پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آببندان باغ گلبن بهشتی در 8 کیلومتری  گرگان که شما ازتماشای طبیعت بی نظیر آن مبهوت می شوید. گلستان آببندان های بسیار زیادی دارد که هر کدام زیبایی منحصرفردی دارد. یکی از زیباترین آببندان های گلستان آببندان باغ گلبن است که می توانید برای اخر هفته و تعطیلات و خوش گذرونی انتخاب کنید. اما اگر به دنبال اجاره ویلا در گرگان و آببندان باغ گلبن هستید فقط کافیه به خانم بیات با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

فاصله آببندان باغ گلبن تا گرگان چقدره؟

آببندان باغ گلبن از مسیر روستای نصرآباد به سمت روستای باغ گلبن حرکت می کنید و وقتی وارد جاده آببندان می شوید کافیه گوشی به دست این لحظه های زیبا را ثبت کنین. آببندان باغ گلبن در فاصله 8 کیلومتری گرگان و تمام مسیر دسترسی تا روستای باغ گلبن آسفالت می باشد اما وقتی وارد جاده آببندان می شوید مسیر جنگلی و خاکی است.

تصور کنید ماشین را روشن کرده اید و خودتان را در میان مسیر جاده ای در دل جنگل رها کرده اید و ساعت ها به تماشای این طبیعت زیبا بنشید و لذت ببرید.

آببندان باغ گلبن- گلستانیها

چطوری از گرگان به آببندان باغ گلبن بریم؟

شما از شهر گرگان به سمت کمربندی گرگان حرکت کنید و خودتان را به روستای نصرآباد برسانید و مسیر خودتان را ادامه دهید تا به روستای باغ گلبن برسید. این روستا را نیمه ادامه دهید و در سمت راست به کوچه ای می رسید که اول آن سوپر مارکت دارد و وارد جاده شوید.

آببندان باغ گلبن یکی از جاهای دیدنی گرگان است که حتما در برنامه سفر به گرگان باید برای چند ساعتی اینجا برید و کلی خوش بگذرانید.

آدرس باغ گلبن گرگان - گلستانیها

دقت کنید که در ادامه به چند دوراهی برخورد می کنید اولین دوراهی را به سمت چپ برانید و بقیه مسیر را از سمت راست حرکت کنید و مسیر جنگلی باریک را در حدود 20 دقیقه ادامه دهید. انتهای مسیر شما آببندانی زیبا را که محصور در درختان شده است مواجه می شوید که زیبایی آن وصف ناپذیره.

اگر علاقه به شناخت جاهای دیدنی گلستان دارید حتما سری به این مقاله از سایت گلستانی ها بزنید کلی جاهای دیدنی معرفی شده که شاید نامشان را هم نشنیده باشید.

بهترین فصل رفتن به آببندان باغ گلبن؟

این آببندان به دلیل فصلی بودن بهترین زمان رفتن بهار می باشد چرا که به دلیل بارش باران و سرسبزی اطراف پر آب هست و می توانید از تماشای طبیعت لذت ببرید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی