پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

کاغذ دیواری مدرن در دکوراسیون منزل : با افزایش تنوع و پیشرفت تکنولوژی در عرصه دکوراسیون داخلی تحولی عظیمی به وجود آمده است و در این میان کاغذ دیواری جای بسیار محکم و خوبی برای خود باز کرده است.کاغذ دیواری ها با تنوع و طرح های مختلف و مدل های متفاوت معمولی ، قابل شستشو و سه بعدی در بازار وجود دارد و به راحتی می توانید دکوراسیون هر جای اتاق خود را انجام دهید.

کاغذ دیواری مدرن در دکوراسیون منزل- نصاب کاغذ دیواری درگرگان

این مدل از کاغذ دیواری ها دارای نقش و نگارهایی هستند که چشم را دچار خطای دید می کند و دارای بعد بنظر می رسند. بعد مناسب حاصل از طرح های مختلف در فضا زیبایی چشم نوازی را ایجاد می کند.

یکی از مهم ترین مزیت های کاغذ دیواری سه بعدی امکان چاپ عکس روی کاغذ دیواری و تصاویر مختلف بر روی آن به صورت چاپ پوستر سفارشی می باشد.


کاغذ دیواری سه بعدی برای دیزاین مدرن

نمونه ای از رایج ترین انواع کاغذ دیواری سه بعدی مدرن در دیزاین منزل شامل: کاغذ دیواری سه بعدی منظره، کاغذ دیواری سه بعدی حیوانات و کاغذ دیواری سه بعدی اشکال هندسی می باشد. این نوع کاغذ دیواری برای دیزاین مدرن با رنگ های ملایم کاربردی گسترده تر دارند.

علاوه بر دقت در انتخاب طرح کاغذ دیواری سه بعدی مدرن برای دیزاین منزل، کیفیت نصب کاغذ دیواری تاثیر بسزایی در ایجاد فضایی خیره کننده دارد و بهتر است برای انتخاب و نصب انواع کاغذ دیواری سه بعدی از طراحان دکوراسیون داخلی که در این زمینه حرفه ای هستند کمک بگیرید.  نصب مناسب کاغذ دیواری زیبایی را بیشتر کرده و در طول عمر بیشتر کاغذ دیواری دارد.

کاغذ دیواری سه بعدی اداری برای دیزاین محیط های رسمی مدرن کاربرد مناسبی دارند.


کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

امروزه از انواع کاغذ دیواری سه بعدی مدرن به دلیل طرح های ساده علاوه بر دیزاین دیوار اتاق خواب به منظور جلوه بخشیدن به کف و سقف استفاده می شود. وجود رنگ های ملایم با هارمونی مناسب سبب انتخاب کاغذ دیواری مدرن در فضای ساده می شود
استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ  و کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت ایده ای جالب برای دیزاین خانه های بزرگ می باشند زیرا به نسبتی که فاصله شما از تصویر بیشتر باشد طرح کاغذ دیواری سه بعدی طبیعی تر به چشم می خورد.

با وجود هزینه های هنگفتی که به منظور به کارگیری طراحی های متفاوت برای سقف و دیوار وجود دارد استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی که دارای طراحی متنوع می باشد در این زمینه  موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد.
ویژگی های مناسب برای استفاده از کاغذ دیواری مدرن

مهم ترین ویژگی های نصب انواع کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی شامل:

کیفیت بسیار بالا

قابلیت شستشو

دارای طراحی زیبا و متنوع

قابل استفاده برای طراحی دیوار، کف، و دیوار پوش محیط های گوناگون می باشد.

تیم گلستانی ها متشکل از نصابان کاغذ دیواری که متخصص و ماهر در این زمینه هستند و کار با کیفیت و تضمینی را به شما ارائه می دهند.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی