پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار جنکلو نهفته در دل روستای ماهیان : روستای ماهیان ازجمله روستاهای ییلاقی وکوهستانی است که در 25 کیلومتری جنوب غربی شهرستان علی آباد کتول در دهنه محمد آباد کتول قرار دارد. این روستا بسیار دیدنی و قشنگ و با مسیر دسترسی بسیار آسانی می باشد. روستای ماهیان یا مایان ییلاقی در نزدیکی شهر گرگان و دارای خانه های سنتی و قدمی بسیار زیبایی هست و وجود آبشار جنکلو زیبایی این روستا را دو برابر کرده است.

جهت اجاره ویلا در روستای مایان و ییلاقات علی آباد کتول با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

آبشار جنکلو روستای ماهیان

مسیر دسترسی به آبشار جنکلو200 متر از سه راهی روستای ماهیان که گذر میکنیم، سمت راست جاده یک رودخانه کوچکی قرار دارد و مسیر این رودخانه را به مدت 15 دقیقه پیاده روی کنید بعد از گذشت از جنگل زیبا و دیدنی به این آبشار خارق العاده می رسید.

آبشار جنکلو در نیمه اول سال بسیار پرآب و زیبا می باشد و شبیه آبشار بارانکوه به صورت رشته ای و ریزش قطره ای دارد و محلی های منطقه آبشار هزار شرشره هم می گویند.

در اطراف آبشار شما می توانید لوازم پکینیک ببرید و یه تعطیلات عالی داشته باشید اما زمین اطراف آبشار برای نشستن کم است و اگر خوش شانس باشید و صبح زود حرکت کنید روز با شما یاری می کند و یک لیوان چای آتیشی در کنار این آبشار فوق العاده خواهید خورد.

اگر فصل پاییز را برای رفتن به این آبشار انتخاب کرده اید نگران نباشید می توانید به آسانی به همراه خانواده در کنار این آبشار زیبا عصرانه دلچسبی را نوش جان کنید. مسیر دسترسی به آبشار پاکوب دارد و کودکان بالای 9 سال به راحتی می توانند با شما پیاده همراه باشند.

 

 

برچسب ها

چطور به آبشار جنکلو بریم؟ آبشار جنگلو کجاست؟ آبشار جنکلو نهفته در دل روستای ماهیان چشمه های معروف استان گلستان



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی