پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

دریاچه قو رامسر یکی از زیباترین دریاچه های ایران است که زیبایی آن فقط با دیدن است و قابل وصف نیست. رامسر یکی از شهرهای شمالی بسیار پرطرفدار است که در میان جنگل و کوه و دریا قرار گرفته است. دریاچه قو هم یکی دیگر از جاهای دیدنی رامسر است که شما را مجذوب خود می کند. در اطراف این دریاچه جذاب، چشمه های فراوانی از جمله برتل چشمه، چشمه سلیمان و چشمه آب علی وجود دارد که بسیار معروف هستند. اگر علاقمند هستید که این جاذبه طبیعی را از نزدیک مشاهده کنید؛ بهتر است هر چه سریع تر به دنبال اجاره ویلا در رامسر سفر تان را از سایت معتبر گلستانی ها خریداری کنید و راهی این شهر شوید.

 اجاره ویلا در رامسر با شماره 09114481870

دریاچه قو رامسر کجاست؟

دریاچه قو رامسر در ابتدا فقط یک آبگیر کوچولو بود که روز به روز توسعه پیدا کرده است و الان به عنوان یک مکان بی نظیر گردشگری و بهترین منطقه برای تفریح در رامسر می باشد.

دریاچه قو رامسر در ارتفاعات رامسر قرار دارد و در اطراف آن آلاچیق برای خوشگذرانی وجود دارد که می توانید آن را اجاره کنید.از دیگر امکانات  که در این دریاچه می توان به آن اشاره کرد وجود قایق های پدالی می باشد.

اگر تصمیم گرفتید که چند روزی در کنار دریاچه قو اقامت کنید، اصلا نگران امکانات نباشید زیرا علاوه بر هتل، رستوران ها و غرفه های زیادی هم در آن جا وجود دارد و شما می توانید انواع غذا و نوشیدنی های شمالی را نوش جان کنید.

شرایط بازدید از دریاچه قو رامسر

باید به این نکته دقت کنین که برای ورود به این دریاچه باید هزینه ای پرداخت کنین که این هزینه صرف جمع کردن زباله های آن اطراف می کنند. بازدید از این دریاچه شرایط محدود کننده ای ندارد و پس از پرداخت هزینه می توانید؛ به آن جا بروید و از امکانات و زیبایی های موجود، نهایت لذت را ببرید کنید.

آدرس دریاچه قو

آدرس دریاچه قو رامسر

برای رفتن به دریاچه قو رامسر شما به خودتان را به روستای جواهرده برسانید. روستای جواهرده در فاصله 26 کیلومتری از رامسر قرار دارد که خیلی آسون می توانید آن را پیدا کنید.

کافی است از بازار رامسر عبور کنید و سپس به طرف سه راهی فلسطین بروید تا با جاده جواهرده روبه رو شوید. پس از طی کردن تقریبا ۲۰ کیلومتر از جاده، با تابلوی دریاچه  قو رو به رو خواهید شد که شما را به سمت خود راهنمایی می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از هر گونه وسیله نقلیه از جمله قطار، هواپیما، اتوبوس و خودروی شخصی به این شهر سفر کنید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی