پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

ییلاق سوئه چاله ماسال: بیشتر مسافران، ماسال را با ییلاق اولسبلانگاه می‌شناسند؛ اما آیا می‌دانستید که عکس‌ها و تصاویری که در فضای مجازی از این ییلاق وجود دارد، در واقع متعلق به ییلاقی به نام سوئه چاله ماسال است؟ سوئه چاله از جاهای دیدنی ماسال است که در فاصله کوتاهی از اولسبلانگاه با خانه‌های رنگارنگ دو طبقه‌ای و مناظر سرسبز، هر بیننده‌ای را به حیرت وا خواهد داشت. سوئه چاله به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در ماسال است که افراد زیادی را از سراسر ایران به خود جذب می کند و گردشگران را نیز برای دیدن این ناحیه ترغیب می کند. روستای سوئه چاله ماسال در فصل تابستان برای گذراندن تعطیلات و اجاره کلبه در ییلاق سوئه چاله در آخر هفته ها که دارای آب و هوای مناسبی می باشد بسیار پر طرفدار می باشد. اگر از دور به این ییلاق نگاهی بیندازید به مانند یک زین اسب است که درواقع یک گودی بوده و برای عکاسان تصویر جالبی می باشد.

 

شماره تماس اجاره ویلا در ماسال 09114481870

 

معنی سوئه چاله

‌سو در زبان محلی تالشی به معنی گلپر است و در این منطقه این نوع گیاه فراوان یافت می شود. سوئه چاله مکانی است که گیاه گلپر و خنجری در آن می‌روید.

بهترین فصل سفر به ییلاق سوئه چاله ماسال

بازدید از ییلاق سوئه چاله ماسال در تمامی روزهای سال به صورت رایگان امکان پذیر است اما اگر می خواهید سوئه چاله در زیبا ترین حالت ممکن تماشا کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از اردیبهشت تا مهرماه را برای سفر انتخاب کنید که لذت دیدن مه گرفتگی و پدیده اقیانوس ابر را از دست ندهید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید. برای بازدید از سوئه چاله حداقل به یک روز زمان نیاز می باشد و معمولا افرادی که به این منطقه سفر می کنند ترجیح می دهند که شب را در کلبه های جنگلی این منطقه سپری کنند تا از مشاهده طبیعت و منظره زیبا سوئه چاله در ساعات مختلف روز لذت ببرند.

ییلاق سوئه چاله ماسال

کلبه های چوبی ییلاقات ماسال

ماسال یک منطقه سر سبز و بکر بوده که هر چشمی را به خود خیره می کند. این منطقه با داشتن زیبایی های فراوان سبب ساخته شدن کلبه هایی شده که می توانید با دیدن و یا اجاره برای اقامتتان از آن ها استفاده نمایید. کلبه های سراسر ماسال جلووه ای زیبا را به محیط می دهند و تماشای آن ها در درون طبیعت سبب می شود تا تصاویری زیبا در خاطرتان ثبت شود. البته این کلبه ها در طبیعت زیبای ییلاق سوئه چاله برای کسانی که علاقه زیادی به عکاسی دارند مناسب بوده تا بتوانند عکس های مورد نظر خود را ثبت نمایند.

کلبه های چوبی ییلاق ماسال

کمپینگ در ییلاق سوئه چاله

اگر قصد دارید ییلاق سوئه چاله ماسال را برای مقصد خود انتخاب کنید بهتر است حداقل یک روز در این منطقه بمانید. بدین منظور می توانید با کمپ کردن برای اقامتتان اقدام نمایید. کمپین در این ناحیه فقط در ماه های گرم سال ممکن است چرا که در هوای سرد حتی ماندن در کلبه های این منطقه نیز امکان پذیر نمی باشد. در دو فصل بهار و تابستان که هوای شمال گرم بوده، در این منطقه دمای هوا میانگین 17 درجه بوده و تنها در این هوا می توانید به کمپ کردن فکر کنید.

در زمستان شاید مناظر برفی زیبا باشند و حتی ماشینتان آفرود باشد ولی مجبور خواهید شد برای اقامت به شهر ماسال بروید چون تحمل هوای سوزناک و سرد این منطقه سخت خواهد بود و به هیچ عنوان نمی توانید کمپ کنید. در تابستان امام بهترین گزینه پیش روی شما برای یک سفر اقتصادی و هیجان انگیز، کمپینگ در ییلاق سوئه چاله می باشد.

اجاره کلبه در ماسال

ییلاق سوئه چاله کجاست؟

ماسال، مسیر گیلوان-ماسال، بعد از اولسبلنگاه، سوئه چاله

تصاویر ییلاق سوئه چاله ماسال

تصاویر ییلاق سوئه چاله ماسال

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی