پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

معرفی روستای سیمت سوادکوه و پل کلانتری دو آب  از جاذبه های زیبا در شهرستان سوادکوه استان مازندران می باشند. چنان چه قصد سفر به شمال کشور را دارید و نگران گرمای هوا و شرجی بودن سواحل خزر هستید. به شما پیشنهاد می کنیم سوادکوه را مقصد سفر خود قرار دهید. در شهرستان سوادکوه می توانید شاهد مناطق بکر و جاذبه های دیدنی زیادی باشید.

برای اجاره کلبه در سوادکوه با شماره 09114481870 تماس بگیرید

سیمت یکی از روستاهای بخش دوآب از شهرستان سوادکوه است که در دامنه کوه ارفع ده واقع شده است. این روستا در کنار جاده فیروزکوه به قائم شهر و در مسیر راه‌آهن تهران به گرگان در نزدیکی ایستگاه دوآب واقع شده است. به این روستای زیبا و دیدنی باید در اوج گرمای تابستان و شرجی شمال سفر کرد، این روستا دارای هوای خنک و مطبوع در تابستان است و همواره نسیم خنکی در روستا در حال وزیدن است.

همچنین منظره‌ای که روستا به اطراف دارد بسیار دیدنی و بدیع است، تنها مشکل این روستا این است که عمده خانه‌ها ویلائی است و جای چندانی برای کمپ زدن به چشم نمی خورد، در نتیجه برای اقامت در این روستا باید یک خانه اجاره کنید.

فاصله روستای سیمت تا تهران چقدره؟

فاصله این روستا از مرکز تهران حدود 190 کیلومتر و حداکثر به مدت 3 ساعت است. این روستا روی دامنه ارفه کوه قرار گرفته است و از سه طرف توسط کوه های اطراف محاصره شده است.

روستای سیمت سابقه طولانی ای ندارد و حداکثر ۱۰۰ سال از عمر آن می گذرد. هسته اولیه این افراد شامل چهار برادر به نام سلیم، ابراهیم، رحیم و زامون می باشند که اهالی فعلی این روستا از فرزندان این برادران بوده که هر کدام برای خود طایفه ای محسوب می شوند.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی