پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای ارفع ده پاتوق پایتخت نشینان : اگر دیدن برگ‌های زرد پاییزی، حسابی سر ذوق می‌آوردتان و به دنبال یک لوکیشن رنگی رنگی برای عکاسی می‌گردید، جنگل ارفع ده و چشمه پراو سواد کوه، یک گزینه عالی برای شماست. جایی که می‌توانید در ازدحام برگ‌های زرد و نارنجی، ژست‌های جذاب طراحی کنید و اگر پایتخت‌نشین باشید، در کم‌ترین زمان ممکن خود را به این جنگل برسانید.

برای اجاره ویلا در سوادکوه با شماره 09114481870 تماس بگیرید

روستای ارفع ده کجاست؟

اگرچه جنگل ارفع ده با تهران فقط ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد که در حالت عادی ۲ ساعته و با احتساب ترافیک، ۳ یا ۴ ساعته به آن می‌رسید، اما این جنگل متعلق به استان زیبای مازندران است.

شما منظره‌ای را در ارفع ده شاهد خواهید بود که به تابلوهای نقاشی می ماند و هرچه از دامنه‌های ارفع کوه بالاتر برود، زیبایی درختان و مناظر اطراف را بهتر مشاهده خواهید کرد.

فاصله روستای ارفع ده تا تهران چقدره؟

جنگل ارفع ده و چشمه پراو سواد کوه، فاصله چندانی با تهران ندارد. بنابراین اگر با دوستان و یا خانواده تصمیم گرفتید که آخر هفته سفری یک روزه را در دل طبیعت تجربه کنید، کافی است لوازم و تجهیزات لازم را بردارید و به دل جاده بزنید.

اگر ترافیک، گریبانگیر شما نشود، دو ساعت و نیم دیگر در ارفع ده خواهید بود. این روستای شمالی، بسته پیشنهادی ویژه‌ای برای سفر یک روزه شما دارد که در آن میان کوه‌نوردی، غارگردی، بازدید از چشمه و جنگل نیز گنجانده شده است.

بهترین زمان سفر به روستای ارفع ده

طبیعت گردان معتقدند، بهترین فصل برای بازدید از جنگل ارفع ده و چشمه پراو سواد کوه، پاییز است، چراکه برگ‌های رنگی، مناظر بسیار دل‌انگیزی را به‌وجود می‌آورند که تماشای آن‌ها و عکاسی در این فضا لطفی دیگر دارد.

اما واقعیت این است که این جنگل در بهار نیز لبریز از شکوفه‌های سبز و در تابستان نیز آب و هوایی ییلاقی و خنک دارد. اما گردش در این جنگل در فصل زمستان توصیه نمی‌شود، زیرا از یک سو حجم برف در این منطقه بسیار زیاد است و از طرفی امکان به بیراهه رفتن و گم شدن نیز وجود دارد.

در بازدید از جنگل ارفع ده در کجا اقامت کنیم؟

پیشنهاد می‌کنیم که اگر با دوستان، قرار گردش در جنگل ارفع ده و چشنه پراو سواد کوه را گذاشتید، کمپ شبانه خود را در داخل روستا برگزار کنید، زیرا اگر ناآشنا به مسیر و طبیعت اطراف باشید، فاصله شما تا دسترسی به آبادانی و امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، درمانگاه، داروخانه و ... زیاد خواهد بود. بهتر است صبح زود به سمت جنگل بروید و عصرگاه پس از گردش در طبیعت به مقصد یا اقامتگاه برگردید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی