پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

شیرود یکی از شهرهای استان مازندران است که در بخش مرکزی شهرستان تنکابن واقع شده است. شهر شیرود یکی از شهرهای مهم و به بیانی توریستی واقع در استان مازندران محسوب می شود که در دهستان گلیجان بخش مرکزی شهرستان تنکابن (شهسوار) جای گرفته است. این شهر با آب و هوایی دلچسب و مکان هایی دیدنی زیبا که از مهمترین آنها آبشار تودارک سیل عطیمی از بازدید کننده و گردشگر را به سمت خود روانه می کند.

شماره تماس اجاره ویلا در شمال کشور 09114481870

شیرود کجاست؟

شیرود از توابع دهستان گلیجان، بخش مرکزی تنکابن است که از سمت شرق به تنکابن و از سمت غرب به شهرهای رامسر، ساداتشهر و کتالم نزدیک است.

بهترین زمان سفر به شیرود

شهر شیرود که در بخش مرکزی تنکابن قرار دارد، از آب و هوای مطبوع و ملایمی برخوردار است، اما در تابستان به دلیل وجود رطوبت و شرجی بودن هوا و همچنین در فصل زمستان به دلیل برفی بودن جاده‌ها و سرد بودن هوا می‌توان گفت که فصول تابستان و زمستان زمان خوبی برای سفر به شیرود به حساب نمی‌آیند. بنابراین بهترین زمان برای سفر فصل‌های بهار و پاییز است. در این ماه‌های سال هوا بسیار مطبوع و ملایم بوده و خبری از هوای شرجی و گرما و سرمای شدید نخواهد بود.

رامسر همیشه مورد استقبال مسافران عزیز قرار گرفته پس برای اقامت با اجاره کلبه جنگلی در اربکله رامسر یک سفر رویایی رقم بزنین.

جاهای دیدنی شهر شیرود

آقا سید حسین شیرود

امام‌زاده سیدحسین(ع) شیرود یکی از بزرگ‌ترین و جلیل‌القدرترین امام‌زاده‌های مازندران به‌شمار می‌رود و عقاب تیز پرواز آسمان سردار رشید اسلام سرلشکر شهید علی‌اکبر قربان شیرودی در کنار آن آرامیده است که سوئیت و زائرسراهای مختلف در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در اختیار مسافران نوروزی قرار دارد.

امامزاده شیرود کجاست

آبشار تودارک شیرود

از زیباترین مکان های گردشگری و دیدنی واقع در شهرستان شیرود آبشار زیبا و چشم نواز تودارک است که با دارا بودن بلندی ۴۵ متر به عنوان بلندترین آبشار مازندران محسوب می گردد، این آبشار با متشکل از ۲ آبشار کوچک و یک آبشار اصلی است. همچننی آبشار زیبای دیگری به نام لیمرا با ارتفاعی کم (حدودا ۷ متر) قبل از رسیدن به تودارک مشهود می باشد. با توجه به این موضع که آبشارها همیشه یکی از جاذبه های گردشگری قابل توجه بوده و است و خواهد بود پیشنهاد می کنیم اولویت بازدید و تماشای این آبشارها را در برنامه سفر گردشگری خود جای دهید.

وقتی سفر به شمال را انتخاب می کنی با یه لیست بزرگی از جاهای دیدنی شمال روبرو میشی که نمی دونی کدوم باید رفت.

آبشار تودارک شیرود

آبشار جلیسان شیرود

پس از پشت سر گذاشتن راهی به مدت زمان ۱ ساعت در مسیری خاکی اما تقریبا مناسب و رودخانه و جنگل های سرسبز و دست نخورده به آبشار زیبایی با بلندی ۴۵ متر خواهید رسید که از زیبایی وصف نشدنی برخوردار بوده و از دیدنی های شیرود استان مازندران به حساب می آید. گفته می شود این آبشار با میلاش استان گیلان مقایسه می شود.

پل تاریخی شیرود

پلی تاریخی شیرود از جاذبه‌های تاریخی این منطقه بوده که پیشینه آن متعلق به دوران صفوی است. همچنین این پل تاریخی در سال ۱۳۸۶ به عنوان یک اثر ملی در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسید.

پل تاریخی شیرود

ساحل آزاد شیرود

ساحل آزاد دریای خزر در شیرود از دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا است. با گذر از مسیر همت آباد و بلوار شریف دینی، ساحل آزاد دریای شیرود در دسترس خواهد بود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی