پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین زمان سفربه گرگان: گرگان یکی از بهترین و زیباترین شهرهای استان گلستان است که دارای دیدنی های بیشماری است. سفر به شهر گرگان در هر فصلی زیبایی خودش را دارد ولی ما شما را راهنمایی می کنیم که بهترین زمان سفر به گرگان در چه فصلی می باشد. قطعا برای اینکه بتوانید در این شهر خوش گذرانی کنید نیاز به اجاره سوئیت در گرگان دارید.

برای اجاره ویلا در گرگان با شماره 09114481870 تماس بگیرید

بهترین زمان سفر گرگان

فصل بهار آغاز شکوفایی طبیعت است و گلها و درختان بسیار زیبا و شاداب هستند و آب و هوا دیگر زیاد شرجی نیست .در این فصل سال شهر گرگان هوای بسیار مطبوع به خود میگیرد. البته در روزهای آغاز بهار تمام درختان و گلها سرسبز نشدن ولی با این حال برای یک سفر نوروزی می تواند گزینه مناسبی باشد.

بهترین زمان سفر به گرگان

اما در اردیبهشت تقریبا تمام گلها شکوفا شده اند و درختان سرسبز می شوند و طبیعت گرگان بسیار دیدنی می شود و اما در خرداد ماه رویش گل به دشت های ییلاق های مرتفع میرسه و اونجاها با کمی تاخیر بهار رو تجربه میکنند.

تابستان بهترین مقصد سفر به گرگان

بهترین زمان برای گردشگری در تابستان است درسته هوا کمی گرم است اما لذت سفر به آبشار و جنگل گرمای هوا را قابل تحمل می کند.در این فصل سال تمام مناطق گردشگری برای مسافرین باز است و می توانید با یک برنامه ریزی درست به تمام نقاط دیدنی گرگان و اطراف آن سفر کنید.از نظر خیلی از مسافران بهترین فصل سفر به گرگان تابستان است.

البته اگر علاقه ای به کمپ و چادر زدن ندارید میتوانید برای اقامت در گرگان به فکر اجاره ویلا در گرگان باشید که دست شما در این زمینه بسیار باز است تنوع ویلاهای اجاره ای در گرگان بسیار زیاد است.

بهترین زمان سفر به گرگان

جاذبه های گردشگری گرگان

یکی از بهترین مناطق دیدنی گرگان که بسیار به نام است ناهارخوران است که در فصل تابستان مسافران زیادی را به خود جلب کرده است .

این منطقه تفریحی مکانی برای نشستن , پارک بازی و زمین بازی تعبیه شده است که باعث شده بیشتر مسافران به این منطقه از گرگان سفر کنند.

از ناهاخوران تا زیارت راهی نیست و حیف است که به گرگان آمده اید و به زیارت نرفته باشید.دیدن روستای تاریخی و سنتی زیارت خالی از لطف نیست و آبشارهای دوقلو زیارت , آب گرم و منظره بی نظیر این روستا راباید از نزدیک دید. با ورود به این روستا شما به هر گوشه کنار که نگاه کنید تابلوها و پارچه های  اجاره ویلا در زیارت  را خواهید اما اگر دوست دارید با خیال آسوده سفر کنید حتما قبل از حرکت از سایت گلستانی ها اقدام به اجاره ویلا در زیارت را داشته باشید.

بهترین زمان سفر به گرگان

پاییز و زمستان هزار رنگ گرگان

با اغاز فصل پاییز خنکی هوا از راه میرسه و دوباره هوا مطبوع میشه و تغییر رنگ درختان جنگلی اغاز میشه . فصل پاییز گرگان بسیار زبانزد است و بهترین مکان برای عکاسی است. در زمستان سفر به روستاهای جنگلی و اقامت در کلبه های چوبی گرگان در دل جنگل و تماشای اتش در بخاری های هیزمی در روزهای برفی رو از دست ندید.

با شروع زمستان برگ ها کامل میریزند و جنگل ها کاملا بدون پوشش میشند که در این ماه ها سفر به مناطق مرتفع گرگان به دلیل بارش برف بیشتر و ایجاد مناظر شگفت انگیز بر روی کوه ها بسیار توصیه میشه .

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی