پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای سیاه بیشه کجاست؟  یکی از روستا های بسیار زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که در شهرستان کلاردشت، در حاشیه جاده چالوس واقع شده است. این روستای دلپذیر، به دلیل برخورداری از نعمت های بکر طبیعی و مناظر فوق العاده ای که و در تمام طول سال این روستا در مه غلیظی پنهان شده و گاهی این مه مایل به رنگ سیاه می شود، یکی از مناطق پر بازدید گردشگری و توریستی در بخش چالوس به شمار می رود و دارای طبیعتی بسیار زیبا و چشم نواز است. برای دیدن تمامی نقاط این روستا شما به بیشتر از 24 ساعت زمان نیاز دارید تا بتوانید از تمامی نقاط این روستا بهره ی کافی ببرید. لذا می توانید برای اقامت در روستای سیاه بیشه از هتل یا اقامتگاه های موجود در این روستا بهره ببرید.

برای اجاره ویلا در چالوس و کلاردشت با شماره 09114481870 تماس بگیرید

سیاه بیشه کجاست؟

سیاه بیشه روستایی زیبا در دل منطقه کلاردشت و در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب چالوس است. روستایی که بر فراز کوهستان قرار گرفته و هوای بی‌نظیر و خنک آن، لطافت هوا را به پوستتان هدیه می‌کند.

بهترین زمان سفر به روستای سیاه بیشه

سیاه بیشه مازندران در هر فصلی زیبایی و جلوه بی‌نظیر خودش را دارد و سفر به آنجا لذت‌بخش و جذاب است. رطوبت هوای این منطقه کمی بالاست و به همین دلیل بهترین فصول برای سفر به آنجا، بهار، پاییز و زمستان است. در این فصل‌های سال می‌توانید خنکای هوا را روی پوستتان احساس کنید و از هوای تازه و خنک این منطقه لذت ببرید.

راه دسترسی به سیاه بیشه

روستای سیاه بیشه از توابع مرزن آباد مازندران است و با جاده چالوس، تنها 40 کیلومتر فاصله دارد. سیاه بیشه یکی از زیباترین مناطق استان مازندران است که هر مسافری را مجذوب زیبایی های خاص خودش می کند. برای دیدن روستای سیاه بیشه باید به استان مازندران بروید ، بعد از عبور از دهستان «کوهستان»، می توانید روستای سیاه بیشه را مشاهده کنید.

اقامت در سفر به سیاه بیشه

اگر به سیاه بیشه سفر کردید و نگران محل اقامت خود در سفر هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در شهرهای نزدیک به سیاه بیشه مثل کلاردشت و چالوس اقدام به اجاره ویلا در چالوس یا اجاره ویلا در کلاردشت کنید. یکی از مزایای اجاره ویلا یا سوئیت در سفر این است که شما می توانید شب را با خیال راحت و اطمینان خاطر استراحت کنید و با انرژی بیشتر به تفریح و گردش بپردازید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی