پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

سایت پروازی کردان: نام سایت پروازی کردان برای عاشقان پرواز نامی بسیار آشناست، چرا که این مجموعه پروازی مجهز استان البرز در منطقه ای بسیار نزدیک به تهران واقع شده و با طی حدود یک ساعت راه از خروجی تهران در روزهای کم ترافیک می توان به سادگی به آن رسید. علاوه بر این، واقع شدن آن در کنار روستای ویلانشین و توریستی کردان و در منطقه ای خوش آب و هوا که آن را کوهسار می نامند، بر جاذبه های آن افزوده است اگر عاشق پرواز هستین می توانین سری به استان زیبای گلستان هم بزنید و سایت پروازی درازنو را امتحان کنید و برای اجاره ویلا با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

در واقع سایت پروازی کردان، علاوه بر جذابیت های منحصر به فرد خودش، در کنار مجموعه ای از جاهای دیدنی طبیعی، تفریحی و تاریخی قرار گرفته. همین موضوع باعث می شود در قیاس با دیگر مراکز پروازی استان های تهران و البرز این مرکز محبوب تر و پر طرفدارتر باشد. برای همین هم هست که گاهی در رزوهای تعطیل به ویژه در بهار و تابستان، برای تجربه پرواز در آن با صف علاقمندان به پرواز مواجه شده و برای استفاده از پاراگلایدر باید اندکی انتظار بکشید.

سایت پروازی کردان و شهر کردان

بی شک نام سایت پروازی کردان با منطقه کردان و جاذبه هایش پیوند خورده. همین موضوع هم باعث رونق بیشتر این سایت شده است. روستای کردان با این که در سال های اخیر تا این اندازه رشد کرده و به عنوان یکی از ییلاقات ویلایی اطراف تهران، جای خود را بیشتر باز نموده، اما در استان البرز و منطقه کرج تاریخچه طولانی دارد.

اشیائ تاریخی که از این روستا به دست آمده اند، نشان دهنده قدمت هزار ساله این روستا هستند. بر اساس این مستندات تاریخی که نقشه های قدیمی هم شامل آنها می شوند، این روستا پیش از قرن ششم هجری به وجود آمده و پس از آن نیز به عنوان مرکز سیاسی و نظامی کرج مطرح بوده.

مردمان روستای کردان که سایت پروازی کردان در آن واقع گردیده، مردمانی بسیار اصیل، مهربان و مهمان نواز هستند. سنت ها و آداب و رسوم این مردمان، خود بخشی از جاذبه های گردشگری این روستا از نوع فرهنگی و مردم شناسانه آن را تشکیل می دهند. باغ های میوه این روستا نیز بسیار معروف هستند.

ازآنجا که زمین های این منطقه بسیار حاصلخیز هستند، انواع باغات آلبالو، زردآلو، توت، گیلاس و گردو در آن رشد و شکوفایی عالی داشته اند. یکی از مهم ترین دلایل آبادانی این روستا، وجود رودخانه کردان در آن است که از کوه های کهار سرچشمه می گیرد. این رودخانه، کردان و روستاها و شهرهای ساوجبلاغ و نظر آباد را آبیاری می کند.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی