پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار کُرَنگ کفتر ناشناس اما دیدنی از جمله زیبایی های طبیعت در استان پر آبشار ایران یعنی گلستان می باشد. روستای کرنگ کفتر در فاصله 17 کیلومتری شرق گالیکش و در سه کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد واقع شده است.

جهت اجاره اقامتگاه در نزدیکی آبشار کرنگ کفتر با شماره 09114481870 تماس بگیرید و یا روی لینک اقامتگاه بومگردی ننه بی بی کرنگ کفتر کلیک کنید.

آدرس آبشار کرنگ کفتر

در حقیقت این آبشار در دو کیلومتری روستای کرنگ کفتر واقع در شهرستان گالیکش استان گلستان می باشد.

مسیر دسترسی به آبشار کرنگ کفتر

برای دسترسی به آبشار کرنگ کفتر می بایست به استان گلستان، گالیکش، مینو دشت سفر نمایید و از این آبشار و چشمه شگفت آن در روستای کرنگ کفتر واقع در سه کیلومتری دهستان قراولان دیدن کنید.

درحالی‌که تا فاصله 200 متری این آبشار می‌توان با اتومبیل تردد کرد، اما تعداد کمی از ساکنین شهرستان گالیکش از وجود 7 آبشار زیبا و پی در پی روستای کرنگ کفتر مطلع هستند و دیدن کرده‌اند.

چطور به آبشار کرنگ کفتر بریم؟

به انتهای روستای کرنگ کفتر رسیدین به سمت زمین و باغات باید مسیر را ادامه بدین و به سمت بافت جنگلی روستا حرکت کنید. به یه دوراهی میرسید که شما از سمت چپ مسیر را باید ادامه بدین که به رودخانه می رسید و مسیر رودخانه را بر خلاف جهت آب ادامه دهید و در کمتر از 10 دقیقه به آبشار زیبا می رسید.

اما به این نکته توجه داشته باشین که نزدیکی این آبشار یک چشمه بسیارزیبا به نام چشمه دیوانه وجود دارد که هر نیم ساعت پر آب و خالی می شود و به شدت توصیه می شود.

بهترین فصل رفتن به آبشار کرنگ کفتر

بهترین زمان رفتن تا پایان فصل خرداد می باشد که بعد از آن به دلیل گرما آبشار بسیار کم آب است.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی