پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در صومعه سرا : صومعه سرا شهر باغ های فراوان و کشتزارهای پهناوری که چشمان شما را خیره می کند. این شهر دارای زیبایی های بسیار زیادی است که حتما باید به آنجا سفر کنید. صومعه سرا به دلیل قرار گفتن در بخش جنوبی تااب انزلی یکی از بهترین و زیباترین تابلوهای نقاشی را در زمان ورود پرندگان مهاجر مانند فیلوش، کیلار و خوتکای معمولی و خودتکای پرسفید رقم می زند. بار سفر را ببنید و خود را در شهر صومعه سرا رها کنید.

به دنبال اجاره ویلا در اطراف صومعه سرا هستید با شماره 09114481870 تماس بگیرید

صومعه سرا کجاست؟

صومعه سرا یکی از شهرهای محبوب گیلان می باشد که در فاصله ی 25 کیلومتری از مرکز استان گیلان یعنی رشت قرار گرفته است. این شهر زیبا دارای سه بخش اصلی مرکزی، تولمات و میرزا کوچک جنگلی می باشد.

مسیر دسترسی به صومعه سرا

اگر از رشت قصد رفتن به سمت صومعه سرا را دارید، لازم است نزدیک به 45 دقیقه رانندگی کرده و از جاده­ی رشت- آستارا و بازار جمعه به صومعه سرا برسید. اگر از فومن می­خواهید سری هم به صومعه سرا بزنید تنها 12 کیلومتر با مقصد مورد نظرتان فاصله دارید. نزدیک­ترین فرودگاه نیز فرودگاه رشت است که می­توانید بخش مهمی از مسیر را با کمک حمل و نقل هوایی طی کنید.

اجاره ویلا در صومعه سرا

بهترین زمان سفر به صومعه سرا

شرایط آب و هوایی قالب در شهرستان صومعه سرا همواره مرطوب است و برای دیدن روزهای آفتابی فصل تابستان این منطقه بسیار مناسب است. ماه اردیبهشت در این منطقه درختان توت فرنگی شکوفه می زنند و می توانید از نزدیک یک بهشت واقعی را مشاهده کنید.

زمانی خواستید به سمت این منطقه در شمال کشور بروید و دنبال بهترین زمان برای بازدید از آن بودید لازم به ذکر است که بگوییم هر فصلی از سال اینجا زیبایی های خاص خودش را دارد. اما اگر فصل زمستان به خصوص ماه بهمن به سمت این شهرستان بروید خواهید دید که به دلیل سرمای سیبری پرندگان بسیاری از شمال روسیه به سمت تالاب های صومعه سرا مهاجرت کرده اند. از جمله پرندگانی که در این منطقه می آیند عروس غاز، مرغابی و غاز پاکوتاه است که در اطراف صومعه سرا اقدام به آشیانه سازی می کنند.

اجاره ویلا در صومعه سرا

برای گشت و گذار در صومعه سرا باید به فکر اجاره یک مکان برای استراحت باشید. در صومعه سرا می توانید بهترین سوئیت وویلاهای اجاره ای را رزرو نمایید.

اجاره خانه ویلایی در صومعه سرا

اجاره ویلا در صومعه سرا

جاذبه های گردشگری در صومعه سرا

سوماسرا سل

یکی از تالاب های دیدنی شهر گیلان می باشد که دارای طبیعتی بی نظیر و زیبا می باشد. در این تالاب شما می توانید گ های زیبای نیلوفر آبی را ببینید که چگونه در رویآب به رقص درآمده اند.بهترین فصل سال برای دیدن این تالب بهار می باشد.

تالاب سیاه درویشان

این تالاب دارای زیبایی خاص خودش است و به دلیل موقغیتی که دارد زمین ها یمجاور آن بهترین گزینه برای کشاورزی می باشد. در مسیر پیش از رسیدن به تالاب سیاه درویشان درختان صنوبر زیادی را خواهید دید. برای دیدن پرندگانی همچون لک لک، خوتکای پر سفید و کیلار این مکان بسیار مناسب است.

اجاره ویلا در صومعه سرا

تالاب هندخاله

این تالاب زیبا در 15 کیلومتری از رشت قرار گرفته است و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل پاییز است. شما در این فصل می توانید پرواز پرندگان مهاجر را تماشا کنید و لحظات نابی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

اجاره ویلا در صومعه سرا

منطقه حفاظت ‌شده سیاه کشیم

این منطقه­ که از لحاظ پوشش جانوری و گیاهی اهمیت ویژه ای دارد از سال 1361 تحت حفاظت و نظارت سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گرفته است. سیاه کشیم در بخش شمالی صومعه سرا و و بخش جنوب غربی تالاب انزلی قرار گرفته است.

اجاره ویلا در صومعه سرا

روستای گسکر

یکی از روستاهای قصد گردشگری روستای گسکر می باشد. روستای گسکر دارای یک مناره تارخی بسیار زیبا می باشد مه دیدن آن خالی از لطف نبیست. در گذشته از این مناره  برای تعیین زمان طلوع و غروب خورشید استفاده می شده است.

اجاره ویلا در صومعه سرا

روستای کسما

این حمام واقع در روستای تاریخی کمسما میباشد. این روستا یکی از مقصدهای گردگشری برای کسانی می باشد که دارای علاقه زیادی به تاریخ می باشند. قدمت تاریخی حمام کسما مربوط بهدوران قاجار می باشد. این حمام دارای دو حوض آب می باشد که یکی گرم و دیگری سرد می باشد. حمام روستا دارای 9 گنید می باشد که نورخورشید را به داخل حمام هدایتمی کرده است. یکی دیگر از ویژگی های دیدنی این روستا وجود چهرشنبه بازار می باشد. که میتوانید انواع محصولات تولیدی و پوشاک در این بازار را مشاهده کنید.

اجاره ویلا در صومعه سرا

پل تاریخی گوراب تولم

این پل تاریخی که متعلق به دوره­ی قاجار است، متاسفانه هم اکنون در آستانه­ی تخریب کامل قرار گرفته است. این پل بر روی یکی از شاخه­های فرعی رود گازوبار ساخته شده است.

اجاره ویلا در صومعه سرا

رودخانه های صومعه سرا

  • رودخانه شاندری
  • رودخانه پیش رود
  • پلنگ رود یا پلنگ ور

غذا در صومعه سرا چی بخوریم؟

غذاهای محلی صومعه سرا همانند تمامی غذاهای محلی شمال کشور بسیار خوشمزه هستند که پیشنهاد ما به مسافران سرو کردن این غذاها در تمامی وعده­ها در طی اقامت در این منطقه است. از جمله این غذاها باید به ترش تره، شیرین قرمه، شوید خولی، پلا کباب، رشته خشکار، پامادورقاتق، کباب ترش، چغرتمه و کولی اشاره کنیم.

در این شهرستان رستوران های معروف بسیاری وجود دارد پس به هیچ وجه نگران شکم گردی هایتان نباشید. از جمله معروف ترین رستوران های این شهرستان رستوران صدری، ترنگ طلایی و پرستو هستند.

اجاره ویلا در صومعه سرا

از صومعه سرا سوغات چی بخریم؟

مروارید بافی، قلاب دوزی، چموش دوزی، سرامیک سازی، گلیم بافی، معرق و مینیاتور، فرش بافی و بامبو بافی از جمله صنایع این شهر هستند. اگر می­خواهید از خوراکی­ها نیز چیزی به عنوان سوغاتی تهیه کنید حلوای ضیابر و نیشکر گزینه­های مناسبی هستند.

در صومعه سرا از کجا سوغات بخریم؟

  • مرکز خرید غدیر خم
  • هایپر مارکت زیتون
  • بازار هفتگی صومعه سرا

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی