پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای زیبای بنفشه ده شهرستان چالوس:   بنفشه ده، روستایی است از توابع شهرستان چالوس در استان مازندران ایران. این روستا در دهستان بیرون‌بشم قرار دارد . نام این روستا را بدون شک به دلیل روییدن گل های بنفشه در فصل بهار انتخاب کرده اند .روستای بنفشه ده از شمال به روستای کلنو و از جنوب با روستاهای سنگسرک و شاری واز غرب به جنگل و کوه و از شرق به گویتر متصل میباشد.

برای اجاره ویلا در چالوس با شماره 09114481870 تماس بگیرید

فاصله روستای بنفشه ده با تهران چقدره؟

1) جاده هراز

که سریع ترین و کوتاه ترین  و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی می باشد. و مسافتی معادل 204 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  34 دقیقه طی می شود.

شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید؛ در 5 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید. حدودا بعد از پیمودن 10 کیلومتر به روستای بنفشه ده خواهید رسید.

فاصله روستای بنفشه ده تا جاده چالوس چقدره؟

زمانی مسیر دوم یعنی مسیر جاده چالوس را انتخاب می شود که مسیر اول یعنی مسیر جاده هراز به خاطر ترافیک زیاد آخر هفته، اعیاد یا ریزش کوه و تعمیرات و مسدود بودن جاده؛ بسته باشد. این مسیر سرسبزی و زیبایی خاصی دارد و دارای جاده های پرپیچ و خم می باشد. در نتیجه این مسیر طولانی تر است، و مسافتی معادل 241 کیلومتر و زمان حدودی 4 ساعت  را بایستی برای انتخاب این مسیر در نظر داشت.

این مسیر بعد از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، تقریبا در انتهای این مسیر روستای بنفشه ده قرار دارد.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی