پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار هفت بهشت شفیع آباد فندرسک : وارد گلستان که می شوی نمی دانی به سمت کدام مسیر حرکت کنی و کدام جاذبه شگفت انگیزی را تماشا کنی. اما این بار سری به روستای فندرسک می زنیم شفیع آباد فندرسک یکی از دیدنی ترین مناطق گلستانه که دارای ده ها آبشار کوچک و بزرگ که به راستی قطعه ای از بهشت که برای دیدنش باید کمی خطر کرد اما لذت دیدن این همه زیبایی سختی های مسیر را از بین می برد.

برای اینکه یه سفر عالی به رامیان را تجربه کنی با شماره 09114481870 تماس بگیرید و همراه تیم گلستانیها یه خاطره عالی گلستانگردی داشته باشید.

آبشار هفت بهشت شفیع آباد فندرسک کجاست؟

این آبشار واقع در خان ببین انتهای روستای شفیع آباد می باشد که برای رسیدن به آبشار باید از مسیر کنار آببندان مستقیم به داخل جنگل حرکت کنین و داخل جنگل ماشین پارک کنید و از سمت راست داخل جنگل برید تا به رودخونه برسید و باید دقت کنید که در خلاف مسیر آب حرکت کنید و در میان راه باید از چندین رودخونه عبور کنین.

اما در مسیر به قدری آبشارهای کوچک و بزرگ و رودخونه زیبا است که شما اصلا گذر زمان را متوجه نمی شید و بعد پیمایش 1/30 الی 2 ساعت به آبشار زیبا می رسید که متعجب خواهید شد.

نکته: این آبشار به صورت فصلی از اواخر بهمن تا فروردین اگر برف و باران زیاد باشد بسیار پرآب است.

نکته : انتخاب خوبی برای رفتن با خانواده نمی باشد چرا که مسیر از درجه سختی نیمه سنگین است و بهتر است با لیدر محلی تشریف ببرید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی