پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای جمشیدآباد 3 کیلومتری زیراب از توابع شهرستان سوادکوه در استان مازندران است . روستای سرسبز جمشید آباد یکی از مناطق گردشگری کشور بوده وبه خاطر زیبایهای فراوان مورد استقبال مردم قرار گرفته است روستای جمشید آباد روستایی زیبا و نزدیک به جنگل های بکر می باشد. اگر قصد سفر به سوادکوه و یا سایر نواحی ایران را دارید می توانید از طریق سایت گردشگری گلستانی ها  اقدام به رزرو ویلای مورد نظر خود کنید. خانه ها در این روستا ظاهر روستایی خود را حفظ کرده اند .  در این روستا حدود پنجاه خانوار سکونت دارند . رودخانه ی زیبایی در این روستا وجود دارد که از میان جنگل می گذرد.

شماره تماس اجاره ویلا روستای جمشید آباد:09114481870

مسیر دسترسی به روستای جمشید آباد

وقتی از جاده  فیروزکوه  به  سمت شمال حرکت می کنید بعد از گذشتن از پل سفید به زیراب می رسید . از میدان زیراب به سمت قائم شهر که حرکت کنید راه ورودی به این روستا را می بینید.

مکان های دیدنی روستای جمشید آباد زیرآب

رودخانه ی زیبایی در روستا جمشید آباد وجود دارد که از میان جنگل می گذرد. این رودخانه و زمین های سر سبز اطرافش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. جاده امام زاده گزو و آبشار گزو از این روستا می گذرد . این راه از دل جنگلی بکر عبور می کند و بسیار زیبا است .

آبشار گزو به‌دلیل قرارگرفتن در منطقه‌ای بکر و جنگلی کمتر شناخته شده است و مسیر دسترسی به آن نیز کمی دشوار، اما با صفا و سرسبز است. وقتی به پای گزو برسید تماشای جلوه سحرانگیز آن خستگی راه را از بین می‌برد.

فاصله روستای جمشید آباد تا زیراب چقدره؟

روستای جمشید آباد در سه کیلومتری زیراب است.

اجاره ویلا در روستای جمشید آباد زیرآب سوادکوه

برای اقامت در سوادکوه و لذت بردن از جاهای دیدنی و جنگل های بکر این منطقه  می توانید گلستانی ها را انتخاب کنید. سایت اجاره ویلا گلستانی ها در روستای جمشید آباد دارای سوئیت هایی شیک، تمیز و راحت برای اسکان مسافران است .

کافیست وارد سایت گلستانی ها شوید و با جستجو کلمه سوادکوه تمامی ویلا ها را مشاهده نمایید .

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی