پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بوستان جنگلی صفارود رامسر کجاست؟ پارک جنگلی صفارود یکی از جاهای دیدنی رامسر است که شما می توانید به عنوان یک منطقه طبیعتگردی انتخاب کنید. پارک صفارود یکی از بهترین مناطق نزدیک به شهر رامسراست که زیبایی خودش را به رخ همگان می کشد. رامسر یکی از سرسبزترین طبیعت های مازندران  دارد که به عنوان عروس شهرهای شمالی ایران شناخته شده است. پس در ادامه همراه سایت گلستانی ها باشید تا با این نقطه دیدنی از مازندران آشنا شوید.

شماره تماس اجاره ویلا در رامسر 09114481870

پارک جنگلی صفارود کجاست؟

بوستان جنگلی صفارود در کیلومتر ۹ مسیر رامسر-جواهرده جای گرفته است و از تفرجگاه‌های طبیعی و جاذبه های گردشگری رامسر به‌ شمار می‌رود.

بوستان صفارود در واقع یک پارک بزرگ در دل جنگل‌های شهر رامسر است. در این پارک، امکانات رفاهی متنوعی برای مسافران وجود دارد که برخی از آن‌ها در راستای حفظ بافت طبیعی این محیط ساخته شده‌اند.

بوستان صفارود به آب معدنی نیز مشهور است؛ چراکه در این بوستان، یک چشمه آب معدنی نیز وجود دارد که جزو جاذبه‌های اصلی بوستان به‌حساب می‌آید.

امکانات رفاهی بوستان جنگلی صفارود

در بوستان جنگلی صفارود امکانات رفاهی بسیاری در نظر گرفته شده است که گردگشران و مسافران می توانند از آن ها بهره مند شوند و سفر خوب و دلنشینی را برای خود رقم بزنند. از جمله امکانات رفاهی تعبیه شده در این بوستان جنگلی عبارتند از: آلاچیق هایی با ابعاد بزرگ، سرویس بهداشتی، فروشگاه، بوفه و … آلاچیق هایی که در این بوستان قرار دارند مناسب بر پا کردن بساط پیک نیک می باشند.

وجود درختان بلند قامت، به عنوان سایه بان هایی بوده که روی آلاچیق ها سایه انداخته و هوای خنکی را برای گردشگران پدید آورده اند یکی از دلایل انتخاب این منطه برای گردشگری و اتراق در طبیعت می باشد.

همیشه در سفر علاقه به آشنا شدن به مناطق بکر و دیدنی برای همه جذاب است پس ما به شما جاهای دیدنی شمال را معرفی می کنیم که کمتر نام آنها را شنیده اید.

پارک جنگلی رامسر

بهترین زمان سفر به پارک جنگلی صفارود رامسر

بهترین زمانی که می توان برای سفر به صفارود که یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری رامسر می باشد انتخاب کرد، نیمه اول سال تا اوایل پاییز می باشد. به دلیل قرار داشتن این پارک جنگلی صفارود در منطقه کوهستانی، دمای هوا در فصل زمستان بسیار پایین آمده و برای گردش در این جنگل چندان مناسب نیست. پس بهتر است سفر خود را به نیمه اول سال مخصوصا فصل بهار موکول کنید تا بتوانید از طبیعت و جنگل گردی بیشتری بهره مند شوید.

اجاره ویلا و کلبه در رامسر ار سایت گلستانی ها

رامسر یکی از شهرهای توریستی استان مازندران که هر ساله تعداد زیادی از مسافران در دل خود جای داده است. وجود ویلا و کلبه های جنگلی متنوع در رامسر باعث شده که انتخاب اقامت برای شما کمی سخت شود. اما سایت گلستانی ها یکی از معتبرترین سایت های اجاره ویلا در شمال کشور که تمامی اقامتگاه های رامسر در کنار هم قرار داده است و شما با خیال راحت می توانید بچرخید و ویلای مناسب را پیدا کنید. و دیگر هیچ جای نگرانی برای اجاره ویلا در رامسر را نداشته باشید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی