پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار چلی 10 دقیقه تا بهشت که باید برای رسیدن به آن خودتان را به روستای بالاچلی برسانید. این آبشار بقدری زیباست که شما را برای چند دقیقه مبهوت خودش می کنه. آبشار چلی نرسیده به روستای بالاچلی می باشد که باید از مسیر فاضل آباد به سمت دهنه محمد آباد حرکت کنید و در سمت راست جاده کمتر از 10 دقیقه رانندگی به تابلو روستای بالاچلی خواهید رسید. برای دیدن این آبشار و مسیر رسیدن بهترهست همراه تیم گلستانی ها باشید تا شما را با جزئیات کامل این مسیر آشنا کنه.

اگر دوست داشتین که اقامت در روستای بالاچلی را تجربه کنین پیشنهاد می کنم شماره 09114481870 را ذخیره کنید و یا تماس بگیرید و بهترین ویلاهای این منطقه را برای اقامت رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید.

آبشار چلی کجاست؟

آبشار چلی یکی از زیباترین آبشارهای استان گلستان واقع در نزدیکی روستای بالاچلی می باشد. این آبشار از کنار خیابان کاملا دیده می شود و اگر اهل آبشارگردی نیستید می توانید تا نیمه ای از راه برید و گوشه ای در کنار رودخانه و در زیر سایه درختان اتراق کنید و از طبیعت زیبا و رویایی جنگل استفاده کنید.

مسیر دسترسی به آبشار چلی

آبشار چلی یکی از زیباترین و بکرترین آبشارهای استان گلستان است که حتما باید ببینید و لذت ببرید. روستای بالاچلی یکی از ییلاقات معروف و سنتی در استان گلستان شهرستان فاضل آباد می باشد که ثبت میراث فرهنگی می باشد.

آبشار قبل از روستا می باشد و تا ابتدای ورودی آبشار کاملا آسفالت می باشد اما پیچ جاده کمی زیاد است و شما با اتوبوس نمی توانید تا روستا بیایید و اما ماشین سواری در همه مواقع سال قابل تردد می باشد.

شمامی توانید آبشار را از کنار خیابان ببینید اما برای لذت بردن از نسیم خنک و تماشای آبشار باید کمی به خود زحمت بدهید و حدودا 20 دقیقه پیمایش در جنگل را داشته باشید. در ابتدای مسیر بعد از 5 دقیقه پیاده روی مسیر  دو راهی می شود و شما برای دیدن آبشار اولی 2 دقیقه به سمت راست حرکت کنید و به آبشار اولی می رسید و می توانید همینجا بمانید.

آبشار بالاچلی

نکته: مسیر رسیدن به رودخانه و آبشار اولی بسیار سبک و شما می توانید با خانواده بساط پیک نیک آخر هفته را فراهم کنید.

برای رفتن به آبشار بزرگ مسیر خود را از سمت چپ ادامه دهید و از روی رودخانه عبور کنید. اینجا کم کم مسیر باریک می شود و اگر هوا بارانی نباشد مشکلی پیش نخواهد امد و شما تا آبشار با خیال آسوده پیمایش را می توانید ادامه دهید اما اگر بارندگی باشد بهتر است که تجهیزات به همراه داشته باشید.

مسیر آبشار باریک و پاکوب است و تمام پیمایش از داخل جنگل است. شما برای پیدا کردن مسیر آبشار نیازی به راه بلد و لیدر ندارید و به راحتی می توانید مسیر آبشار را با فلش هایی که روی سنگ زده شده است پیدا کنید.

مسیر آبشار بالاچلی

در مسیر دقت داشته باشید که دو قسمت دارای شیب نسبتا زیادی است که اولین شیب را عبور کردید راه زیادی تا آبشار ندارید و دومین شیب را که عبور کنید صدای آبشار شما را سرحال می کند. اخرین مرحله رسیدن به آبشار پله وار می باشد که زمان بارندگی رفتنش کمی به دلیل شیب و لیز بودن سخت است و باید دقت داشته باشید.

آبشار چلی روستای بالاچلی

شدت پرتاب آب بسیار به دلیل ارتفاع زیاد است و بهتر است که زیر آبشار به هیچ عنوان نرید و از کنار آبشار میتوانید از تماشای آن لذت ببرید. بهترین لوکیشن برای عکاسی و تفریح می باشد. این آبشار به قدری زیبا و خنک هست که شما را به وجد می آورد و باعث سرحالی و نشاط شما می شود.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی