پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای ناتر 50 کیلومتری چالوس : باری دیگر از جاده چالوس را با آن همه زیبایی و پیچ و خم هایش در شروع سفر به نظاره بنشینیم. اینکه در حال حاظر در کدام یک از چهار فصل سال هستیم مهم نیست، این مسیر همیشه زیبا و دوست داشتنی است. در مجله گلستانی ها جای روستای ناتر که در قلب جاده چالوس پنهان شده، خالی است. بهتر است حتماً سری هم به روستای ناتر بزنید و چندروزی مهمان طبیعت منحصر به‌‌فرد این روستا شوید و از نفس‌کشیدن در آب‌وهوای خنک و تمیز روستای ناتر لذت ببرید. چالوس یکی از شهرهای محبوب پایتخت نشیان میباشد. جاهای دیدنی چالوس بسیار زیاد است پس بهتر است قبل از رفتن به شهر چالوس و تماشای روستاهای دیدنی به فکر اجاره ویلا در چالوس باشید که لذت سفر دو چندان شود.

برای اجاره ویلا در چالوس و روستای های اطرافش با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

فاصله روستای ناتر تا چالوس چقدره؟

روستایی ناتر مازندران همانند بهشتی پنهان در دل جاده‌ چالوس است و طبیعتی بکر و بی‌نظیر دارد. این روستای بی‌نظیر بهترین گزینه برای گردشگری و طبیعت‌گردی است و جاذبه‌های طبیعی زیادی در اطراف این روستای است که گشت‌وگذار لذت‌بخشی را به همراه خواهد داشت.

فاصله تهران تا روستای ناتر؟

فاصله روستای ناتر تا تهران 135 کیلومتر و بدون احتساب ترافیک 3 ساعت می باشد.

ارتفاع روستای ناتر

روستای ناتر در ارتفاع 2200 متری از سطح دریاهای آزاد قرار گرفته است.

روستای ناتر مرزن آباد

اکثریت مردم روستا از یک طایفه کلارستاقی به نام شمس ناتری هستند. ناتر، روستایی است توریستی از توابع بخش مرزن آباد شهرستان چالوس در استان مازندران واقع شده است.

مسیر دسترسی به روستای ناتر

مسیر رفتن به این روستای زیبا از طریق جاده خاطره‌انگیز چالوس است. اما این بار به جای اینکه مسیر را تا به آخر ادامه دهید و به چالوس برسید در پنجاه کیلومتری شهر چالوس و چهار کیلومتری مرزن‌آباد ‌و در میان پیچ‌وخم‌های جاده، مسیری فرعی وجود دارد که شما را به این روستای کوهستانی خوش‌منظره و خوش آب و هوا می‌رساند. جاده فرعی منتهی به روستا با درختان برگ سوزنی احاطه شده و پس ‌از حدود ۳۵ کیلومتر و گذر از چندین روستا به روستای ناتر با مرتع‌های سرسبز و جنگل‌های پهن‌برگ و چشمه‌های گوارایش می‌رسید.

روستای ناتر چالوس - گلستانی ها

اقامتگاه در روستای ناتر

شاید اقامت در روستای ناتر کمی مشکل باشد، اما شما می‌توانید به صورت کمپینگ به این روستای سفر کنید و همراه با گروه خود در یک مکان مناسب کمپ بزنید و حتما همراه خود سایل لازم سفر را داشته ‌باشید. برای اقامت می‌توانید به مناطق نزدیک این روستای مانند چالوس و مرزن‌آباد بروید و یک جای مناسب را برای اجاره ویلا در چالوس انتخاب کنید چون قطعا گزینه‌های بیشتری برای اقامت مسافران و گردشگران در این مناطق است.

بهترین زمان سفر به روستای ناتر

بهترین زمان برای سفر به روستای تاریخی و زیبا ناتر بهار و تابستان است که هوای روستا بسیار خنک و مطلوب است و قطعاً در این فصل‌ها گشت‌وگذار لذت‌بخشی خواهید داشت. این روستای ییلاقی دارای پاییز و زمستان‌های سردی است و در زمستان روستا پوشیده از برف است. اگر هوای سرد را دوست دارید زمستان به این روستا سفر کنید و حتما با خود لباس گرم و کافی ببرید.

جاهای دیدنی روستای ناتر چالوس

روستای ناتر دارای جاهای دیدنی متعددیست که از جمله آنها می توان به تعداد زیادی چشمه های آب معدنی با نام های چشمه لنار ، چشمه ککی و قلقله اشاره کرد ، آب این مناطق به آب های گازدار شهره هستند که در درمان بیماری های کلیوی و قلبی عروقی تاثیر دارند، گونه های گیاهی موجود در نواحی مختلف ناتر شامل درختان کرزل ، موزی ، ملج ، تلس ، مچه ، منا ، راش و زرشک در کنار گیاهانی همچون شقایق ، سوسن ، نسترن و لاله می باشند.

روستای ناتر مازندران کجاست؟

جاده چالوس به کرج ، نزدیکی مرزن اباد

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی