پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آببندان وامنان آزادشهر یکی از جاذبه های دیدنی این روستا است که می توانید برای گردش عصر و پیاده روی به سمت این آببندان برید و لذت ببرید. روستای وامنان آزادشهر یکی از روستاهای بخش چشمه ساران از توابع شهرستان آزادشهر است که در شمال شرق استان گلستان قرار دارد. علاوه بر آببندان وامنان بازدید از مزارع گل محمدی و گل گاوزبان در فصل بهار، چشمه های جوشان و آبشار دنج و زیبا ، باغ میوه‌های تابستانی در فصل تابستان، و برداشت زعفران در فصل پاییز به جذابیت‌های این روستا افزوده است.

شما درروستای وامنان آزادشهر می توانید اقامتگاه بومگردی رزرو کنید و از تماشای این طبیعت زیبا لذت ببرید پس با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

 

آببندان وامنان کجاست؟

آببندان وامنان آزادشهر یکی از آببندان های بکر و دنجی هست که کمتر کسی برای دیدن آن می آید اما ما به شما قول می دهیم که اگر یکبار به روستای وامنان تشریف ببرید قطعا زیبایی های آن را چندین برابر می بینید. اطراف آببندان را دشت و زمین های کشاورزی و مزراع گندم و گل محمدی فرا گرفته است.

آببندان روستای وامنان آزادشهر

چرا به روستای وامنان سفر کنم؟

مناظر زیبای روستا، متشکل از دره‌های سبز و تپه‌های صاف مخملی از موقعیت مکانی بسیار چشمگیری برخوردار است  که حتما باید در برجسته‌ترین بخش‌های سفر به شمال ایران در نظر گرفته شود. زمانی که خود را در میان روستای وامنان پیدا خواهید کرد که سرسبزی جنگل در قسمت شمالی آن با درختان سرسبز و تنومند احاطه شده است که هر گردشگر و فردی را مجذوب خود می‌کند. تماشای درختان سرسبز، استراحت در زیر سایه‌ی آن‌ها در روستایی بی‌نظیر، قدم زدن در کوچه باغ‌ها و لذت بردن از جویبارها در کنار خانه‌های قدیمی ، آبشار زیبا و بکر و آببندان رویایی این روستا همان چیزی است که همه‌ی افراد به دنبال آرامش و رهایی از زندگی شهری هستند. هم‌چنین این لذت را می‌توانید با اجاره اقامتگاه بومگردی وامنان  تکمیل کنید.

مسیر دسترسی به آببندان وامنان آزادشهر

مسیر دسترسی به این آببندان خاکی می باشد اما شما می توانید با ماشین تا کنار آببندان برید و از طبیعت و زیبایی آن لذت ببرید. ناگفته نماند که کنار آببندان آب چشمه هم جاری است و شما میتوانید کمپ بزنید.

آببندان روستای وامنان آزادشهر

آببندان وامنان با خودمون چی ببریم؟

آببندان وامنان به دلیل نزدیکی به روستا نیازی نیست که تجهیزات خاصی همراه داشته باشید و همچنین در کنار آببندان وامنان چشمه آب هست که به صورت حوضچه و شما می توانید از آن استفاده کنید.

در روستا نانوایی و نان محلی برای خرید موجود و همچنین سوپرمارکت برای خرید مواد غذایی اولیه می باشد. حتی شما می توانید در این روستا گلاب و زعفران اصل و درجه یک را خریداری کنید و از خوردن شربت گلاب و زعفران لذت ببرید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی