پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار لاشو آزادشهر : یکی از جاذبه های دیدنی استان گلستان فراوانی آبشارهای آن می باشد. این بار به سراغ آبشاری زیبا در فاضل آباد آزادشهر رفته ایم. این آبشار زیبا لاشو نام دارد و ارتفاع آن 25 متر می باشد. آبشار لاشو با تمام زیبایی و شکوهش در مجاورت روستایی به نام لاشو قرار دارد که شاید دلیل نام گذاری نیز همین باشد. اما در حال حاضر روستا کاملا نابود شده و اثری از آن به جای نمانده است.  آب این آبشار، از چهار چشمه دائمی که در دامنه های شمالی رشته کوه های البرز قرار گرفته اند تامین می گردد. روستاییان، از آب آبشار لاشو برای شرب و کشاورزی استفاده می کنند.

جهت اجاره اقامتگاه بوم گردی اطراف آبشار لاشو با شماره 09114481870 تماس بگیرید

بهترین زمان رفتن به آبشار لاشو آزادشهر

پیشنهاد می کنیم برای دیدن این آبشار فصل بهار و تابستان را انتخاب کنید چرا که مسیر پیاده روی این آبشار در نیمه دوم سال مشکل و پاکوب می باشد و احتمالا نتوانید مسیر را ادامه دهید و مجبور به برگشتن شوید.

مسیر دسترسی به آبشار لاشو آزادشهر

برای دسترسی به این آبشار از مسیر جاده کمربندی جاده آزادشهر بعد از میدان و گذشتن از دانشگاه آزاد به سمت شاهرود ، سمت راست جاده وارد مسیر روستای فاضل آباد می شویم و بعد از روستا ، سمت چپ جاده خاکی را ادامه می دهیم تا به جای پارک ماشین می رسیم. پس از اینکه ماشین را پارک کردیم همان جاده را ادامه می دهیم تا جاده تمام شود، آخر جاده که رسیدید سمت چپ ، مسیر پاکوب کاملا مشخص است و ادامه می دهید تا به آبشار برسید.

مسیر خاکی که با ماشین طی می شود حدودا 10 دقیقه و بعد از پارکینگ مسیر خاکی و پاکوب حدودا 45 دقیقه است.

لوازم مورد نیاز برای رفتن به آبشار لاشو

لوازم خاصی نیاز نیست فقط کافی آب معدنی و کفش مناسب پیاده روی داشته باشید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی