پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

چگونه به غار زنگیان مازندران برویم؟ در میان غارهای پرشمار کشورمان این بار عازم غاری هستیم کمتر شناخته شده در دل طبیعتی بی نظیر و استثنایی که حلاوت و سرسبزی اش کام هر بیننده ای را شیرین می کند. غار زنگیان از جاهای دیدنی سوادکوه و از زیباترین غارهای طبیعی منطقه به‌ شمار می‌رود.

برای اجاره کلبه در سوادکوه با شماره 09114481870 تماس بگیرید

مسیر دستیابی به غار زنگیان

غار زنگیان یکی از غارهای طبیعی در منطقه سوادکوه در استان مازندران قرار دارد و یکی از زیباترین غارهای منطقه سوادکوه می باشد.

جهت دست یابی به این غار زیبا از قائم شهر ۴۳ کیلومتر به سمت پل سفید حرکت کرده قبل از پلیس راه جاده ای در سمت راست قرار دارد که در بالای آن ماکتی از لوکوموتیو قرار دارد این جاده از یک سمت به منطقه شش رودبار (دراسله) و از سمت دیگر به آلاشت ختم می شود.

بعد از وارد شدن به جاده مسافتی حدود ۸ کیلومتر را طی کرده و بعد از روستای لله بند به دو راهی بر می خورید که سمت راست آن به آلاشت می رود و جاده سمت چپ به منطقه شش رودبار و دراسله ختم می شود جاده را به سمت چپ ادامه مسیر داده و پس از طی مسافت ۷ کیلومتر به جاده ای خاکی و باریک در سمت راستتان می رسید .

پس از وارد شدن به غار زنگیان دو مسیر وجود دارد .یکی مسیر سمت چپ که بن بست می باشد و دیگری مسیر سمت راست که رو به بالا آغاز می شود این مسیر تا انتهای غار پیش می رود .

حتما از نخ راهنما در پیمایش این غار استفاده کنید چون احتمال گم شدن در آن وجود دارد تقریبا وجود یک راهنما در این غار الزامیست

آدرس غار زنگیان

مازندران، زیرآب، روستای زنگیان

جاذبه های نزدیک غار زنگیان

خیالتان از بابت طبیعت زیبای منطقه راحت باشد چرا که یک مقصد ایده آل برای طبیعت گردی است. از یک سو کوه ها به ارات بن روستایی زیبا با دشت هایی چشم نواز منتهی می شود و از سویی دیگر به روستای زنگیان.

از همین بالا ارتفاعات چشم نوار ارفه کوه کاملا پیداست. اگر قصد گشت و گذار بیشتر را داشته باشید می توانید سری به آبشار زیبای دراسله زیرآب بزنید و یا حتی به آبشار خاطه انگیز و هیجان انگیز گزو بروید

پارک جنگلی جوارم هم یک مقصد ایده آل دیگر است که با لذت اقامت در کلبه ی جنگلی جوارم آن هم در دل جنگل همراه است. اگر هم قصد دارید چند روزی را در این منطقه سپری کنید که گزینه های بی شماری پیش روی شماست.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی