پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین رستوران های ماسال که اگر از کسانی که از ماسال دیدن کرده‌اند بخواهید این منطقه را با یک کلمه توصیف کنند، بیشتر افراد آن را با عبارت “رویایی” توصیف خواهند کرد، اما این فقط زیبایی‌ ماسال نیست که برای‌تان خاطره‌ساز خواهد شد، بلکه شکم گردی و خوردن غذاهای محلی گیلان از باقالاقاتوق و میرزاقاسمی گرفته تا کباب ترش و ماهی تازه شمال، تا مدت‌ها به یاد می‌ماند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین رستوران های ماسال را معرفی کنیم  تا پس از بازدید از ییلاق‌ها و جاذبه‌های گردشگری ماسال، خود را به یک وعده غذای فوق‌العاده مهمان کنید. پس اگر در آینده نزدیک راهی ماسال شدید، لیستی از بهترین رستوران های گیلان آماده کنیم تا بدون زحمت فقط با یک جستجو ساده بتوانید یه غذای محلی گیلانی نوش جان کنین. برای اقامت در گیلان و لذت بردن یک گیلانگردی حسابی کافی وارد سایت گلستانی ها شوید و با  اجاره ویلا در ماسال بهترین تعطیلات را تجربه کنید.

 

شماره تماس اجاره ویلا در ماسال 09114481870

 

بهترین رستوران های ماسال

رستوران راتینس برترین رستوران در شهر ماسال

یکی از برترین رستوران های ماسال، رستوران راتینس می باشد که خوراکی های لذیذی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این رستوران دارای فضایی زیبا و رو به کوهستان است و حتما عکاسی را در این رستوران فراموش نکنید. همچنین کیفیت غذا در این رستوران بسیار بالاست و می توانید انواع خوراک های سنتی و فرنگی را با وعده های صبحانه و ناهار و شام سرو کنید.

در رستوران راتینس می توانید انواع کباب‌های خاص گیلان را میل نمایید که بسیاری از این کباب ها تعریف می کنند.از دیگر غذاهای موجود در منوی رستوران هتل می توان به خورشت و ساندویچ و پیتزا و برگر اشاره کرد. این رستوران را در مسیر جاده ماسال به شاندرمن می توانید براحتی پیدا کنید.

برای گذراندن تعطیلاتی دلچسب و به یادماندنی در استان گیلان هم اجاره ویلا و سوئیت در رشت از گزینه‌های جذاب و به صرفه است.

آدرس: ماسال، کیلومتر۴ بزرگراه ماسال به شاندرمن
تلفن: ۰۱۳۴۳۶۶۶۶۶

رستوران راتنیس

رستوران شکم پر ماسال

رستوران شکم پر در ماسال جایی که از مزه برایتان خاطره می‌سازد با انواع کباب، کباب ترش، ماهی شکم‌پر، فسنجان و انواع غذاهای محلی و مخلفات خوشمزه گیلانی منتظر پذیرایی از شماست.

سفر به ماسال جایی که ابرها به زمین می‌رسند و اقیانوسی از امواج پنبه‌ای ابر شکل می‌گیرد، می‌تواند سفری خیال‌انگیز را برایتان رقم بزند و  اجاره کلبه در اولسبنگاه ماسال تکمیل کننده‌ی این سفر رویایی است.

آدرس: ماسال-کیلومتر۳ جاده شاندرمن

تلفن: ۰۹۱۱۶۹۷۴۴۴۳ – ۰۱۳۴۳۶۶۰۰۲۱

رستوران شکم پر ماسال

رستوران اطراق

یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسال که در بلوار آزادی این شهر قرار گرفته، رستوران اطراق می باشد که به صورت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته مشغول به کار است و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید. غذا های موجود در منوی رستوران اطراق کیفیت قابل قبولی دارند و در بین غذا های محلی بهتر است کباب ترش را امتحان نمایید. سرویس دهی شاید آن چنان راضی کننده نباشد ولی قیمت ها مناسب بوده و می توانید با خیال راحت هرچه خواستید سفارش دهید. محیط داخلی رستوران ساده است و به طور کلی برای کسانی که می خواهند یکی سفر اقتصادی داشته باشند تقریبا گزینه مناسبی خواهد بود.

شماره تماس رستوران اطراق ماسال: 09120136113

رستوران اطراق

رستوران یادگار پدر

تجربه غذا خوردن در خانه‌ای سنتی و درون ظرف‌های زیبای سفالی حس و حال عجیبی به شما می‌بخشد.

در رستوران یادگار پدر ماسال انواع غذاهای سنتی ایرانی ، غذاهای محلی گیلان و غذاهای فرنگی هم سرو می‌شود.

آدرس: این رستوران در شاندرمن ماسال، جموب شرقی مسجد جامع قرار دارد.

رستوران یادگار پدر

رستوران کاج تجربه لذت بخش غذاهای محلی در شهر ماسال

 رستوران کاج دارای فضایی آرام و دنج در خارج از هیاهوی شهر و در جوار دامنه کوهپایه های شهر زیبای ماسال است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

آدرس: استان گیلان، شاندرمن، ماسال – شاندرمن
تلفن: ۰۱۳۴۳۶۶۹۸۰۱

رستوران کاج

رستوران خزر معروف ترین رستوران در شهر ماسال

یکی از رستوران‌های معروف ماسال‌، رستورانی است به نام خزر که در سال ۱۳۶۹ افتتاح شده و در ابتدا به عنوان یه کته‌پزی شروع به کار کرده است. تنها دو نفر در یک مکان ۲۴ متری مشغول به کار بودند و به خاطر داشتن خدمات خوب و مطلوبی که ارائه می‌دادند، توجه مشتریان را به خود جلب کردند. پس از گذشت سال‌ها به یک رستوران درجه یک از طرف سازمان گردشگری تبدیل شد و در حال حاضر فضایی در حدود ۶۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده است. این رستوران شامل سالن پذیرایی، لژ خانوادگی، و یک سالن وی آی پی مجلل است که آمادگی خدمات‌رسانی به ۲۲۰ نفر را دارد. از جمله غذاهای این رستوران می توان به میرزاقاسمی و شامی و کباب اشاره کرد که حتما آنها را امتحان کنید.

آدرس شعبه ماسال: گیلان، ماسال، خیابان  انقلاب، بعد از بانک ملت
ساعت کار: از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۱۲:۰۰ شب
تلفن: ۴۳۶۶۶۵۱۵-۰۱۳

رستوران خزر

رستوران هاراشید بهترین رستوران ماسال

رستوران هاراشید را هم می توان جزو بهترین رستوران های ماسال به حساب آرود. این رستوران دارای ویوی زیبا و رو به بام سبز ماسال است و البته از گران قیمت ترین رستوران های منطقه بشمار می رود. کیفیت غذاهای رستوران هاراشید بسیار بالاست و در آن می توانید انواع غذاهای دریایی و گوشتی را بیابید. همچنین منوی سفره خانه این رستوران نیز براه است و انواع دمنوش های تازه دم و قلیان و ..را نیز می توانید سفراش دهید. از ویوی این مکان نیز غافل نشوید و همراه خود دوربین عکاسی نیز داشته باشید تا عکس هایی خاطره انگیز را ثبت کنید.

آدرس: بام سبز ماسال
تلفن: ۰۱۳۴۴۶۸۰۰۰
اینستاگرام: instagram.com/hara.shid

رستوران هاراشید

رستوران خانی متفاوت اما عالی در شهر ماسال

اگر دلتان هوای ییلاق کرده، رستوران خانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران در واقع یک هتل چوبی کوچک است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود. چشم‌انداز جنگل و کوهستان زیبایی به خصوصی به آن بخشیده و حال‌وهوای بسیار خوبی دارد. از مهمانان هتل همراه با غذا با نان سنتی و کره محلی پذیرایی می‌شود. این هتل رستوران به دور از هیاهو و در دل طبیعت با فاصله ۶۵ کیلومتری از شهر فومن واقع ساخته شده است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قبل از مراجعه جهت رزرو هتل یا رستوران تماس بگیرید. این رستوران از نظر کیفیت، محیط و قیمت امتیاز ۵ از ۵ و از نظر سرویس امتیاز ۴ از ۵ را کسب کرده است.

آدرس: ییلاق خانی ماسال

تلفن:۰۱۳۴۴۶۶۲۶۹۸

رستوران خانی

قطعا لیست بهترین رستوران‌های گیلان چیزی فراتر از این خواهد بود که پرداختن به همه‌ی آن‌ها ممکن نیست.

در این نوشتار به معرفی محبوب‌ترین و معروف‌ترینشان پرداختیم که فقط کافی است یکبار غذاهای محلی بی‌نظیرشان را مزه کنید، تا طعم جادویی آن همیشه در ذهنتان باقی بماند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی