پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای طاسکوه ویوی عالی و زیبا دارد که فصل بهار و تابستان روستا طاسکوه بسیار خاص می باشد. این روستا به روستاهای سراکه و سیاهدول و لیپا متصل می باشد و در مسیر جاده ییلاق ماسال می‌باشد وچون نزدیک به مرکز شهر ماسال هست همیشه مورد توجه مسافرین و محل مناسبی  برای اجاره ویلا و کلبه در ییلاقات ماسال می باشد . روستای جنگلی دور تا دور کوه و جای دنج و آرام می باشد و رودخانه بزرگ خالکایی هم ازین روستا می گذرد.

 

اجاره ویلا در طاسکوه ماسال با شماره 09114481870 تماس بگیرید

 

فاصله روستای طاسکوه تا ماسال چقدره؟

فاصله روستای طاسکوه  به مرکز شهر ماسال ۴ الی ۵ دقیقه تا شاندرمن ۸ الی ۱۰ دقیقه و تا دریا ۳۲ دقیقه می باشد

منطقه جنگلی طاسکوه تنها یکی از ده­ها مناطق زیبا و جنگلی استان گیلان است که می­توان آن را بهشتی سبز و بی­نظیر به شمار آورد. اگر می­خواهید بدانید روستای طاسکوه ماسال کجاست و با جاذبه های گردشگری در ماسال  آشنا شوید  در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اگر قصد دارید به ماسال و منطقه جنگلی طاسکوه سفر کنید، برای پیدا کردن روستای طاسکوه باید به دنبال آخرین روستای این منطقه باشید. منطقه طاسکوه ماسال در ارتفاعی حدود ۱۴۴ متر نسبت به سطح دریا واقع است و تا شهر دیدنی ماسال نیز تنها چهار و نیم کیلومتر فاصله دارد.

در چه فصلی از سال به منطقه جنگلی طاسکوه سفر کنیم؟

حقیقت این است که طبیعت زیبای شمال در همه فصل­ها زیبایی خاصی دارد. این منطقه نیز هم در فصول گرم سال و هم فصول سرد، زیبایی و جذابیت­های منحصر به فردی دارد. البته باید در نظر داشته باشید به دلیل این که منطقه جنگلی طاسکوه در نزدیکی کوهستان است، احتمالاً در اواخر پاییز و در زمستان هوای بسیار سردی دارد.

پس حتماً باید امکانات کافی همراه خود داشته باشید. برای اجاره ویلا در ماسال این منطقه نیز بهتر است قبل از آغاز سفر اقدام کنید. سایت مانند گلستانی ها آماده هستند تا شما را برای اجاره ویلا شمال مناسب در تمام روزهای سال راهنمایی کنند.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی