودآباد

با توجه به بندری بودن شهر محمود آباد شما می توانید به دنبال اجاره ویلا ساحلی در محموداباد باشید. این کار به شما کمک می کند که در هر ساعت از شبانه روز دسترسی آسانی به دریا داشته باشید. هر ویلای ساحلی ممکن است که امکانات و شرایط متفاوتی برای اقامت در نظر داشته باشد، شما می توانید با مطالعه ی دقیق ویژگی های هر اقامتگاه در مورد آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

از این‌ها گذشته، محمودآباد یک بازار محلی دارد که هر چه از جذابیت‌های آن بگوییم، کم گفته‌ایم. مردان و زنان بومی در این بازار رب انار، انواع ترشیجات، مرباهای خوشمزه، سبزیجات تروتازه، برنج و زیتون می‌فروشند و صنایع دستی چوبی و حصیری را به عنوان سوغات محمودآباد به فروش می‌رسانند. در این بازار خوش رنگ و بو قدم بزنید و از معاشرت با مردم محلی کیفور شوید!

محمود اباد شهر ساحلی برای آن‌هایی که مست عطر جنگل و آبتنی در دریا هستند ساخته شده است و آن قدر اقامتگاه دارد که جا برای همه مسافران پیدا می‌شود. اما اگر می‌خواهید جلوتر از بقیه اقامتگاه تر و تمیزی پیدا کنید، حتما قبل از سفر به دنبال اجاره ویلا در محمود اباد باشید.

اجاره ویلا ساحلی در محمود اباد

اجاره ویلا ارزان در محمود آباد

شما می توانید برای اینکه بتوانید یک ویلای ارزان در محمود آباد رزرو کنید به دنیال ویلاهای بگردید که استخر نداشته باشند و یا اینکه کمی از دریا فاصله داشته باشند و همچنین اگر تعداد همراهان شما زیاد نیست می توانید یک ویلای یک خوابه رزرو کنید که قطعا از ویلاهای دو خوابه و یا خیلی بزرگ برای شما ارزان تر می باشد.

اجاره سوئیت لب دریا محمود آباد

اگر به محمود آباد سفر کنید و خود را از دیدن ساحل زیبای آن محروم کنید که دیگر جذابیت چندانی ندارد. به دنبال جایی هستید که بتوانید در تمام ساعاتی که در ویلا هستید بتوانید ساحل زیبای دریا را ببینید و یا صدای موجهای آب درهنگام صبح نوازشگر گوش های شما باشد قطعا بهترین انتخاب اجاره ویلا در کنار دریا می باشد.

اجاره ویلا استخردار در محمود آباد

اجاره ویلا استخردار در محمود آباد می تواند یکی از بهترین مزیت های سفر باشد. شما تصور را بکنید که میتوانید در هر زمان از روز برای سرگرمی و تفریح از استخر به طور خانوادگی استفاده نمایید و یک سفر خارق العاده برای خود ثبت کنید. البته خیلی ها دوست ندارند در آب دریا شنا کنند پس برای سفر به دنبال اجاره ویلا استخردار در محمود اباد هستند.

اجاره ویلا استخردار در محمود اباد

 

اجاره ویلا استخردار در شمال enlightened مشاهده اجاره ویلا استخردار در شمال کلیک کنین.

 

اجاره روزانه سوئیت در محمود آباد

در شهر محمود آباد علاوه بر رزرو ویلا , سوئیت هایی هم در شهر وجود دارد که امکانات کمتری نسبت ویلای مجهز و استخر دارد و قطعا دارای قیمت مناسب تر و در داخل شهر محمود آباد می باشد. اجاره سوئیت در رامسر بیشتر مناسب مسافرانی هست که بیشتر به دنبال تفریح هستند.

بهترین فصل سفر به محمودآباد

محمودآباد شهری برای تمام فصول است. حتی اگر در شرجی‌ترین زمان ممکن که اواسط تابستان است به این شهر ساحلی بروید، آب‌تنی در دریای خزر روح و جان‌تان را سرزنده خواهد کرد! از سوی دیگر شب‌های تابستان هوا بسیار مطبوع می‌شود و از رطوبت آن کاسته خواهد شد. اما اگر هیچ جوره نمی‌توانید هوای شرجی را تحمل کنید، بهترین فصل سفر به محمودآباد برای شما اوایل بهار و اواخر تابستان است که هوا رو به خنکی رفته و دلپذیر می‌شود.

اجاره ویلا محمود آباد

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید و اگر به صورت دسته جمعی و خانوادگی سفر می کنید می تواند اجاره ویلا در محمود اباد برای شما مفید باشد و به کاهش هزینه هایتان کمک کند.از دیگر مزایای اجاره ویلا محمود آباد این می باشد که می توانید درکنار یک دیگر اقامت کنید. اگر به جای اجاره ویلا در محمود اباد ، هتل را به عنوان اقامت خود بر می گزیدید به علت محدودیت فضا امکان اینکه در یک اتاق و درکنار یک دیگر باشید وجود نداشت و باید تقسیم می شدید ولی اجاره ویلا در محمود اباد این امکان را برای شما به جود می آورد که همگی در یک مکان مستقر شوید.

اجاره ویلا ساحلی در محمود آباد

همیشه یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات و لحظات خوش ما از سواحل زیبا پر از آرامش دریای خزر می باشد و پیاده روی در سواحل زیبای دریای خزر همیشه برای ما دلنشین است و نسیم و بوی دریا نیز برایمان بسیار لذت بخش می باشد و به همین علت بعضی از افراد تصمیم می گیرند که به دنبال اجاره ویلا ساحلی در محمود اباد باشند.

اجاره ویلا در شهر محمود اباد

آشنایی با شهر محمود آباد

فاصله محمودآباد تا شهر آمل ۲۰ کیلومتر و تا تهران ۲۰۰ کیلومتر است. این شهر علی رقم کوچک بودنش نزدیک به ۹۰ روستا و ۴۰ بخش دارد و دانشگاه های متعددی از دانشگاه آزاد گرفته  تا دانشگاه دولتی در این شهر وجود دارد. و همچنین جمعیت این شهر به ۱۰۰/۰۰۰ نفر می رسد.

فاصله تهران تا محمود اباد

فاصله تهران تا محمود اباد از مسیر 77 حدودا 4 ساعت می باشد.

فاصله محمود اباد تا رامسر

از راه جاده نوشهر به محمود آباد 161 کیلومتر که بدون احتساب ترافیک 3 ساعت می باشد.

فاصله محموداباد تا ییلاق فیلبند

از راه جاده آمل - محمودآباد حدودا 2 ساعت می باشد.

دیدنی های محمود آباد

جاذبه توریستی لاویج

روستای لاویج در میان انبوه درختان راش است. منطقه دیدنی و زیبای لاویج در محمودآباد بسیار شناخته شده است و تعداد زیادی از گزدشگران و مسافران را به دیلیل آب و هوای بسیار خنک و دلپذیری که دارد به سمت خود جلب می کند. علاوه بر آبشارهای زیبا لاویج دارای آب گرم های درمانی می باشد. آب‌گرم لاویج به دلیل داشتن خاصیت درمانی برای بیماری‌های استخوانی و مفصلی مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

تالاب سرخ رود ازجاهای دیدنی محمود اباد

در فصل زمستان دیدن تالاب سرخ رود بسیار هیجان انگیز است چرا که می توانید رقص زیبای قوها را به تماشا بنشینید. این قوهای زیبا به قوی فریادکش نیز معروف هستند. با مهارجت کردن این حیوانات زیبا به این تالاب منظره ای خارق العاده و شگفت انگیز به وجود می آید که حتما باید آن را از نزدیک دید.

اگر می‌خواهید این قوهای فریادکش را ببینید، از اوایل آذرماه فرصت دارید به محمودآباد سفر کنید. در اوایل دی ماه تعداد این قوهای مهاجر در تالاب‌های سرخ‌رود از 5000 قطعه هم بیش‌تر می‌شود. یکی از این پرندگان «تک درنا» است که از سیبری و از مسیر روسیه به سمت مازندران پرواز می‌کند.

آب بندان سرخ‌رود

پارک‌های جنگلی از زیباترین جاهای دیدنی محمودآباد هستند. یکی از پارک‌های جنگلی زیبای محمودآباد، آب بندان سرخ‌رود است. در آب بندان شرقی و غربی سرخ‌رود، علاوه بر لذت بردن از مناظر جذاب پارک جنگلی، گردشگران می‌توانند پرندگان مهاجری را که به این آب بندان‌ها مهاجرت کرده‌اند را هم تماشا کنند.

در نزدیکی آب بندان سرخ‌رود، ویلاهایی هم برای اجاره وجود دارد که مسافران می‌توانند با اجاره کردن آن‌ها برای چند روز از اقامت خود در این شهر زیبا لذت ببرند. همچنین آب بندان سرخ‌رود و منظره‌ی قوهای مهاجر، صحنه‌ی چشم‌نوازی برای عکاسی و علاقه‌مندان به این هنر فراهم کرده است.

جنگل روستای اهلم

از دیگر جاهای دیدنی محمودآباد در روستای اهلم واقع شده است. اگر از وقت گذراندن در طبیعت لذت می‌برید و به دنبال جنگلی سرسبز با چشم اندازهای بکر و زیبا برای گذراندن تعطیلات خود می‌گردید، جنگل روستای اهلم مقصد مناسبی برای شما است. پوشش گیاهی این جنگل بسار متنوع است و شامل درختان ممرز، گردو، نارون، بلوط، توسکا، افرا و... می‌شود. اگر در جنگل قدم بزنید می‌توانید گیاهانی مانند تمشک، سرخاب، واش، شالدم و... را هم ببینید.

جنگل بونده

در روستای بونده که یکی از دهکده‌های اهلم رستاق است، تپه‌ای وجود دارد که متصل به آبادی بونده است. در بالای این تپه جنگل بونده واقع شده است. یکی از جاهای دیدنی محمودآباد که هرساله، به خصوص در ایام نوروز و سیزده به در، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، جنگل بونده است.

جنگل بونده بین روستای بونده و روستای شرفتی واقع شده است و  به قلای بونده هم معروف است. پوشش گیاهی این جنگل هم مانند جنگل اهل است و مکان بسیار خوبی برای تفریح و استراحت محسوب می‌شود.

پارک جنگلی تشبندان

پارک جنگلی تشبندان از دیگر جاهای دیدنی محمودآباد است که به تازگی به منظود حفاظت و بهسازی محیط زیست از تملک سازمان منابع طبیعی خارج و به تملک شهرداری درآمده است. مساحت زمین پارک جنگلی تشبندان بیش از 45 هزار متر مربع است و و حدود 7 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.

جنگل تشبندان خود به چند بخش تقسیم می‌شود: ترسخی، قلعه‌ی جنگل بائوده، کیجاوزان، آقاشهر و قبرستان آن، وزونره، بعضی از این جنگل‌ها به مرور از بین رفته‌ و به زمین کشاورزی تبدیل شده‌اند.

پارک جنگلی طاهباز

یکی دیگر از جاهای دیدنی محمودآباد پارک جنگلی طاهباز است که با فاصله‌ی 600 متری از میدان اصلی محمودآباد واقع شده است. این پارک 2.3 هکتار مساحت دارد و در سال 1393 به ناسبت دهه فجر افتتاح شده است.

در این پارک جنگلی امکانات مورد نیاز مسافران و گردشگران مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه، محل مناسب برای نصب چادر، نمازخانه، غذاخوری و سایر امکانات ورزشی و تفریحی تعبیه شده است. گردشگران برای ورود به پارک لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و ورود و استفاده از پارک جنگلی طاهباز در تمام ساعات روز برای عموم آزاد است.

جاذبه‌های تفریحی در محمود اباد

علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، مکان‌های تفریحی سرگرم‌کننده‌ای هم در محمودآباد وجود دارد که در صورت سفر به این شهر زیبا، شاید خالی از لطف نباشد که سری هم به آنجا بزنید. از جمله جاهای دیدنی محمودآباد پارک‌های تفریحی و شهربازی مجهز این شهر هستند.

شهربازی سرزمین رویاها

این شهربازی مجموعه‌ای کامل از امکانات تفریحی و رفاهی را به گردشگران ارائه می‌دهد. شهربازی این مجموعه 4 هکتار مساحت دارد و همه‌ی وسایل بازی مدرنی را که از یک شهربازی انتظار دارید، مانند سقوط آزاد، پاندول، سفینه فضایی و... در خود جای داده است. از آنجایی که این یک شهربازی ساحلی است، با نام پلاژ خط آهنی هم شناخته می‌شود. در این منطقه پلاژ مخصوص بانوان و آقایان تعبیه شده است.

همچنین در این مکان می‌توانید از شنا و قایق‌رانی در دریا هم لذت ببرید. در خط ساحلی آلاچیق‌های برای استراحت گردشگران وجود دارد و رستوران‌های متلف و متعددی هم در این محل قرارر گرفته است. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده سرزمین رویاها به عنوان یکی از جاهای دیدنی محمودآباد، هر ساله بیش‌ترین تعداد گردشگر را به خود جذب کند.

پارک‎ ملت محمودآباد

پارک ملت یکی از پارک‌های ساحلی محمودآباد است که امکانات جذابی برای خانواده‌ها و به ویژه کودکان فراهم آورده است. اگر به دنبال مکانی آرام برای تماشا کردن منظره‌ی دریا می‌گردید، پارک ملت یکی از جاهای دیدنی محمودآباد است که این نیاز شما را برآورده می‌کند.

در پارک ملت مانند سایر پارک‌های ساحلی محمدآباد، امکانات رفاهی مانند آلاچیق، رستوران، سرویس‌های بهداشتی و وسایل بازی مخصوص کودکان، برای گردشگران و مردم محلی فراهم شده است. برای ورود به این پارک نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و ورود به پارک در تمام ساعات شبانه روز برای عموم آزاد است.

سوالات متداول درباره اجاره ویلا در محمود اباد

محمود آباد کجاست؟

محمود آباد در 200 کیلومتری تهران واقع شده و از طریق جاده هراز می توانید به آن برسید.

قیمت اجاره  ویلا در محمودآباد چقدر است؟

بسته به نوع ویلا (استخردار، ساحلی)، سوئیت، کلبه (چوبی-جنگلی)، تعداد نفرات، امکانات اقامتگاه، تاریخ سفر و غیره هزینه اجاره ویلا در محمودآباد بین 550000 تومان تا 5000000 تومان متغیر است.

بهترین زمان اجاره ویلا در محمود آباد چه موقع از سال می باشد؟

بهترین زمان اجاره ویلا در محمود اباد به این شهر اوایل بهار و اوایل پاییز می باشد.

برچسب ها

اجاره خانه محمود آباد دیوار اجاره کلبه جنگلی در محمود آباد اجاره سوئیت لب دریا محمود آباد اجاره آپارتمان مبله در محمود آباد اجاره سوئیت لب ساحل محمود آباد اجاره ویلا در خانه دریا محمود آباد اجاره ویلا ساحلی در محمود آباد اجاره ویلا محمود آباد دیوار اجاره سوئیت درمحمود آباد اجاره ویلا در سرخرود اجاره ویلا در سرخرود محمود آباد اجاره ویلا ارزان در محمود آباد اجاره ویلا در محمود آباد با قیمت مناسب اجاره ویلا در محمود آباد لب دریا اجاره روزانه سوئیت در محمود آباد اجاره ویلا استخردار در محمود آباد اجاره ویلا در محمودآباد



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی