پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ۰

بدون دیدگاه

آبشار ورزان مقصدی متفاوت برای تابستان: منطقه ییلاقی سوباتان در فاصله 4 کیلومتری آبشار ورزان که با نام آبشار ورازان قرار دارد ، در استان گیلان قرار دارد و از جاهای دیدنی تالش به شمار می‌رود. آبشار ورزان لحظاتی منحصر به فرد و خاطرات بی شماری را برای بسیاری از عاشقان طبیعت رقم زده است. محال است که فردی برای رفع خستگی و تجدید قوا این آبشار برود و بدون دریافت حجم زیادی از انرژی و حال خوب بازگردد.

برای اجاره کلبه در سوباتان و تالش با شماره 09114481870 تماس بگیرید

آبشار ورزان کجاست؟

گیلان , تالش , چهار کیلومتری شهرک سوباتان

جاهای دیدنی نزدیک آبشار ورزان

قلعه تاریحی صلصال: برای رفتن از آبشار ورزان به قلعه تاریخی صلصال باید از جاده سوباتان به سوی جاده رشت آستارا برانید. چیزی در حدود 2 ساعت 23 دقیقه دقیقه در راه خواهید بود.

غار سوباتان: اگر از آبشار ورزان به سمت جنوب شرق برانید 13 دقیقه در راه خواهید بود و سپس از آن جا می توانید به غار سوباتان برسید.

منطقه ییلاقی شکردشت: جاده سوباتان به منطقه ییلاقی شکردشت بدون ترافیک است و چیزی بیش از دو ساعت رانندگی برای رسیدن لازم دارد.

رودخانه پرخروش کرگان رود: از جاده سوباتان به سوی شهید مهرقربانی برانید. چیزی در حدود 35 کیلومتر فاصله تا آنجا وجود دارد.

حمام قاجاری مریان: برای رفتن به حمام مریان در جاده سوباتان برانید و سپس وارد جاده مریان شوید. چیزی در حدود دو ساعت و 23 تا آنجا فاصله وجود دارد.

مناطق باستانی تول که شامل دو تپه باستانی می شود. قدمت تپه تول یک به دوران پیش از اسلام می رسد و تپه تول دو آثار برجای مانده از دوران پس از اسلام را نیز در خود دارد.

بهترین فصل برای بازدید از آبشار ورزان

با توجه به اینکه آبشار در یک منطقه ییلاقی و در ارتفاع بالا قرار دارد، طبیعتا آب و هوای این منطقه در بیشتر اوقات سال خنک و سرد است. بنابراین تابستان و بهار برای بازدید از آبشار فصل های مناسبتری هستند. اما  با این حال، سرمای زمستان و بارش برف می تواند منظره ای بسیار چشم نواز و خیره کننده در اطراف آبشار پدید آورد به همین خاطر برخی از گردشگران و طبیعت گردان فصل زمستان را برای تفریح و پشت و گذار در این منطقه انتخاب می کنند.

آدرس ابشار ورزان: گیلان، ۳۶ کیلومتری شمال‌غرب شهر تالش، روستای ورزان

قطعا بازدید از آبشار ورزان و دیگر مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری منطقه تالش، در عرض چند ساعت انجام نمی پذیرد. بنابراین گردشگرانی که قصد بازدید از این منطقه را دارند دست کم به زمانی بیشتر از چند ساعت یا یک روز نیاز دارند تا از جاذبه های گردشگری این تفرجگاه ها لذت ببرند و برای اقامت چند روزه شان ممکن است به دنبال سوئیتی با امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب بگردند. چنان چه شما هم قصد گردش در جاهای دیدنی تالش را دارید و به دنبال اجاره سوئیت در تالش و سوباتان هستید می توانید با مراجعه به سایت گلستانی ها ، سوئیت و یا هر ویلایی که مدنظرتان است را بیابید و از اوقات مسافرت تان در این شهر لذت ببرید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی