پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

سد میجران رامسر کجاست؟ رامسر یکی از محبوب ترین شهرهای شمالی که نام عروس شهرهای شمال را به خود اختصاص داده است. شهر رامسر واقع در استان مازندارن است. یکی از جاهای دیدنی رامسر که خیلی خوشکله و در سفر به رامسر باید دید سد میجران است. این سد در حد واسط اربه کله و دالخانی و روی رودخانه‌ «نسارود» ساخته شده است که از ازاره سرریز می‌شود.

شماره تماس اجاره ویلا در رامسر 09114481870

سد میجران کجاست؟

سد میجران در فاصله‌ ۲۰ کیلومتری از شهرستان رامسر و پنج کیلومتری از بخش جنوبی قله‌ زیبای مارکوه، یکی از مکان‌های دیدنی و چشم‌نواز استان مازندران قرار دارد. «سد میجران»، نام این جاذبه‌ گردشگری است که در

آدرس سد میجران: رامسر، جاده رامسر به تنکابن، جاده فرعی جنت رودبار، سد میجران

مسیر دسترسی به سد میجران

جاده جنت رودبار جاده فرعی زیبا و آسفالته‌ای است که مابین شهرهای رامسر و تنکابن قرار دارد و از دل جنگل‌های رویایی و چشم‌نواز دالخانی می‌گذرد و در امتداد رودخانه خروشان چالکرود تا روستای زیبای «نمک دره» پیش می‌رود. این جاده حدودا ۲۰۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و جاده‌ایی فوق‌العاده تماشایی است.

بهترین زمان سفر به سد میجران

هر فصل بی‌شک زیبایی‌ها و جاذبه‌های خود را دارد، بهار با سرسبزی و طراوت، تابستان با خنکای سایه‌های درختان، پاییز با رنگ‌های رویایی و زمستان برف‌پوش. با این همه بهترین زمان سفر به سد میجران فصل بهار و اوایل پاییز است. در این بازه‌های زمانی هوا مطبوع است و از آفتاب تند و سوز سرما در امان خواهید بود.

نزدیک ترین کلبه های نزدیک به سد میجران واقع در اربکله است

اجاره کلبه استخردار در اربکله رامسر

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی