پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای سینوا بهشتی در 5 کیلومتری چالوس : تا حرف از شمال می‌شود همه ذهن‌ها به خزرشهر، نور، دریاکنار یا شهرها و روستاهای ساحلی محدود می‌شود. غافل از اینکه جنگل‌‌های نیمه‌شمالی البرز در خودشان مناظر طبیعی‌ای پنهان کرده‌اند که خیلی دیدنی‌تر از چیزی که تصور می کنیم، هستند. اگرچه اسم روستای سینوا چالوس برایمان آنقدرها معروف نیست، اما با یک سفر دوروزه به آن می‌شود مناظری دید که در نگاه اول به نظرمان غیر واقعی می‌رسند. مردابی به رنگ نارنجی، جنگل‌هایی با درختان بلند و دیدنی‌های دیگری که در این نوشته به آنها سر می‌زنیم. تصور کنید نرسیده به چالوس، در مسیر جاده چالوس، اتراق کرده‌اید. کمپ زده و یا با اجاره ویلا در چالوس، مکانی آسوده را انتخاب کرده‌اید و حال می‌خواهید به دیدن این جنگل رویایی بروید.

برای اجاره ویلا در چالوس با شماره 09114481870 تماس بگیرید

چطور به روستای سینوا چالوس بریم؟

برای رسیدن به روستای سینوا چالوس، در ۵کیلومتری جنوب چالوس باید بعد از پلیس‌راه کندوان، چشممان را به تابلوهای جاده بدوزیم و ۵ ‌کیلومتر بعد از آن با دیدن تابلوی سینوا به سمت چپ باید بپیچیم. جنگل سینوا چالوس، از این مناطق بی نظیر است که به علت مسیر مخفی و کمی سخت آن، بسیار بکر و فوق العاده باقی مانده و طبیعت وحشی خود را حفظ کرده است.

می‌توانید دوچرخه‌هایتان را برداشته و در این مسیر که مخصوص دوچرخه سواری است، از مرزن آباد تا جنگل نزدیک سینوا، در دل طبیعت و با حسی وصف نشدنی دوچرخه سواری کنید تا به روستای سینوا چالوس برسید.

توصیه می‌کنیم به گروه‌های دوچرخه سواری بپیوندید تا این مسیر رویایی را بی هیچ سختی طی کنید. حتی در صورت نداشتن دوچرخه، می‌توانید از این گروه‌ها دوچرخه قرض بگیرید. این دوچرخه سواری به قدری رویایی و بی نظیر است که تنها با تجربه آن، قادر به لمس واقعی این احساس رویایی خواهید بود.

مرداب هسل، شعله‌ای در دل جنگل سینوا چالوس

این مرداب بی نظیر و بسیار خاص، در میان درختان جنگل‌های فین که به آن جنگل‌های مشمل موزی هم می‌گویند واقع شده است. با مساحتی در حدود ۴ هزار متر و محیطی پر از درخت‌های راش و افرا، چشم‌های شما را به رنگ قرمز و خاص خود خیره خواهد کرد. در ماه‌های آخر سال این سرخی بیشتر است و مرداب قرمز هسل، چون قلب جنگل خودنمایی می‌کند. زمانی که از راه پیاده و یا دوچرخه سواری به این مرداب رسیدید دوربین‌های خود را فعال کنید و این اعجاب طبیعت را به تصویر بکشید. مطمئن باشید تماشای این قلب تپنده تا مدت‌ها از ذهن شما پاک نخواهد شد. جنگل سینوا چالوس در هر گوشه خود منظره‌ای مرموز و هیجان انگیز برای شما دارد.

همانطور که گفته شد بسیاری از مسافران محل دیگری از چالوس دیدنی را برای اقامت انتخاب می‌کنند و معمولا برای گشت وگذاری کوتاه مدت به جنگل سینوا چالوس سر می‌زنند. اما اگر نتوانستید از این مناظر بی بدیل دل بکنید و تا غروب ماندید، می‌توانید در جنگل‌های بسیار زیبای فین کمپ بزنید و یا با اجاره خانه‌هایی از مردم روستا شب را در این روستای منحصر به فرد و در جوار مردمانی میهمان نواز بگذرانید.

در هر حال، ما در تیم گلستانی ها با گزینه اجاره سوئیت و ویلا در چالوس، آماده ارائه خدمت به شما مسافران عزیز هستیم.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی