پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پارک جنگلی ریزه مندان کجاست؟ در شمال کشور پارک های جنگلی بسیار وجود دارد که توانسته عده بسیار زیادی از مسافران را به سمت خود بکشاند که در این بین می توان به ( پارک جنگلی النگدره ) پارک جنگلی ریزه مندان اشاره کرد که یکی از جاهای دیدنی ماسال است. پارک جنگلی ریزه مندان ماسال یکی از جنگل‌های سر سبز و دلربای ماسال است. به جرات میتوان گفت که پارک جنگلی ریزه مندان یکی از زیباترین این پارک‌ها است. در این مطلب قصد داریم به معرفی پارک جنگلی ریزه مندان ماسال که یکی از جاهای دیدنی گیلان و ماسال است بپردازیم.

شماره تماس اجاره کلبه در ییلاقات ماسال 09114481870

ماسال کجاست؟

یکی دیگر از جذابیت‌های ماسال، کلبه‌های چوبی و خانه‌های رنگی است که با طبیعت سبز منطقه هارمونی رنگی بسیار زیبایی را به وجود آورده‌است. بخاری که از دودکش کلبه‌ها خارج می‌شود، نسیم دم صبح، طبیعت پس از باران و آرامش دور بودن از زندگی شهری چیزهایی است که روح هر کسی را به سمت آرامش فرا می‌خواند. در ماسال هر چیزی که برای یک بهشت گمشده لازم باشد فراهم است، از طبیعت زیبا تا آب و هوا و ییلاقات سرسبز و درختان و جنگل و اقیانوسی از ابرها.

اجاره ویلا در ماسال

پارک جنگلی ریزه مندان کجاست؟

این پارک به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع در این منطقه واقع شده  است و به علت تعدد درختان منظره‌ای سرسبز و بسیار دلنشین ساخته است.

چگونه به پارک جنگلی ریزه مندان ماسال برویم؟

اگر از تهران راهی ماسال شده اید و هدفتان گشت و گذار در ماسال و دیدن پارک جنگلی ریزه مندان است باید بدانید که شما باید 360 کیلومتر معادل 5 ساعت راننندگی می باشد تا به این بهشت زیبا برسید.  یعنی بعد از رسیدن به رشت باید دو ساعت راه بپیمایید تا به این بهشت شگفت انگیز در شمال ایران برسید. این پارک زیبا در میدان تالشان شهر ماسال قرار دارد.

برای تماشای طبیعت بی نظیر ماسال شما باید چند روزی را دراین منطقه بمانید و اصلا نگران اقامتگاه نباشید شمامی توانید از طریق سایت گلستانی ها اقامتگاه مورد پسند خودتان را رزرو کنین.

این پارک یکی از دیدنی های ماسال بوده و بهتراست در هنگام ورد به این شهر حتی اگر نیازی به ماندن در پارک نداشتید از این پارک دیدن نمایید و بعد به ادامه مسیرتان بروید. آب و هوای این پارک نیز همانند باقی جاهای ماسال بسیار مطبوع و دلپذیر می باشد و برای یک استراحت چند ساعته بهترین نقطه برای شماست. این پارک ورودی ندارد ولی برای بازدید مدت محدودی زمان دارید.

جاهای دیدنی اطراف پارک ریزه مندان

اولسبلنگاه

ییلاق اولسبلنگاه یکی از روستاهای دیدنی ماسال است که در بین کوه های تالش می باشد که برای رسیدن به این منطقه 26 کیلومتر از ماسال باید رانندگی کنید و به سمت شمال غرب بروید. با رفتن به ییلاق اولسبلنگاه انگار شما وارد دنیایی دیگر شده اید. کلبه های چوبی این منطقه به شما کمک می کند که بتوانید با اقامت در ان از زیبایی های این منطقه لذت کامل را ببرید. بهتراست اواسط اردیبهشت را برای دیدن این منطقه انتخاب نمایید تا سردی هوا در این منطقه شما را آزار ندهد.

غار آویشو

این غار که یکی از چندین غار موجود در ماسال می باشد، به عنوان یکی از جاذبه های طبیعی و جذاب ماسال شناخته می شود و در 40 کیلومتری جنوب غربی شاندرمن واقع شده است. غار های ماسال از جاذبه های این شهر می باشد که بهتر است دیدن آن ها را از قلم نیندازید. غار آویشو مشهور ترین غار در بین غارهای ماسال می باشد که نباید بازدید از آن را از دست بدهید.

در این غار جریان آب رودخانه ای و هفت چشمه وجود دارد و می توانید انواع و اقسام شکل های مختلف آهکی را ببینید. هم چنین قندیل هایی نیز در این غار وجود دارند که از سقف یا ستون ها آویزان هستند. اگر به ماسال رفتید بهتر است دیدن این غار را بعد از تماشای پارک جنگلی ریزه مندان از دست ندهید.

بهترین زمان بری رفتن به  پارک جنگلی ریزه مندان

از آن جا که این پارک در شهر ماسال قرار گرفته از نظر آب و هوایی تفاوت چندانی با قسمت های دیگر آن ندارد. این منطقه به دلیل کوهستانی بودن دارای آب و هوایی سرد تر از قسمت های دیگر شمال می باشد. بنابراین بهتر است قبل از رسیدن به این منطقه از بارندگی و آب و هوای آن مطلع شوید تا در زمان ورود با هیچ مشکلی رو به رو نشوید. از اواسط بهار تا اواخر تابستان بهترین زمان برای سفر به ماسال و تماشای جاذبه های آن همانند پارک جنگلی رزه مندان می باشد.

از ابتدای بهار و ماه فروردین امکان بارندگی ها طولانی و سنگین در این ناحیه زیاد است و هوا نیز هم چنان سرد و برفی می باشد. ولی در اردیبهشت و به خصوص از اواسط این ماه بهترین زمان برای این است که برنامه سفرتان را به این قسمت بچینید. در پاییز و زمستان به دلیل زیبایی این ناحیه عده زیادی از افراد خواستار سفر به این منطقه می باشند ولی شرایط آب و هوایی در این فصول اگر عادت به سفر در این هوا را نداشته باشید هم خطرناک بوده و هم آزاردهنده خواهد شد.

آدرس پارک جنگلی ریزه مندان: گیلان، ماسال، پارک ریزه مندان

اگر به اقامت در کلبه‌های جنگلی علاقمندید و احساس می‌کنید به یک تجربه تازه نیاز دارید همین حالا از طریق سایت گلستانی ها به اجاره کلبه جنگلی در ماسال اقدام کنید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی