پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای چسلی ییلاقی در دل کوه های ماسال روستای بزرگ و تاریخی که جز جاذبه های گردشگری ماسال می باشد، روستای بسیار زیبا در دل کوه‌های زیبای ماسال و سمت جاده ییلاق ماسال می‌باشد تو ارتفاع بالا وسط جنگل و محیطی خاص و آرام  میباشد.  روستای چسلی با قرارگرفتن در ارتفاعات و میان جنگل‌های هیرکانی آب و هوای مطبوعی دارد و برای سفرهای تابستانی می‌تواند بهترین گزینه باشد. و جز روستاهای گردشگری و تاریخی و سنتی ماسال می باشد و همچنین دارای اب ، برق ، گاز و تلفن می باشد.

اقامتگاه بوم گردی روستای چسلی با شماره 09114481870

روستای چسلی ماسال کجاست؟

روستای چسلی زیبا چسبیده به روستای شالما می باشد . اینجا مکانی مناسب و دنج برای تعطیلات و سفر در آرامش و سکوت تو ارتفاع بالا می باشد ویوی بی نظیر و عالی دارد و اکثر مردم این منطقه دامدار هستند . زمین کشاورزی ندارد و پوشیده از جنگل میباشد. روستای سنتی با قدمت بسیار زیاد و جاذبه گردشگری بالا در ماسال ، که جز آثار گردشگری ماسال نیز می باشد.

فاصله روستای چسلی با ماسال چقدره؟

فاصله این روستا به مرکز شهر ماسال ۱۵ دقیقه تاشاندرمن ۱۹ دقیقه و تادریا ۵۵ دقیقه میباشد و از نظر سر شماری و آمار جمعیت دارای‌ جمعیت زیادی در شهرستان میباشد همچنین از نظر وسعت داری مساحت زیادی میباشد . روستای خاص در گیلان و ماسال می باشد

آبشار روستای چسلی

آبشار روستای چسلی در ماسال، یکی از زیباترین آبشارهایی است که می­توانید در مناطق سبز شمال پیدا کنید. هر چند متأسفانه بسیاری از گردشگران هنوز این آبشار را به خوبی نمی­شناسند و ترجیح می­دهند برای گردش در طبیعت، مکان­های شناخته­ شده­تر را انتخاب کنند. اما کافیست سری به ییلاق چسلی ماسال و آبشار چس لی بزنید، تا به زیبایی مثال زدنی این منطقه پی ببرید. آبشار روستای چس لی شاید چندان بزرگ نباشد ولی به دلیل عبور از میان درختان جنگلی، منظره­ای بدیع ساخته است.

به طور کلی منطقه ماسال، از این نوع جاذبه­ ها کم ندارد. چه خوب است اگر بتوانید تور یک روزه گردشگری جذابی در ماسال و اطراف آن، از جمله روستای دیدنی چسلی داشته باشید و از جاذبه­های خاص این منطقه دیدن کنید. با ورود به روستای چسلی، علاوه بر آبشار، رودخانه­ای زیبا نیز در انتظار شماست. این روستا به دلیل قرارگیری در میان دره و جنگل منظره­های بکر و فوق العاده­ای دارد که لذت سفر را برای شما چند برابر خواهد کرد.

آبشار روستای چسلی کجاست ؟

 این آبشار ۳۲۵ متری در ابتدای روستا قرار دارد. به این ترتیب اگر خود روستا را پیدا کنید، برای یافتن آبشار و رودخانه چسلی مشکلی نخواهید داشت. برای رسیدن به روستا نیز نگران نباشید. ابتدا به ماسال بروید و سپس به سمت غرب و ییلاقات حرکت کنید.

در مسیر خود باید ابتدا وارد خیابانی به نام سردار جنگل شوید و سپس به سمت اولسبلنگاه پیش بروید. در ادامه نیز به یک دوراهی می­رسید که باید مسیر شالما را انتخاب کنید.

با کمی پرس و جو از اهالی به راحتی می­توانید روستای چس لی و آبشار بی­نظیر آن را پیدا کنید. مسیر رسیدن به این روستا به خودی خود آنقدر زیبا و دیدنی است که زودتر از آنچه فکر می­کنید به مقصد خواهید رسید.

فقط مد نظر داشته باشید که باید از قبل اجاره ویلا شمال دلخواه خود را به کمک سایت­های معتبری مانند گلستانی ها رزرو نمایید تا برای اجاره کلبه در ییلاقات ماسال  به دردسر نیفتید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی